Kun haluaa kieltäytyä, ei ole pakko mennä linnaan kuten muut palikka-aivot. Aina voi käyttää homo -korttia ja kertoa kuinka samassa huoneessa olevat miehet häiritsevät ja kokee häiritsevänä kaiken sen alastomuuden ja yhtäaikaa WC/kylppäriasioinnin.
Kieltäytyminen ja homous
4
1018
Vastaukset
- Assderkku
Ja mikä paras (oletetusta) homoudesta ei tule merkintää terveystietojen korttiin vaikeuttamaan loppuelämääsi ihan tavallisena heterona.
Ainakin aiemmin kutsunnoissa saattoi saada vapautuksen vetoamalla homoseksuaalisuuteensa.
Silti moni tuntemani homo on käynyt armeijan siitä ongelmaa tekemättä. Myöhemmin sain tietää yhden armeijaesimieheni olevan homo. Ei vaikuttanut hänen kykyynsä tehdä työnsä kouluttajana. Ainakaan minun kohdallani.- rdydrey
Kuka hullu haluu kieltäytyä?
Kunto kasvaa, hyvät ruoat, saa kavereita ja saa käyttää aseita!
Jokaisen unelma - Niin se menee..
rdydrey kirjoitti:
Jokaisen unelmaSe on itseasiassa rohkea teko mennä sivariin ja näin ollen vastustaa tuota muinaisjäännettä, ja myös omaa omat aivonsa, ei ole semmonen massazombie jota voidaan viedä kuin pässiä narussa ja armeijassa koulutetetaan tunteettomia kusipäitä. ME EMME ELÄ ENÄÄ TALVISODAN AJOISSA JA NYKYINEN SOTA ON TÄYSIN ERILAISTa!
- mororor
Niin se menee.. kirjoitti:
Se on itseasiassa rohkea teko mennä sivariin ja näin ollen vastustaa tuota muinaisjäännettä, ja myös omaa omat aivonsa, ei ole semmonen massazombie jota voidaan viedä kuin pässiä narussa ja armeijassa koulutetetaan tunteettomia kusipäitä. ME EMME ELÄ ENÄÄ TALVISODAN AJOISSA JA NYKYINEN SOTA ON TÄYSIN ERILAISTa!
Rohkea teko mennä sivariin joojoo älä nyt liiottele siellä :D ite oon C-mies enkä nyt sanois sitä niin rohkeaks teoks :D hahah mutta mä teen just niinkun ite tykkään turha kenenkään tulla mulle avautumaan
Tohon ylempään
Jokaisen unelma
Sieltä puutuu muutamakin tärkeä asia: Naiset, Alkohili, Oma rauha siinä nopeesti vaikka mitä :D mä en varmaan menny sinne siks kun oon aina sanonu mua saa käskeä mutta se on eri asia tottelenko :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1902708Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482417Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061132- 1011007
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait243834Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20820Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka288791Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies91786Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22718