Peljättävä paikka ?

Mökki.

Suomessa on kuulemma jokin talo jossa ja jonka lähettyvillä tapahtuu outoja pelottavia ilmiöitä, eikä pelkästään vainajien henkijuttuja.
Jos joku tietää sen talon josta joku oli juossut ulos ja kiivennyt puun latvaan jonka jälkeen tuhannet silmäparit olivat tuijottaneet!. Joku mökki jossain joen tai järven rannalla muistaaksein mutta kun en muista mikä.
Paikka on kuulemma saanut kaikki skeptisesti suhtautuvat vakuuttumaan jotka sielä käyneet ja jo ensimmäisenä yönä mökistä juostaan ulos aina ! paskat housuissa ! tai ainakin jos on ollut kova hätä.
Kukaan ei ole kestänyt edes yhtä yötä siellä !

Luin siitä netissä vaan kun en muista mikä paikka oli kyseessä. Paikkaa pidetään yhtenä pelottavimmista.

3

4589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aviemore

      Tosin siitä on jo aikaa. Setäni kertoi, että talon väki nukkui valot päällä yönsä, kun eivät muuten uskaltaneet. Talossa kävi henkienmanaajia ja toimittajiakin aikanaa. Hymyssä kirjoitettiin. Selitystä koputuksille, kolinalle ja esineitten heittelyille ei kuitenkaan löytynyt. Mielenkiintoinen yhtäläisyys on, että aivan kuten monissa muissakin tapauksissa asiaan näytti vaikuttavan alueen vahva uskonnollisuus, eli Sievissä lestadilaisuus. Ja talossa asui murrosikäinen tyttö. En tiedä onko talo enää olemassakaan, mutta ainakin se sijaitsi järvenrannalla.

    • Hööhö-Hölli

      Oulun läänissä,Pudasjärvellä,sijaitsee Toraslammen autiotupa.Sinne pääsee Syöte-Posio UKK-reittiä kulkemalla.
      On tullut siellä käytyä ja luettua tuvan muistiinpanot; siellä kerrottiin juuri kyseisenkuuloisia tarinoita.
      Autiotuvassa viettämäni aikana en tuntenut mitään erikoista,en ympäristössäkään.Rauhallinen ja sangen
      viihtyisä paikka.
      Hirsitupa on joskus toiminut savottakämpän saunana ja kunnostettu nykykuntoonsa joskus 2001.
      Lukemistani tarinoista huokui lähinnä kritiikittömyys ja ehkäpä vielä kyytipoikana nautittu alkoholi ja
      ties mitkä höyryt ja häkäkaasut ovat lisänneet harhoja,jotka tietysti ovat havainnoijalle aitoja hetkellisesti.
      Näin itse tulkitsen ko. tarinat.

    • Eijaaa

      Töissä yö oltiin, minä 44v nainen ja 17v poikani. Koko ilta ja yö oltiin ja mennään toistekin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe