Herätit aamun auringollasi
lehtevissä puiden oksistoilla
soi kaihoisat elämänsävelet
tätä lintukuorojen sinfoniaa
joita hymniset aallot kuljettaa
helkähtää yli viriävän veen
odottaa herkkää kuulijaa
nämä kaipuun soinnut
hiljaisuudessa
jotka vain sydän tuntee
äärettömyys kuiskii elokuun
kulkijaansa elonpitkospuillaan
Ja minä kiinni
tässä hetkessä
elon hetkessä
viriävä elo.
Elokuun sointuja
8
446
Vastaukset
- merenranta
Todella kaunis taas sinulta! Elkuun tuntoja kuvaat oikein aidosti ja taidolla.
Kiitos Sinulle Elokuun soinnuista ... runooni.
Syyskuuta elämme,vaikka syksyn jo hyvin läsnä,
niin vielä kuin osaa kesästä pitäisi kiinni,eikä
aikaakaan kun ollaan lokakuussa ... hämäryyden
askelmilla.
Hyvää Syksyn... jatkoa Sinulle Toivotan !
Odotin sua ainoastaan.
Tuulien toreilla.
Horisontissa.
Sade piiskasi kasvoihin.
Odotin niin.
Tässä elon hetkessä.
Pimenevässä.
Tuulisella torilla.
Vilkutan dolanille
ja kiitän ihanasta runostaSyyskuussa on eloa kuin myös eri muodoin,jos
vain aistimme ovat kaikkea valmiit ottamaan vastaan.
Useille ehkä eri vuodenajat ovat kuin mielentiloja
mutta minä luonnehtisin enemmän siitä että mitä
meidän sisällä tapahtuu kuin myös mitä muita
seikkoja koemme missäkin ajanjaksoissa.
Kiitos Sinulle Margi...pitkästä aikaa että koetaan
syystuulet ja säiden vaihtelut voimaksemme.
- onija
kuulijaa...
hiljaisuus, jonka sydän tuntee..
kaipuu..
tässä hetkessä..
Kaunista do..
Kiitos!Elokuu - aiheutti tuollaisia tuntemuksia ja nyt eletään
syyskuuta jo hyvän matkaa runojenkin vainioilla että
odotellaan ensipakkasia.... harmaata kuin sadetta...
"huokaisi tämä taivaankantemme".
Ehkä elämänsoinnut vaihtuvat pikkuhiljaa talven suuntaan
että toivokaamme jotta voimme nauttia sen kauneudesta
ja maailmassamme viriäisi myötätuulta arkeemme-
Kaunis Kiitos Sinulle kuin myös hyvää syksyn jatkoa !
- Laudi
Ja Niin todellista.
Mutta kauniita ovat myös nämät tummenevat syysillat :)
Kun saa tuikut pensaisiin ja puihin :))) siitä pidän.
Syksy on kaunis, ja sen maisema on kaunis..
hehkuu väreissä. Kunnes maan peittyy valkeaan harsoon.
Säilöin omput nuot punaposkiset, ja panin puolukat pakkaseen.
syystöitä näes :)) Kovalla pakkasella sitten napostelenVaikka juuri nyt syksy näyttää täällä harmaalta että sateiselta,
niin kuitenkin tämä vuodenaika on Kaunista aikaa,kuten itsekin
ilmaiset.
Varmaankin siellä pohjoisessa näyttää upeiden maisemien
kehdossa vielä kauniimmalta,jota voi sisäisestikin vielä enemmän
kaunistaa eri muodoin ... luoda lämmintä yhteenkuuluvaisuutta
niin Luonnon kuin omankin luontonsa kanssa.
Lisänä että tämä vuodenaika on luonnonantimien rikasta aikaa,
sillä terveellisellä tavalla.
Olen ilahtunut vierailuistasi,joita aikoina yhdessä koimme,ehkä
se on merkkinä siitä kauneudesta,joita olemme rakentaneet
runopalstojenkin myötä "kuin salaa pitäneet yllä".
Sinua Kunnioittaen & Hyvää Pyhäpäivää sinne Pohjoiseen !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531489- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231218- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
