Kalat- valehtelun mestarit

seeifucan

Jos joka toinen sana olisi edes totta mitä tuo herra minulle selittää, niin olisin iloinen..

30

1620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kala-ukko

      Mikään pakko ei ole valheita kuunnella!! . . . Ja mikään pakko ei ole olla sellaisessa suhteessa!! . . . En ainakaan minä olisi!!!

    • osui oikeen.

      ja taas kalat mies on tehnyt synttiä hahahahaha:-))
      ei mikään ylltys se on totta kalat ovat valehtelun suuri mestarit... etkö tienny reppana sua???
      mä en voi vihata mitään muuta tässä maailmassa kuin kalat mies....

      • Kala-ukko

        Sot, sot . . . varoppa sanojasi! . . . Sinulle on tainut tehdä joku Kalat-mies aivanoikein!!


      • bingooooo
        Kala-ukko kirjoitti:

        Sot, sot . . . varoppa sanojasi! . . . Sinulle on tainut tehdä joku Kalat-mies aivanoikein!!

        ja taas yksi kalat nörtti jaksaa puolustella....


      • Kala-ukko
        bingooooo kirjoitti:

        ja taas yksi kalat nörtti jaksaa puolustella....

        Niin metsä vastaa, kuin sinne huutaa!!! . . . Tämä pitää Kalojen kohdalla totta. Miten kohtelet Kalaa, Kala kohtelee sinua samallalailla!!


      • CrystalFish
        Kala-ukko kirjoitti:

        Niin metsä vastaa, kuin sinne huutaa!!! . . . Tämä pitää Kalojen kohdalla totta. Miten kohtelet Kalaa, Kala kohtelee sinua samallalailla!!

        vielä pahemmin... Mulla kestää kauan loukkaantua, mutta kun se pelottavan näkymätön raja rikotaan, annan kaiken kymmen kertaisena loukkaajalle takaisin.Julmaa ehkä, mutta loistava ase kaiken maailman ruikuttajia vastaan ;)


      • Kala-ukko
        CrystalFish kirjoitti:

        vielä pahemmin... Mulla kestää kauan loukkaantua, mutta kun se pelottavan näkymätön raja rikotaan, annan kaiken kymmen kertaisena loukkaajalle takaisin.Julmaa ehkä, mutta loistava ase kaiken maailman ruikuttajia vastaan ;)

        Juuu, kyllä Kalasta piikitkin löytyy tarpeen niin vaatiessa ;))


      • kalat nainen <3
        Kala-ukko kirjoitti:

        Juuu, kyllä Kalasta piikitkin löytyy tarpeen niin vaatiessa ;))

        olen kalat nainen ja nurena hyväksyin kaikkea mitä mun ex mies teki ja aiheutti tuskia mulle, mut iän myötä olen tuullut semmosen tulokseen etten enää anna kellekään aja mun oikeuteni ylitse... osaan olla ilkee ja jopa julma välillä jos mua loukataan kunnolla, kyllä annan kovasti takaisin... olen 35 vee ja vihdoinkin sanoa eiiiiiiiiii miehelle ja heitin sen pihalle pari vuotta sitten. Hän ei vieläkään usko että oliko se minä joka teki noin, luuli olen loppuelämääni riippuvainen hänestä ja mul ei oo muita mahiksia kun hän... mut tuhosin hänen ylpeytensä. olen vahvempi kuin 3 vuotta sitten,, kyllä kala osaa olla julmaa jos tilanne vaatiiiiiii:-)
        PS: exä oli jousimies joka ei ollu täydellinen pari kaloille. mä en kestäny sitä ainakin.
        Kalat voi salata jotain vaittomia juttuja mut ei kovin valehdele eikä tarkoita sillä mitään, kun ei puhu asioista suoraan se vain ei halua loukata ketään.


      • Mikälielohi
        CrystalFish kirjoitti:

        vielä pahemmin... Mulla kestää kauan loukkaantua, mutta kun se pelottavan näkymätön raja rikotaan, annan kaiken kymmen kertaisena loukkaajalle takaisin.Julmaa ehkä, mutta loistava ase kaiken maailman ruikuttajia vastaan ;)

        Pitää täysin paikkansa minunkin osalla. Itse olen 34-v mies ja kyllä sitä tällä iällä jo antaa takaisin enemmän, mikäli se raja todella ylitetään. Siitä on leikki kaukana sen jälkeen.

