Volvo V40 vara-avaimen teettääminen

Mako

Hei,

Törmäsin tilanteeseen, että minun on teetettävä
vuoden 1999 Volvo V40 toinen avain elikkä vara-avain.

Mitähän tälläinen maksaa ja mistä kantsiis hommata? Kuulin, että Volvolla maksaa kyseinen avain 90€!!! Kauko-ohjainta ei ole. Ainoastaan ajonesto löytyy avaimesta.

7

4593

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jorkki

Et pysty hankkimaan avainta kuin Volvolta juuri ajoneston takia. Se pitää vielä ohjelmoida autoon, että se toimii. Sama juttu on kaikissa autoissa joissa on käynnistykseneston tunnistus avaimessa

• Anonyymi

Joissakin autoissa sen avaimen eli siis sen ajonestosirun voi paritttaa autoon ihan itse siinä autossa.

Toinen tapa on siirtää ajonestosiru tai koko elektroniikka vanhasta avainrungosta uuteen jos vaikaka avaimen terä on mennyt poikki tms.

Kannattaa lukea omustajan opas sekä tutkia merkkikohtaisia foorumeita.

Lukkoseppäliilkeillaäkin on osaamista ja laitteet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joissakin autoissa sen avaimen eli siis sen ajonestosirun voi paritttaa autoon ihan itse siinä autossa.

Toinen tapa on siirtää ajonestosiru tai koko elektroniikka vanhasta avainrungosta uuteen jos vaikaka avaimen terä on mennyt poikki tms.

Kannattaa lukea omustajan opas sekä tutkia merkkikohtaisia foorumeita.

Lukkoseppäliilkeillaäkin on osaamista ja laitteet.

Saattaapa olla asia muuttunut 20 vuoden aikana siinä välissä kun joku kommentoi ja sinä viisastelit.

Itse ostin eilen 30.4.2004 avaimen -01 Volvoon. Maksoi 91.50 €. Koodaus maksaa lisäksi 20-30 €. Ilman koodausta avaimella saa ovet auki ja virrat päälle, mutta ajonesto ei lähde pois päältä.

• Anonyymi

Ainahan voi työntää auton paikasta toiseen, kunhokin kaasvaa siinä sivussa.

• jpk

Jep, valitettavasti joudut maksamaan mitä Volvolla pyytävät. Eri automerkkien koodausmahdollisuuksia on avain/suutari liikeissä jo hyvin, mutta Volvon ohjelmistoa ei ole toistaiseksi saatavissa kuin vm. 95-97 kiinteäkoodisille avaimille. Rapiat sata euroa on itseasiassa ihan inhimillinen hinta sillä nykyään ei ole tavatonta joutua maksamaan yli kolmesataa/avain! Eikä ole edes yrittäjän ahneutta vaan johtuu kalliista ohjelmistoista ja siruista.

T: Avainalan yrittäjä

• Anonyymi

Valtaosa yrittäjäistä onkin ylikalliita mulkkuja
        T: Avainalan yrittäjä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2247
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1136
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      110
      1006
    4. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      979
    5. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      47
      974
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      55
      927
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      12
      901
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      890
    9. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      888
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      47
      830
    Aihe