Paha allergia hävisi!

ujo-plikka

Itellä paha heinäallergia ollu vuodest -98. Nenä ja silmät vuotaa, luokitus heinille yleisesti 16. Kympin asteikolla 8-9.
Tuntu että paheni vaan vuosien mittaan, vahvatkin lääkkeet (silmätipat ja nenäsuihke) rakoili pahimpina pölykausina.
Astmankin kehitti :(

Elämässä ollu ainoastaan KAKSI oireetonta kesää, kun IMETIN. Ihmettelin, notta perkule, pitäskö imettää koko loppuikä... :D

No ei mut vakavasti, viime syksyllä saatiin meille kissa, jota oon halunnu siitä asti ku mulla viimeks kissa oli ku olin kuus-vuotias. Nyt oon 27.

Keskellä kautta jäi silmätipat pois kun ei ollu äkkiseltään rahaa ostaa lisää (voitte kuvitella kuinka mulla oli paniikki...)
Yleensä mulla tulee päivän sisällä oireita jos silmätipat jää pois.
Eikä mitään!! Jätin sitte nenäsuihkeen pois ihan kokeillakseni että voiko tosiaan olla... mietin kyl et jos tää ei toimi ni sit on paha alottaa uudestaa lääkitys kesken kauden. Mut otin riskin, ku oon niin s"#¤%#tanan kyllästyny tähän allergiaan...

Enkä oo ny yli kuukauteen käyttäny lääkkeitä, muuta ku astmaan. EI MITÄÄN OIREITA!!!!!! WUHUUUUU!!! :D :D

Mun ihana kissani on mun allergialääkkeeni :)
En osaa sanoa tieteelliseltä kannalta että mikä tuossa on takana, mutta kaikki viittaa siihen että kissan hankkiminen pelasti mut.

Meillä oli ollut koira ja rottia, mut ne vaan pahens asiaa. Tiedä sitten, miksi juuri kissa.
Mut en valita :)

6

1129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parantynut?

      itselläni on myös heinänuha paranemaan päin. Pärjäsin tänä kesänä täysin ilman mitään lääkitystä (reseptivapaita).

      ainoa selitys on nuo pillerit joita popsin..
      mutta ei kai omega-3 allergiaan auta, olen popsinut noita ynnä muita vitamiineja, tyrniä ja karnosiiniä nyt muutaman vuoden.

      Vielä muutama vuosi sitten mun heinänuha oli tosi paha.

      • mä taas

        Ja outoa on just se, että lääkärit sanoo ettei aikuisena saatu allergia lähde pois...

        No, kait siin joku on. Yks tuttu kerran sano että sil oli kans tosi paha allergia, pahempi ku mulla. Rupes syömää sinkkitabletteja, ni hävis oireet.

        Ite juon vihreetä teetä paljon ja joogaan, sekin vaikutti lieventävästi allergioihini.

        (oon sama ujo-plikka, en jaksanu kirjautua :P)


      • Parantunut?
        mä taas kirjoitti:

        Ja outoa on just se, että lääkärit sanoo ettei aikuisena saatu allergia lähde pois...

        No, kait siin joku on. Yks tuttu kerran sano että sil oli kans tosi paha allergia, pahempi ku mulla. Rupes syömää sinkkitabletteja, ni hävis oireet.

        Ite juon vihreetä teetä paljon ja joogaan, sekin vaikutti lieventävästi allergioihini.

        (oon sama ujo-plikka, en jaksanu kirjautua :P)

        näyttää noissa mun mömmöissä olevan sinkkiäkin ja vihreetä teetäkin juon töiden lomassa. Niin, jotta vaikea sanoa mikä on parantanut. Hyvä näin kuitenkin....


      • mä taas
        Parantunut? kirjoitti:

        näyttää noissa mun mömmöissä olevan sinkkiäkin ja vihreetä teetäkin juon töiden lomassa. Niin, jotta vaikea sanoa mikä on parantanut. Hyvä näin kuitenkin....

        Nii, no ei me valiteta :D
        Kurja vaan ettei löydy semmosta yhteistä tekijää millä vois poistaa kaikkien allergiat.


      • .
        mä taas kirjoitti:

        Nii, no ei me valiteta :D
        Kurja vaan ettei löydy semmosta yhteistä tekijää millä vois poistaa kaikkien allergiat.

        remissiossa


      • mä taas
        . kirjoitti:

        remissiossa

        No viilaa nyt pilkkua... :P
        Ei siis "parantunut" allergiasta, koska eihän allergiasta parannuta, vaan siinä käy niin että elimistön puolustusjärjestelmä syystä tai toisesta ei enää hyöki elimistölle harmittomia aineita vastaan.
        Joku tekijä tässä on saanut aikaan sen, että ollaan takaisin "perustilassa".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1415
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1127
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      967
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      867
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      830
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      733
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe