Kymmenestä pelatusta turnauksesta pääsen rahasijoille 1-3 kertaa ja voitan dollarin tai vähän enemmän.
Tämä siis freerolleissa tai jossain "daily dollar" kisassa missä pelaajia on 2000-10000.
En edes muista monta kertaa olen lentänyt ulos juuri ennen finaali pöytää.
AAAARRGGGHHH!!!!
Mukavaa tietysti olla niiden joukossa jotka pystyy voitolliseen pelaamiseen mikropöydissä ja pikkuturnauksissa mutta kyllä vähän ottaa aivoon.
Pää hajoooooooooooooooo kun ei opi virheistään vaikka jokainen kerta kun teen virheen huomaan sen itsekin noin balttiarallaa tuhannesosa sekuntia myöhemmin.
Näitä virheitä huomaan useita kymmeniä sen parin kolmen tunnin aikana joka turnaus kestää.
Viime yönä kun tein pahan virheen freerollissa niin piti melkein mennä oksentamaan :(
No onneksi tuli taas voittoa turnauslipun verran.
"congratulations.You win 1$"
axuawerby
3
608
Vastaukset
- ...
Ja älä ny kaikkee kerralla käytä.
- Spartanen
pystyt voitolliseen pelaamiseen mikropöydissä? Hyvää tuuria? Mikropöydissä pelaaminen on täysin lottoa, ei siinä ole taidoilla mitään saumaa.
- hilirimpsis
mikropelaaminen eniten taitoa vaatii .reedit on vaikeita,täytyy olla piukkaakin piukempi .oppia satoja pelaajia.
Ainoa ,että rohkeus ja röyhkeys ei riitä suurempiin peleihin taito kyllä.Lisäksi pokerin luonne tulee parhaiten
mikrossa esiin :kortit on tuuria, pelaaminen taitoa.Tietenkin täytyy eroittaa turnaus ja käteispelit
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854980- 983068
- 432916
- 1992422
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302160- 1331979
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161511Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51449- 171355