Hei,
Törmäsin tilanteeseen, että minun on teetettävä
vuoden 1999 Volvo V40 toinen avain elikkä vara-avain.
Mitähän tälläinen maksaa ja mistä kantsiis hommata? Kuulin, että Volvolla maksaa kyseinen avain 90€!!! Kauko-ohjainta ei ole. Ainoastaan ajonesto löytyy avaimesta.
Volvo V40 vara-avaimen teettääminen
7
4593
Vastaukset
- Jorkki
Et pysty hankkimaan avainta kuin Volvolta juuri ajoneston takia. Se pitää vielä ohjelmoida autoon, että se toimii. Sama juttu on kaikissa autoissa joissa on käynnistykseneston tunnistus avaimessa
- Anonyymi
Joissakin autoissa sen avaimen eli siis sen ajonestosirun voi paritttaa autoon ihan itse siinä autossa.
Toinen tapa on siirtää ajonestosiru tai koko elektroniikka vanhasta avainrungosta uuteen jos vaikaka avaimen terä on mennyt poikki tms.
Kannattaa lukea omustajan opas sekä tutkia merkkikohtaisia foorumeita.
Lukkoseppäliilkeillaäkin on osaamista ja laitteet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joissakin autoissa sen avaimen eli siis sen ajonestosirun voi paritttaa autoon ihan itse siinä autossa.
Toinen tapa on siirtää ajonestosiru tai koko elektroniikka vanhasta avainrungosta uuteen jos vaikaka avaimen terä on mennyt poikki tms.
Kannattaa lukea omustajan opas sekä tutkia merkkikohtaisia foorumeita.
Lukkoseppäliilkeillaäkin on osaamista ja laitteet.Saattaapa olla asia muuttunut 20 vuoden aikana siinä välissä kun joku kommentoi ja sinä viisastelit.
Itse ostin eilen 30.4.2004 avaimen -01 Volvoon. Maksoi 91.50 €. Koodaus maksaa lisäksi 20-30 €. Ilman koodausta avaimella saa ovet auki ja virrat päälle, mutta ajonesto ei lähde pois päältä.
- Anonyymi
Ainahan voi työntää auton paikasta toiseen, kunhokin kaasvaa siinä sivussa.
- jpk
Jep, valitettavasti joudut maksamaan mitä Volvolla pyytävät. Eri automerkkien koodausmahdollisuuksia on avain/suutari liikeissä jo hyvin, mutta Volvon ohjelmistoa ei ole toistaiseksi saatavissa kuin vm. 95-97 kiinteäkoodisille avaimille. Rapiat sata euroa on itseasiassa ihan inhimillinen hinta sillä nykyään ei ole tavatonta joutua maksamaan yli kolmesataa/avain! Eikä ole edes yrittäjän ahneutta vaan johtuu kalliista ohjelmistoista ja siruista.
T: Avainalan yrittäjä- Anonyymi
Valtaosa yrittäjäistä onkin ylikalliita mulkkuja
T: Avainalan yrittäjä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701136
- 1101006
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979- 47974
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p55927KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12901Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47830