Kun haluaa kieltäytyä, ei ole pakko mennä linnaan kuten muut palikka-aivot. Aina voi käyttää homo -korttia ja kertoa kuinka samassa huoneessa olevat miehet häiritsevät ja kokee häiritsevänä kaiken sen alastomuuden ja yhtäaikaa WC/kylppäriasioinnin.
Kieltäytyminen ja homous
4
1028
Vastaukset
- Assderkku
Ja mikä paras (oletetusta) homoudesta ei tule merkintää terveystietojen korttiin vaikeuttamaan loppuelämääsi ihan tavallisena heterona.
Ainakin aiemmin kutsunnoissa saattoi saada vapautuksen vetoamalla homoseksuaalisuuteensa.
Silti moni tuntemani homo on käynyt armeijan siitä ongelmaa tekemättä. Myöhemmin sain tietää yhden armeijaesimieheni olevan homo. Ei vaikuttanut hänen kykyynsä tehdä työnsä kouluttajana. Ainakaan minun kohdallani.- rdydrey
Kuka hullu haluu kieltäytyä?
Kunto kasvaa, hyvät ruoat, saa kavereita ja saa käyttää aseita!
Jokaisen unelma - Niin se menee..
rdydrey kirjoitti:
Jokaisen unelmaSe on itseasiassa rohkea teko mennä sivariin ja näin ollen vastustaa tuota muinaisjäännettä, ja myös omaa omat aivonsa, ei ole semmonen massazombie jota voidaan viedä kuin pässiä narussa ja armeijassa koulutetetaan tunteettomia kusipäitä. ME EMME ELÄ ENÄÄ TALVISODAN AJOISSA JA NYKYINEN SOTA ON TÄYSIN ERILAISTa!
- mororor
Niin se menee.. kirjoitti:
Se on itseasiassa rohkea teko mennä sivariin ja näin ollen vastustaa tuota muinaisjäännettä, ja myös omaa omat aivonsa, ei ole semmonen massazombie jota voidaan viedä kuin pässiä narussa ja armeijassa koulutetetaan tunteettomia kusipäitä. ME EMME ELÄ ENÄÄ TALVISODAN AJOISSA JA NYKYINEN SOTA ON TÄYSIN ERILAISTa!
Rohkea teko mennä sivariin joojoo älä nyt liiottele siellä :D ite oon C-mies enkä nyt sanois sitä niin rohkeaks teoks :D hahah mutta mä teen just niinkun ite tykkään turha kenenkään tulla mulle avautumaan
Tohon ylempään
Jokaisen unelma
Sieltä puutuu muutamakin tärkeä asia: Naiset, Alkohili, Oma rauha siinä nopeesti vaikka mitä :D mä en varmaan menny sinne siks kun oon aina sanonu mua saa käskeä mutta se on eri asia tottelenko :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2001546
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58961Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85902
- 53826
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t264738Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10730Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338681Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58674Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74666