        En tajua tuota valehtelu/pettämis tms mistä tällä puhutaan. Miksi ihmeessä nuo ihmiset roikkuvat huonossa suhteessa jos ovat niin onnettomia?! En tajua laisinkaa, mut ehkäpä mun ei tarviikkaan. Säälittäviä ruikuttajia joka tapauksessa.


      • Kala-ukko
        kalat nainen <3 kirjoitti:

        olen kalat nainen ja nurena hyväksyin kaikkea mitä mun ex mies teki ja aiheutti tuskia mulle, mut iän myötä olen tuullut semmosen tulokseen etten enää anna kellekään aja mun oikeuteni ylitse... osaan olla ilkee ja jopa julma välillä jos mua loukataan kunnolla, kyllä annan kovasti takaisin... olen 35 vee ja vihdoinkin sanoa eiiiiiiiiii miehelle ja heitin sen pihalle pari vuotta sitten. Hän ei vieläkään usko että oliko se minä joka teki noin, luuli olen loppuelämääni riippuvainen hänestä ja mul ei oo muita mahiksia kun hän... mut tuhosin hänen ylpeytensä. olen vahvempi kuin 3 vuotta sitten,, kyllä kala osaa olla julmaa jos tilanne vaatiiiiiii:-)
        PS: exä oli jousimies joka ei ollu täydellinen pari kaloille. mä en kestäny sitä ainakin.
        Kalat voi salata jotain vaittomia juttuja mut ei kovin valehdele eikä tarkoita sillä mitään, kun ei puhu asioista suoraan se vain ei halua loukata ketään.

        Meitä ihmisiä on monenlaisia. Osa haastaa riitaa pienistäkin asioista ja osa yrittää selvitä joka tilanteesta puhumalla. Kala ei halua riidellä, vaan antaa jopa periksi vaikka tietäisikin olevansa oikeassa, jos silleen voi välttää riitelyn. . . Ihmiset, jotka haastavat riitaa ovat Kalalle kauhistus! . . . Jos Kala joutuu jollekin ihmiselle suuttumaan, niin silloin samalla loppuu siihen ihmiseen Kalan kohdistama arvostus ja luottamus!! Ja jos kyse on parisuhteesta, niin siitä hetkestä alkaa lähtölaskenta koko suhteen päättymiseen!!
        Osa ihmisistä parisuhteessa ratkoo vaikeudet riitelemällä, mut Kala yrittää mennä niistä puhumalla. . . Jos asiat menevät riitelyksi, niin Kala kokee tilanteen epäonnistuneena, eikä sellaista suhdetta kannata enään jatkaa.
        Kala kysyy, riitelevätkö toisiinsa rakastuneet ihmiset??


      • hwk?
        Kala-ukko kirjoitti:

        Meitä ihmisiä on monenlaisia. Osa haastaa riitaa pienistäkin asioista ja osa yrittää selvitä joka tilanteesta puhumalla. Kala ei halua riidellä, vaan antaa jopa periksi vaikka tietäisikin olevansa oikeassa, jos silleen voi välttää riitelyn. . . Ihmiset, jotka haastavat riitaa ovat Kalalle kauhistus! . . . Jos Kala joutuu jollekin ihmiselle suuttumaan, niin silloin samalla loppuu siihen ihmiseen Kalan kohdistama arvostus ja luottamus!! Ja jos kyse on parisuhteesta, niin siitä hetkestä alkaa lähtölaskenta koko suhteen päättymiseen!!
        Osa ihmisistä parisuhteessa ratkoo vaikeudet riitelemällä, mut Kala yrittää mennä niistä puhumalla. . . Jos asiat menevät riitelyksi, niin Kala kokee tilanteen epäonnistuneena, eikä sellaista suhdetta kannata enään jatkaa.
        Kala kysyy, riitelevätkö toisiinsa rakastuneet ihmiset??

        onkohan se mysteeri?


      • Kala-ukko
        hwk? kirjoitti:

        onkohan se mysteeri?

        Muut ihmiset voivat pitää Kalaa mysteerinä, mutta Kalalle rakkaus ei ole mysteeri. Toisiinsa rakastuneet ihmiset eivät riitele! . . . Mitä herkemmin ja mitä pienemmistä asioista parisuhteessa riitaa tulee, sitä vähemmän siinä on rakkautta, kunnioitusta kumppania kohtaan, toisen hyväksyntää. . . Kala jättää uppoavan laivan herkästi!


      • näin se on-..
        Mikälielohi kirjoitti:

        Pitää täysin paikkansa minunkin osalla. Itse olen 34-v mies ja kyllä sitä tällä iällä jo antaa takaisin enemmän, mikäli se raja todella ylitetään. Siitä on leikki kaukana sen jälkeen.

