Onko kukaan suorittanut samana vuonna sekä proseminaaria että graduseminaaria,
vai onkohan tällainen teoriassa edes mahdollista?
Minun oli tarkoitus käydä viime vuonna, mutta sairastumisen vuoksi jouduin olemaan koko syksyn sairauslomalla. Nyt keväällä ja kesällä olenkin sitten saanut suoritetuksi kursseja niin ripeään tahtiin, että alkavaksi opiskeluvuodeksi ei tahdo riittää tarpeeksi opintopisteitä, ellen voi suorittaa jo graduseminaariakin... Eikä huvittaisi olla toimettomana, saati Kelan tätien käsittelyn jälkeen myös osittain opintotuettomana. :)
Tiedän toki, että proseminaari on tarkoitettu ensin käytäväksi, mutta olisikohan tässä tapauksessa mahdollista käydä näitä samaan aikaan? Proseminaarin aihe minulla on jo mielessä, ja ohjaajan mukaan se kuulostaa erinomaiselta ja on sellainen, josta voisi laajentaa helposti graduunkin. Eli itselleni ei olisi mikään ongelma tehdä noita kahta yhtä aikaa, vaan ne varmasti jopa tukisivat toisiaan.
Ja jos tuo vain suinkin onnistuu, niin tuleekohan minun mainita tällaisestä "erikoismenettelystä" seminaarien ohjaajille?
Arveluita / kokemuksia kehiin vaan!
P.S. Kysyn asiaa toki amanuenssilta, mutta on nyt lomalla...
Pro- ja gradusemma samana vuonna -
Mahdollistako?
0
397
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334159Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382355Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 781087
- 59953
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921