mistä saisi ladattua sellaisia brusheja, joilla saisi piirrettyä järkevän näköistä ihoa. Käytössäni on paintshop pro ja siinä on vaan se perus pyöreä sivellin, jolla on hankalaa piirtää mitään kasvojen sävyjä yms. Hahmot näyttää aina semmoisilta sutatuilta ja muovisilta, kun kaikki viivat on semmoista yhtä paksua joka puolelta.
miten piirtää ihoa??
2
635
Vastaukset
- drudtu
www.DeviantArt.com
Siellä on vähän kaikkea. Kirjoitat vain hakuun "Brush" ja sieltä löytyy tuhansia eri brush paketteja. - fdfdsfgdgdsgds
Se tehdään ihan simppelisti erisävyistä koostamalla ja ehkä vähän kohinaa lisäämällä (karheus). Periaatteessa samalla tavalla kuin perinteisin öljyvärein (paitsi se kohina korvataan siveltimen jäljellä). Digitekniikalla tehtynä sillä siveltimen mallilla ei ole hirveesti väliä, värit ja säännönmukaisuudet voi sekoittaa sillä sormityökalulla :)
Tossa mun tekemä iho, joka on mielestäni melko hyvä jo.
(tankotanssidemo)
http://jtv.art.3dot.org/img/demo.jpg
- Tapsa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1906728- 1551943
- 1131648
- 511360
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️521149Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421041Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981002Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6947Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249918- 41879