        En tajua tuota valehtelu/pettämis tms mistä tällä puhutaan. Miksi ihmeessä nuo ihmiset roikkuvat huonossa suhteessa jos ovat niin onnettomia?! En tajua laisinkaa, mut ehkäpä mun ei tarviikkaan. Säälittäviä ruikuttajia joka tapauksessa.

        Valehtelun he taitavat, jäävät varsin harvoin kiinni, mutta itse kala tietää aina kun tälle valehdellaan. Aina.


      • Kala-ukko
        näin se on-.. kirjoitti:

        Valehtelun he taitavat, jäävät varsin harvoin kiinni, mutta itse kala tietää aina kun tälle valehdellaan. Aina.

        No jaaaa . . . en mää ny kyllä menisi aivan niinkään sanomaan, että me aina tiedettäisiin milloin meille valehdellaan . . . Hyvin moni Kala on joutunut kärsimään ja paljon miuden ihmisten ahneuden ja röyhkeyden vuoksi . . . mut ei me niistä paljoa huudella!! . . . Pidetään mölyt mahassa ja itketään itkut yksin . . . Ja elämä jatkuu . . . . . . miten kenelläkin.


      • Mikälielohi
        näin se on-.. kirjoitti:

        Valehtelun he taitavat, jäävät varsin harvoin kiinni, mutta itse kala tietää aina kun tälle valehdellaan. Aina.

        ..Valehdella. Suosin rehellisyyttä ja suoraa puhetta. Eipä oo nykyään tarvinnu valehdella kertaakaan omalle kumppanilleni mistään. Minulle kyllä on valehdeltu(edellisessä suhteessani) ja sen jälkeen sanoinki suhteen poikki. Pettämistä yms kusettamista ku tulee niin saa siinä sellanen horatsu lähteäkkin. En tiennyt todellakaan että olis pokkaa valehdella. Sentään lapsia ja ok-talo ja kaikki niin sanotusti hyvin. Mikään vaan kun ei ilmeisesti kaikille osapuolille ilmeisesti riitä, koskaan.
        Ehkä nykyään aavistan jos jokin asia ei ole hyvin, mut tuolloin nuorempana olin hyvinkin luottavainen ja uskoin toisen sanaan.

        On ne muutekin outoja. Ei se katso horoskooppia vaan ihmistä itseään. Tietynlaiset kalojen piirteet kyllä pitävät paikkansa omalla kohdallani mut ei onneksi kaikki. Kait se on se kasvatus joka pääasiallisesti merkkaa eniten.


      • raapu
        Kala-ukko kirjoitti:

        Sot, sot . . . varoppa sanojasi! . . . Sinulle on tainut tehdä joku Kalat-mies aivanoikein!!

        metsä vastaa miten kalat huutaaa,


      • t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
        Kala-ukko kirjoitti:

        Niin metsä vastaa, kuin sinne huutaa!!! . . . Tämä pitää Kalojen kohdalla totta. Miten kohtelet Kalaa, Kala kohtelee sinua samallalailla!!

        kala ei valehtele,mut skorpioni valehtelee,varastaa ja uhkailee,myös jousimies valehtelee ja juoruaa helposti,,,,....


    • Gemini (n)

      Ehkä mutta ovat siinä niin huonoja että läpi näkyy ja kauas! Muutenkin vähän yksinkertaisia minulle.

      • Kala-ukko

        No nyt tuli ensimmäinen kommentti, jonka minäkin allekirjoitan aivan kokonaan!!! ;)))
        Kala ei todellakaan osaa valehdella . . . Se näkyy ja kauas, jos Kala yrittää valehdella.
        Yksinkertaisuutta??? . . . Se voi näyttää sellaiselle, mutta itse Kalana tietenkin väitän, että se on hyväntahtoisuutta ja sitä, ettei Kala halua olla huomionkeskipisteenä. Kala on herkkä ja vaistoaa muista ihmisistä asioita . . . ja Kala haluaa olla sovussa kaikkien kanssa, eikä halua riidellä. Silloin Kala voi tehdä itsestään jopa pellen, että välttäisi riidan.
        Kala on monitahoinenmerkki . . . joka sopeutuu ja kykenee muuttumaan moneksi. . . ja hämäämään muita ;)))


    • hemmetin lahnat

      kala on kritiikin pelkoinen ja ei halua että huomio kiinnttyy itseensä negatiivisessä mielessä, joten tässä vaiheessa kala kääntää asiat toisten niskoille. Kala tekee kaikkensa ettei siitä sanota mitään pahaa, jos sanotaan,hän vetoaa muihin ja kääntää tilanteet ovelasti muihin. ELi pääsee aina kuin koira veräjästä.
      Mutta onneksi jotkut näkee kalojen kaksinaamaisuuden läpi...

