Tyttikseni squirttaa saadessaan orgasmin.Onko muiden kohdalle osunut tälläistä naista tai kuulleet tästä?Onkohan kovinkin yleistä?
Huono juttu on vain se, että lakanat menee joka kerta vaihtoon;)
Hyvä puoli taas on se, että ainakin tietää että tyttis saa, eikä feikkaa orkkua!
Huono juttu on vain se, että lakanat menee joka kerta vaihtoon;)
Hyvä puoli taas on se, että ainakin tietää että tyttis saa, eikä feikkaa orkkua!
Vastaukset 13
Vanhimmat
vaikka pyyhkeen sänkyyn.Tms.
On tullut vastaan ja edelleen on tietämättömyys suuri asiasta, jopa naisillakin.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Naisen_ejakulaatio
tuollainen G-piste orkku ei välttämättä pitemmän päälle ole niin rentouttavaa. Se tulee yleensä salakavalasti ja yllättäen.
Niin sehän johtuu ihan susta, kun painelet hänen G-pistettään.
Naisilla on niin monenlaisia orkkuja ja niiden yhdistelmiä.
Pitääkö sitä olla noin tarkkana, ainahan sieltä jotakin mahlaa valuu muutenkin.
Tuskin kukaan mies jaksaisi miettiä tälläistä asiaa ja ehkä naisenkaan ei pitäisi.
Minulla menisi halut jos joku tarkkailisi kuin suurennuslasilla alapäätäni, että mistä
reiästä valuu mitäkin ja missä yhteydessä. Katse ylemmäs!
Isosta nautinnosta pieni sotku ja lakanan vaihto.En ymärrä mitä valitat?
Itse en edes huomaa että minulle käy niin, silti vaimo ei valita vaan pitää siitä että minä nautin.
SQwow8.8.2010 21:34
Isosta nautinnosta pieni sotku ja lakanan vaihto.En ymärrä mitä valitat?
Itse en edes huomaa että minulle käy niin, silti vaimo ei valita vaan pitää siitä että minä nautin.
Mistä keksit että joku valittaa, onko sinulla skitsofrenia ja näet väärin?
Juu reippaasti vaan muutama pyyhe sinne sänkyyn...
Kyllä sitä tulee melkosesti meinaan..
Ja tosiaan oma vika, jos siit yhestä kohdasta koskettelee ;P
Tää on mua alkanut kiinnostamaan että sais naisen ns. squirttaamaan, mutta nyt ei kyllä ole enään naistakaan, enkä aio hetkeen parisuhteeseen hankkiutuakaan. Kertokaas sitten kokemuksia ja kuinka tämä käytännössä tapahtuu?
Se on valitettavasti vain pissaa. Tyttiksesi kannattaa mainita asiasta gynellä käydessään ja treenata lantiopohjan lihaksia.
Voi luoja tuotakin tietämättömän ja ymmärtämättömän kommenttia. No onneks vanha, ehkäpä mies on oppinut jotain ja osaa arvostaa tuota kivaa tapahtumaa.
Mistä on oikeesti kysymys? Riemun roiskeista?
Se ei TOD oo pissaa! Lukekaa wikipediasta http://fi.wikipedia.org/wiki/Naisen_ejakulaatio
Itsellä näin käy melkein aina, enimmäkseen silloin kun orgasmi on todella voimakas.. Ja mitä sitten että lakanat vaihtoon??;)
"Itsellä näin käy melkein aina, enimmäkseen silloin kun orgasmi on todella voimakas.. Ja mitä sitten että lakanat vaihtoon??;) "
Kyse on virtsan karkailusta seksin aikana joka on lääketieteessä tunnettua mutta harvemmin otsikoissa. Jos virtsankarkailua tutkitaan lääkäri kysyy potilaalta tapahtuuko sitä myös seksin aikana.
Kysykää gyneltänne kun käytte seuraavan kerran pystyykö nainen "sqruittaamaan" muuta kuin pissaa:D Todennäköisesti "sqruittaajalle" tehtäisiin tutkimus virtsan pidätys vaikeuksien selvittämiseksi:D