Olis pari ongelmaa..
1) miten pystyn tallentamaan kuvia jotka on lähetetty mulle liitteenä hotmailiin?
2) miten saan pois "kopio" ja "piilokopio" sarakkeet kun vahingossa valitsin näytä "piilokopio" tai jotain...
Ongelmien ratkaisuun vastauksen antaneille rahallinen palkkio, jos kelpaa.
Hotmail guruja?
hukassa taas
1
553
Vastaukset
- Jotenka
Sekö toi ongelmat. Noh, nyt siis oletuksena sulla on aktiivinen näkymä eli esim kuvat käkyvät sellaisina pieninä esikatselukuvina ylhäällä viestissä, niin viet vaan hiiren kuvan alasoaan jossa se pieni nuoli näkyy ja lukee sana lataa, avautuu latausikkuna ja sitten vaan tallenna. Sitten se kopion ja piilokopin poistaminen niin minulla lähti niin että kun painoin näytä kopio ja piilokopio niin lähetin itselleni toiseen sähköpostiiin postin, niin seuraavalla kerralla kun painaa lähetä sanaa niin ne ovatkin poissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433007Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612961- 422367
- 311863
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251719Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721674- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771275- 371247
- 791070