      Kala miellyttää muita vähän liiaksikin asti, ja siinä vaiheessa pitäisi jo hälytyskellot soida. Nätin ja yliampuvan ystävällisyyden taakse kätkeytyy herkkä kala joka pelkää ihmisten sanomisia. Jos kala loukkaantuu,hän kerää ympärilleen kätyrilauman ja manipuloi ihmiset tätä ihmistä kohtaan kuka häntä loukkasi. Kala on liian herkkä kohtaamaan ihmisen suoraan itse. Selän takana puhuminen on kalojen mestaripuuhaa.

      • raapu

        kyllä tunnet kalat hyvin, yksi kala ämmä on justiinsa tuollanen,


      • Miekkonen85

        Jep, kuulostaa mun exältä. Pitkä on/off suhde takana kalat-naisen kanssa. Koskaan ei tiennyt mitä tulee seuraavaksi tapahtumaan, saattoi aivan yllättäen lakata vastaamasta viesteihin, ja viikon päästä taas pyyteli anteeksi.


      • Minä taas
        raapu kirjoitti:

        kyllä tunnet kalat hyvin, yksi kala ämmä on justiinsa tuollanen,

        tunnen erään heinäkuun lapsen (rapu liene)e, jonka ura perustuu vuosia jatkuneeseen pomojen perseennuolemiseen, ja työkavereiden panetteluun ja selkäänpuukottamiseen. Erittäin v-mäinen luonne, vaikka omasta mielestään kovastikin hauska tapaus.


      • Hassu juttu

        tuo oli suora kuvaus kahdesta tuntemastani skopusta, toimivat juuri noin. Tuntemani kala taas suoltaa suuttuessaan kaiken paskan päin naamaa, seläntakana ei mitään.


    • huvikumpu

      puoli sukuani on kalat ja ne on justiinsa tuommosia. Ja hyvinki marttyyreita ja juoppoja..

    • Klllllllllll

      Aika hyvin kyllä me kalat valehdellaan 99 % ja lopustrakin kanattaa uskoa vain puolet

    • kalan järjen ääni

      aiheellinen keskustelu mutta yhdestä asiasta olen eri mieltä kalan valehtelua ei välttämättä huomaa. sanasodassa kala on lähes voittamaton. yhdyn tuohon kommenttii jossa sanotaan että kala kääntä kritiikin itsestään muihin (joka kyllä on suhteellista ottaen huomioon että olen kala ja nyt käytännössä haukun itseäni=P) tämän perusteella kala olisi hyvä juristi ;)
      kala ei tyypillisesti pura vihaansa vaan käyttäytyy marttuurin omaisesti ja en keksinyt jatkoa

    • pimpom1

      kalamiehen kanssa tuli oltua yli 10v ja täytyy sanoa että minulla meni todella pitkään ennenkuin edes tajusin miten paljon hän valehtelikaan. Hän vaan teki sen niin hyvin, että uskoin kaiken, aivan liian pitkään. Ja sanasodassa tosiaan ihan voittamaton tyyppi. Mutta nyt on se vääntö onneksi ohi ja pääsin kalaäijästä eroon :D

    • ovelalohi

      Kalojen kanssa (lue: heidän tunteillaan) ei pelleillä. Kalat kun loukkaantuu, siinä on vaikea paketti saada unohtamaan häneen kohdistuneet vääryydet.
      Että miettikää vaan kannattaako, ja jos ette tajua ajatella, Kala pistää teidät ajattelemaan, ja todennäköisesti repäisee korkojen kera.

      • Kalat_mies

        Tästä täytyy olla aivan samaa mieltä. Kalaa ei helposti saa suututetuksi, mutta kun kynnys ylittyy niin se ylittyy kunnolla ja jälki on sen mukaista. Jos kalan saa todenteolla suututettua, riidoissa jäävät kyllä myös vahvat tulen merkit toisiksi. Riitatilanteissa kalat eivät todellakaan ajattele seurauksia, vaan muuten hiljaiset ja hieman ujot kalat sanovat kaiken sen pahan kyseisestä henkilöstä mikä heihin on varastoitunut, ja usein monia kertoja pahempana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1778
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1251
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1164
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1142
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1077
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1021
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    10. 10
      980
    Aihe