Itellä paha heinäallergia ollu vuodest -98. Nenä ja silmät vuotaa, luokitus heinille yleisesti 16. Kympin asteikolla 8-9.
Tuntu että paheni vaan vuosien mittaan, vahvatkin lääkkeet (silmätipat ja nenäsuihke) rakoili pahimpina pölykausina.
Astmankin kehitti :(
Elämässä ollu ainoastaan KAKSI oireetonta kesää, kun IMETIN. Ihmettelin, notta perkule, pitäskö imettää koko loppuikä... :D
No ei mut vakavasti, viime syksyllä saatiin meille kissa, jota oon halunnu siitä asti ku mulla viimeks kissa oli ku olin kuus-vuotias. Nyt oon 27.
Keskellä kautta jäi silmätipat pois kun ei ollu äkkiseltään rahaa ostaa lisää (voitte kuvitella kuinka mulla oli paniikki...)
Yleensä mulla tulee päivän sisällä oireita jos silmätipat jää pois.
Eikä mitään!! Jätin sitte nenäsuihkeen pois ihan kokeillakseni että voiko tosiaan olla... mietin kyl et jos tää ei toimi ni sit on paha alottaa uudestaa lääkitys kesken kauden. Mut otin riskin, ku oon niin s"#¤%#tanan kyllästyny tähän allergiaan...
Enkä oo ny yli kuukauteen käyttäny lääkkeitä, muuta ku astmaan. EI MITÄÄN OIREITA!!!!!! WUHUUUUU!!! :D :D
Mun ihana kissani on mun allergialääkkeeni :)
En osaa sanoa tieteelliseltä kannalta että mikä tuossa on takana, mutta kaikki viittaa siihen että kissan hankkiminen pelasti mut.
Meillä oli ollut koira ja rottia, mut ne vaan pahens asiaa. Tiedä sitten, miksi juuri kissa.
Mut en valita :)
Paha allergia hävisi!
6
1152
Vastaukset
- parantynut?
itselläni on myös heinänuha paranemaan päin. Pärjäsin tänä kesänä täysin ilman mitään lääkitystä (reseptivapaita).
ainoa selitys on nuo pillerit joita popsin..
mutta ei kai omega-3 allergiaan auta, olen popsinut noita ynnä muita vitamiineja, tyrniä ja karnosiiniä nyt muutaman vuoden.
Vielä muutama vuosi sitten mun heinänuha oli tosi paha.- mä taas
Ja outoa on just se, että lääkärit sanoo ettei aikuisena saatu allergia lähde pois...
No, kait siin joku on. Yks tuttu kerran sano että sil oli kans tosi paha allergia, pahempi ku mulla. Rupes syömää sinkkitabletteja, ni hävis oireet.
Ite juon vihreetä teetä paljon ja joogaan, sekin vaikutti lieventävästi allergioihini.
(oon sama ujo-plikka, en jaksanu kirjautua :P) - Parantunut?
mä taas kirjoitti:
Ja outoa on just se, että lääkärit sanoo ettei aikuisena saatu allergia lähde pois...
No, kait siin joku on. Yks tuttu kerran sano että sil oli kans tosi paha allergia, pahempi ku mulla. Rupes syömää sinkkitabletteja, ni hävis oireet.
Ite juon vihreetä teetä paljon ja joogaan, sekin vaikutti lieventävästi allergioihini.
(oon sama ujo-plikka, en jaksanu kirjautua :P)näyttää noissa mun mömmöissä olevan sinkkiäkin ja vihreetä teetäkin juon töiden lomassa. Niin, jotta vaikea sanoa mikä on parantanut. Hyvä näin kuitenkin....
- mä taas
Parantunut? kirjoitti:
näyttää noissa mun mömmöissä olevan sinkkiäkin ja vihreetä teetäkin juon töiden lomassa. Niin, jotta vaikea sanoa mikä on parantanut. Hyvä näin kuitenkin....
Nii, no ei me valiteta :D
Kurja vaan ettei löydy semmosta yhteistä tekijää millä vois poistaa kaikkien allergiat. - .
mä taas kirjoitti:
Nii, no ei me valiteta :D
Kurja vaan ettei löydy semmosta yhteistä tekijää millä vois poistaa kaikkien allergiat.remissiossa
- mä taas
. kirjoitti:
remissiossa
No viilaa nyt pilkkua... :P
Ei siis "parantunut" allergiasta, koska eihän allergiasta parannuta, vaan siinä käy niin että elimistön puolustusjärjestelmä syystä tai toisesta ei enää hyöki elimistölle harmittomia aineita vastaan.
Joku tekijä tässä on saanut aikaan sen, että ollaan takaisin "perustilassa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446