KARVAT!!

voi ei

nolo aihe.

onko kellään anoreksian kautta alkanu kasvaa enemmä karvoja joissai tietyissä paikoissa? itelläni on, varsinki mahassa ja se näyttää tosi "upealta" ei oikein missään muualla. lisäksi tunnen pari anorektikkoa joilla kasvaa selässä oikein tummaa karvaa :S

onko tää ihan höpöä? voiko anoreksia aiheuttaa näitä vai onko kyse vaan jostain muusta?

6

4073

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • untuvainenposki

itellä kasvaa sellasta iiiiihan ohutta vaaleeta untuvaa kasvoissa.. ;s en tykkää. Kyllä vartalossakin, mutta ei se niin paha muualla oo, mutta kasvoissa! ei se nyt sillee partana kasva tai muutakaan, mut huomaa kyllä kun alkaa tarkkaan kattoo.

• minä vain

Anorektikon ihoon alkaa helposti kasvamaan lisää karvoja. Tämä johtuu siitä, kun elimistö ei saa tarpeeksi energiaa kehon lämmittämiseen, niin se yrittää hoitaa lämmitystä karvojen kasvattamisella..

• voi ei :S

saako niitä mitenkään pois? ikinä?
        ei viittii kyl sheivatakkaa ku kasvaa kummiski vielä noppeemi takas, ja niitä sitte tulis vaa lissää.

voi ei :S kirjoitti:

saako niitä mitenkään pois? ikinä?
        ei viittii kyl sheivatakkaa ku kasvaa kummiski vielä noppeemi takas, ja niitä sitte tulis vaa lissää.

Anoreksian myötä tullut karvoitus (lanugo) lähtee pois, kun saa painonsa takaisin normaalipainoon tai lähelle sitä.
        Minulla oli ennen lanugoa, mutta ei ole enää, koska en ole enää anorektinen (bmi on n.19).

• jippii!!!
        *** kirjoitti:

Anoreksian myötä tullut karvoitus (lanugo) lähtee pois, kun saa painonsa takaisin normaalipainoon tai lähelle sitä.
        Minulla oli ennen lanugoa, mutta ei ole enää, koska en ole enää anorektinen (bmi on n.19).

Mulla kasvaa sellasta untuvaa reisissä ja mahassa on jossain kohtaa sellasta tummaa. Haluaisin siitä eroon mut pitäs sit nostaa painoo ja en haluu ku läskiä on kaikkialla.

• Anonyymi

Karvankasvu lisääntyy jatkuvasti tässä sairaudessa painon aletessa. Lopulta kasvot käsivarret ja muukin keho on kovin, kovin karvainen. Olen nähnyt tälläisia nuoria naisia, yleensä siinä vaiheessa ollaan jo sairaalassa laitoshoidossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      94
      4135
    2. 66
      3403
    3. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      72
      3044
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      81
      2519
    5. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2336
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      199
      2095
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      30
      2051
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      41
      840
    9. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      746
    10. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      70
      745
    Aihe