Ämyrille lauantaina !!!!

Mun pari kamua menee ens lauantaina Somerniemen Ämyrille Tapsan keikalle ja kysyivät mua mukaansa sinne ! :D Tokihan mä olin heti valmis sinne lähtemään, vaikka sinne onkin hiukan pitempi matka, kuin esim. Riutalle.
Siis vajaa viikko täytyy malttaa vielä odottaa. Ai että, kun olis jo edes perjantai ! Kyllä Annukin on varmaan tosi iloinen mun puolesta ;)

15

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OK.

      Pidä hauskaa ! Ja kirjoitahan Justiinax sitten raporttia tänne siitä keikasta.

      • ei uutta?

        Mitä järkeä on pyytää sitä kertomaan keikka"kuulumisia" tänne kun se tekee sen joka tapauksessa ja samat tutut ylistyssanat toistuu joka keikan jälkeen. Voisi kopioida edellisestä.


      • ei uutta? kirjoitti:

        Mitä järkeä on pyytää sitä kertomaan keikka"kuulumisia" tänne kun se tekee sen joka tapauksessa ja samat tutut ylistyssanat toistuu joka keikan jälkeen. Voisi kopioida edellisestä.

        Ihan naurettavaa antaa mun ihan asialliselle aiheen aloitukselleni miinuspisteitä :(
        Noh, ei se mua silti estä kirjoittamasta tänne siitä Ämyrin keikasta. Ja sitäpaitsi Tapsan keikat ei oo koskaan samanlaisia. Biisit vaihtuu niissä monasti ( Tapsa on spontaani javaistonvaraineen laulaja ja valkkaa esitettävät biisit yleensä yleisön mukaan). Ja välispiikit on kans yleensä aina erillaisia.


      • argh!
        Justiinax kirjoitti:

        Ihan naurettavaa antaa mun ihan asialliselle aiheen aloitukselleni miinuspisteitä :(
        Noh, ei se mua silti estä kirjoittamasta tänne siitä Ämyrin keikasta. Ja sitäpaitsi Tapsan keikat ei oo koskaan samanlaisia. Biisit vaihtuu niissä monasti ( Tapsa on spontaani javaistonvaraineen laulaja ja valkkaa esitettävät biisit yleensä yleisön mukaan). Ja välispiikit on kans yleensä aina erillaisia.

        Nuo "välispiikit" saa saa mut näkemään punaista. Saat taatusti vastauksia kun soperrat siitä keikasta.


    • Annu.

      Siinähän sitten halkeet riemusta kaikin mokomin kun tuosta kerta tykkäät. Tuota sun riemuas on kyllä metkaa seurata kun oot noin lapsellisen iloinen mokomasta. Mut nauti nyt täysillä kun sinne meet :D
      Ärsyttää vaan jo valmiiks mitä sepostat tänne keikkakuulumisia kun ne on aina niin yliampuvia.
      Minä meen n.viikon päästä Mikkoa kuuntelemaan ja katselemaan :P nami!

      • Kannattaa sitten ihmeessä jättää semmoenen teksti lukematta, minkä jo etukäteen tietää itseään ärsyttävän. NIH!
        Ja mukavaa iltaa sulle sitten sinne Mikon keikalle.


      • ntiim

        ...se on masokisti taas vauhdissa. Et sitten malta millään pysyä poissa inhoamasi artistin palstalta:))

        "...on kyllä metkaa seurata kun....blaablaa...Ärsyttää vaan jo valmiiks mitä sepostat..."

        Päätä jo, mukavaa vai ärsyttävää ?

        Oletko varma että lääkitys on ihan kohdallaan ?


    • Tapsukka muistaa

      edes tulla koko keikalle ? Näyttö ollut hieman huono viime aikoina.......

      • Kyll Tapsa tulee ja muistaa. Mulla on 100% luottamus siihen asiaan.


      • S & S
        Justiinax kirjoitti:

        Kyll Tapsa tulee ja muistaa. Mulla on 100% luottamus siihen asiaan.

        Tapsaa kuuntemaan tullaan myös täältä Turusta.


      • ***
        Justiinax kirjoitti:

        Kyll Tapsa tulee ja muistaa. Mulla on 100% luottamus siihen asiaan.

        Mikään muu ei oo 100 prosenttista kuin sun ääliömäisyytesi.


      • hyvä fiilis
        S & S kirjoitti:

        Tapsaa kuuntemaan tullaan myös täältä Turusta.

        Onko siellä Ämyrillä mahdollista ihan vaan kuunnella Tapsaa, kun en ole tanssija lainkaan.
        Siis, esim. kahvilaa, penkkejä ulkona tmv?


      • Allright
        hyvä fiilis kirjoitti:

        Onko siellä Ämyrillä mahdollista ihan vaan kuunnella Tapsaa, kun en ole tanssija lainkaan.
        Siis, esim. kahvilaa, penkkejä ulkona tmv?

        Hei!
        Olen menossa Ämyrille myös lauantaina Tapsaa kuuntelemaan. Kyllä siellä on kahvila jossa voi istua ja kuunnella ja seinän vierustalla on myös penkkejä. Ulkonakin on penkkejä, mutta sieltä ei näe sisälle. Ja lavan edessä on porukkaa myös runsaasti kuuntelemassa. Eli jos jaksat/viitsit seistä, niin suosittelen siihen lavan eteen menoa. Siinä on hieno tunnelma.


      • hyvä fiilis kirjoitti:

        Onko siellä Ämyrillä mahdollista ihan vaan kuunnella Tapsaa, kun en ole tanssija lainkaan.
        Siis, esim. kahvilaa, penkkejä ulkona tmv?

        Ämyrillä on ihan viihtyisä kahvio, josta on jonkinlainen näköyhteyskin lavalle. Parhaiten tunnelmasta pääsee nauttimaan kuiteskin ehkä siinä lavan edustalla. Pari kertaa on Ämyrillä tullut käytyä ja se on viihtyisän oloinen paikka. Sellaista vanhanajan idylliä siellä. Henkilökuntakin on ystävällistä.


    • ei

      Oli kyllä aivan hirveetä paskaa se Tapsan sekoilu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe