miten auttaa kaurista??

njfkenwjk

Tuntuu kamalalta seurata vierestä miten eräs kauris nielee omia tuntemuksiaan. Vaikka emme näe usein pystyn kuitenkin tuntemaan hänen pahan olonsa ja haluaisin kovasti auttaa häntä. Hän elää parisuhteessa ja voi sanoa että on jotenkin naisensa vietämänä. Kunpa saisinkin hänet vain purkamaan kaiken kasautuneen tuskan itseeni, sillä tuntuu pahalta nähdä miten hän kärsii.

Miten siis kauriksen saa avautumaan??

3

668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --

      Juottamalla känniin, ja johdattamalla jutut noihin parisuhde ongelmiin.

      Mutta oikeesti miks ihmiset jaksaa elää parisuhteissa? Itsellä ikää 27v (kauris mies), ja oikeastaan päivääkään en ole parisuhteessa elänyt. Tähänkin ikään olen nähnyt vierestä jos jonkinlaista sähellystä ympärilläni. En vaan ymmärrä mikä siinä toisessa ihmisessä kiehtoo niin kamalasti?

      Ughh... olen avautunut.

    • somepody

      mitenkään. koska kauriin tuntien hänellä on aina joku tuska ja ahdistus meneillään, johtuen sitten parisuhteesta, kavereista, tai naisystävästä. Kaikkein onnellisin kauris varmaan olisi maailmassa jossa ihmiset olisivat leluja, joita voisi ottaa laatikosta ja laittaa takaisin kun kyllästyttää.
      Ikävä kyllä, kauris varmaan avautuu mielellään ja siirtää pahan olon sinuun, mutta helpotuksen saatuaan vaihtaa uuteen tuskaan ja uuteen leluun. parhaimmassa tapauksessa vielä haukkuu sinut päin naamaa ja syyttää sinua omasta ahdistuksestaan. Valitse itse, haluatko todella että avautuu? Kauris ei kaipaa, eikä ansaitse sääliä, koska on sääli itse.

    • ihan itse.

      Kaurista ei aina saa avautumaan kaikista asioista, jos hän ei halua puhua niistä. Sun pitää olla todella luottohenkilö ja sydänystävä, ennen kun hän avautuu hänen vaikeasta parisuhde tilanteestaan. Todennäkösesti hän koittaa etsiä ratkaisun tukalaan tilanteeseen ihan itse ja jos sinulla ei ole mitään nerokasta ja maailmaamullistavaa ulospääsyä siitä, niin anna olla.

      Mikään ei ole myrkyllisempää kauriille, kun ystävä johon ei oikein voi luottaa, joten sinun pitää olla sen luottamuksen arvoinen tai hän sävähtää ja juosee luotasi pois, jättäen sinut taakseen. Eli et voi jakaa hänen ongelmiaan sinun ystävien kanssa, älä mielellään edes sivua niitä.

      Ihtepäiset tykkää kato tehdä ihan ite.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe