Hienoa estraadiviihdettä vuodelta 1973
http://www.youtube.com/watch?v=OyeJG3dCjUQ
MISTY
4
694
Vastaukset
- rynnä
Tosin olisi kannattanut vetää suomeksi noin huonolla englannin ääntämisellä.
- ynnäplus
kielteinen arvio? Ihan ok englantia. Sitä paitsi eri kieliä voi laulella eri tavoin: http://www.youtube.com/watch?v=Ea7axC830JI&feature=related
- eeroji
Arviointisi toki on omaa luokkaansa. Moni artisti laulaa enemmänkin englannikielellä kuin esim. kyseinen. Mielestäni ääntäminen on moitteetonta, viittaan siihen mitä itse pidän ja olen mieltä kyseisestä ääntämis -ja laulutekniikasta. Nauhoituksestakin on kulunut reilut 30 v....
- Saat laulaa
Tätä laulua kuunnellessa kannattaisikin ehkä kiinnittää huomio sisältöön eikä ääntämiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2021602- 801090
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm98906- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp85798- 119754
- 111733
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117628- 48597
- 19576