syökö teistä kukaan roskaruokaa? siis vaikka on anoreksia?
itelläni on anoreksia ja perheen takia joudun syömään roskaruokaa, mutta tietty kulutan sen aina liikunnalla pois.
jotkut sanoo että ne anoreksikot jotka syövät roskaruokaa on jtain wanna be-tyyppei ja et niil ei oo itsehillintää mutta mikäpä siinä jos kaikki sitä ruokaa tunkee suuhun -.-
eipä mulla mitään sitä vastaan oo, hyväähä se on! mutta sitte tullee kauheita ahistus-kohtauksia
roskaruoka
6
840
Vastaukset 6
- ihj
ite saatan syyä pizzan (550klc) ja siinä onki sitte se päivän kaikki ruoka.. :/
siks sitä pittääki syyä tosi säästeliäästi että sitte jaksaa. - surullinen ...
viesti tällainen...ajatuksena se, että "oonko tarpeeksi hyvä anorektikko vai pelkkä wannabe?" No, tuossa vaiheessa lienee ulkopuolisen jutut yks hailee. Terv. erinäisiä syömishäröilyitä jo 7 v. harrastanut:/
- hihihihif
Käyn joskus, ehkä kerran tai kolme kuukaudessa Mäkissä. Syön yleensä grillatun Kana Caesar salaatin tai lastenaterian kananuggeteilla :>
Nami.
- wannabewannabe
Mun mielest' anoreksiaa ei voi määrittää sen perusteella mitä syö. Itse tiputin painoani kaikkiaan 22 kiloa vajaassa vuodessa, joista 7 viimeistä käytännössä roskaruoalla( hampurilaisia, jäätelöä, suklaata.. ) Pitkään nälkiintynyt keho vaati rasvaa, mutta suurten kaloripitoisuuksien vuoksi en tietenkään syönyt näitä ruokia suuria määriä. Tuntui oudolta joutua sairaalaan kun päivitäin söi suklaakuorrutettua jäätelöä xD
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa roskaruoka?
Teen kyllä aina ruokani itse, mutta se on suht yksinkertaista kun en voi syödä paljon, ehkä kourallisen... olen sairastanut koronan ja ruokahalu hävisi..
Salaattia harvoin..- Anonyymi
Roskaruoka on ravintosisällöltään epäterveelliseksi luokiteltavaa ruokaa. Usein roskaruoassa on päivittäisiin saantisuosituksiin nähden liikaa jotain yksittäistä ravintoainetta ja tämän lisäksi annoskoot ovat yleisesti katsoen monesti energiapitoisuuksiltaan liian suuria päivittäiseen energiantarpeeseen suhteutettuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 671315
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331251- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574