http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/gps-ja-navigointi/TTXLCUBEEUR/tomtom-xl-classic-europe
Kokemuksia kyseisestä navigaattorista? Harmaa sellainen. Onko kätevä pitkissä matkoissa? Löytääkö GPS singnaalin heti? Onko siinä kaistanopastus? Kamerat ys varmaan löytyy, ja kui tarkka se merkintä on? TMC sisäänrakennettuna vai onko siihen liitin johon voi ostaa kyseisen kaapelin?
Voiko saada euroopan karttoja, tarkoitus olisi ajalle italiaan. ilmaiseksi mistään?
Noi tuotetiedot sekoaa, gigantti näyttää omat, googlet näyttää omat, tomtom sivu näyttää monia vaihtoehtoja, ei sitten voi tietää mitkä osoittaa juuri tohon navigaattoriin. et oikee valmistajan linkki kelpais tuotesivulle...
kokemuksia tomtom XL classic europe
9
2225
Vastaukset
- navigaattorin etsijä
ja tietenkin nopeusrajoitukset, niin sellainen vielä jos löytyy tosta.
- GPS.
signaalia todellakaan heti.kaistat se toki kertoo,mutta kamerat löytynee maksamalla lisähintaa.
TMC ei kerro minulle valitettavasti mitään.
ilmaisia euroopan karttoja ei laillisesti saa,sähköpostiin tänään viimeksi tarjosi tuota kameratolppatietoa euroopan karttoja,mutta ei ole kameratolppa-alueella ajelua,niin ei kiinnosta.
tuo signaali löytyy sammutetun laitteen päälle kytkemisen jälkeen pahimmassa tapauksessa kahden minuutin jälkeen.
jos joku väittää,että löytyy heti,hän valehtelee.
ajelin sunnuntaina jyväskylässä,ja laite oli päällä,ja laitoin siihen huvikseen osoitteen,mihin olin menossa,niin laite tarjosi minulle reittiä kotiin :)
toki,kun määränpääni tiesin,niin kun ajelin kohti laittamaani osoitetta,niin navigaattorikin rupesi näyttämään jossain vaiheessa oikein. - rajoitus.
GPS. kirjoitti:
signaalia todellakaan heti.kaistat se toki kertoo,mutta kamerat löytynee maksamalla lisähintaa.
TMC ei kerro minulle valitettavasti mitään.
ilmaisia euroopan karttoja ei laillisesti saa,sähköpostiin tänään viimeksi tarjosi tuota kameratolppatietoa euroopan karttoja,mutta ei ole kameratolppa-alueella ajelua,niin ei kiinnosta.
tuo signaali löytyy sammutetun laitteen päälle kytkemisen jälkeen pahimmassa tapauksessa kahden minuutin jälkeen.
jos joku väittää,että löytyy heti,hän valehtelee.
ajelin sunnuntaina jyväskylässä,ja laite oli päällä,ja laitoin siihen huvikseen osoitteen,mihin olin menossa,niin laite tarjosi minulle reittiä kotiin :)
toki,kun määränpääni tiesin,niin kun ajelin kohti laittamaani osoitetta,niin navigaattorikin rupesi näyttämään jossain vaiheessa oikein.juu,kyllä se näyttää,vaan ei läheskään aina pidä paikkaansa.
esim. äänekoski-saarijärvi on koko matkan 80km/h,mutta navigaattori tarjoaa rajoitusta 100km/h
luotan kuitenkin enemmän niihin kyltteihin tien laidassa.
kyseinen kone käytetään kerran viikossa tietokoneen perseessä,eli ei ole vanhoista päivityksistä kyse. - ystävällinen.
rajoitus. kirjoitti:
juu,kyllä se näyttää,vaan ei läheskään aina pidä paikkaansa.
esim. äänekoski-saarijärvi on koko matkan 80km/h,mutta navigaattori tarjoaa rajoitusta 100km/h
kyseinen kone käytetään kerran viikossa tietokoneen perseessä,eli ei ole vanhoista päivityksistä kyse.neuvo.
ÄLÄ OSTA GIGANTISTA MITÄÄN.
ai miksi.no yksinkeraisesti siksi kyseisessä firmassa on "perävalotakuu" - HFHFJH
rajoitus. kirjoitti:
juu,kyllä se näyttää,vaan ei läheskään aina pidä paikkaansa.
kyseinen kone käytetään kerran viikossa tietokoneen perseessä,eli ei ole vanhoista päivityksistä kyse.Kellonajan kanssa voisi olla kesä/talvi taikka kalenteri valinta nopeusrajoituksille.
- testattu hyväksi
ystävällinen. kirjoitti:
neuvo.
ÄLÄ OSTA GIGANTISTA MITÄÄN.
ai miksi.no yksinkeraisesti siksi kyseisessä firmassa on "perävalotakuu"-toisaalta Gigantista on hyvä ostaa tuotteita, koska osalla niistä on 30 pv:n palatusoikeus, jolloin voit rauhassa testata laitetta ja ellet ole siihen tyytyväinen niin voit palauttaa sen tai vaihtaa toiseen merkkiin/malliin
-itse testasin Mion navia pari vuotta sitten tuolla tavalla ja en tykännyt siitä niin palautin ja vaihdoin sen tomppaan, joka minulla on vieläkin
- JuQso
Ensinnäkin.
Älä maksa liikaa. Tuolla halvempia:
http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/402795
Tuskin yksikään navigaattori löytää signaalin heti. Aikaa menee pääsääntöisesti nykyaikaisella navigaattorilla noin 200 - 500m ajettuna eli noin 10 - 20 sekuntia. Tämä tuskin on ongelma jos navigaattorin käyttö aloitetaan samasta paikasta minne viimeksi päädyttiin.
Uskoisin että laitteessa on myös Italian kartta, jos siinä on 22 maan kartat. Suosittelen surffaamaan tomtomin omille sivuille http://www.tomtom.com/?Lid=24
Itse en laitetta löytänyt. Ehkäpä laite on poistumassa markkinoilta ja se myydään alta pois uusien parempien laitteiden tieltä. Tekniikka ainakin hieman jo jälkeen jäänyttä ja hitaampaa.
Mihinkään laitteeseen ei nykyaikana saa ilmaisia karttoja vaan ne maksavat aina rahaa. Hinnat ovat yleensä siellä 100 euron hujakoilla jos koko kartasto päivitetään. - kaikkinickitvarattu
Uusimmat kartat saa ilmaiseksi ladata 30 pv:n sisällä laitteen ekasta käynnistyksestä ( vähän hidas paketti ladata mokkulalla n. 1.6Gt ) - TMC ei ole vakiona enkä tiedä saako tuohon sitä "lisäantennia" kiinni, Suomessa tuo vissiin ei oikein ainakaan tuo mitään lisäetua, jos edes toimii, Euroopassa ehkä... ostin ite eilen G:stä 79 € - ei se takuu liity mitenkään Giganttiin - laitteella on sama takuu ostit mistä vaan - eikä nää vehkeet oo mulla ikinä hajonnu, jos ei vesilammikossa uita... ( kännykät, GPS:ät, tietokoneet, digiboksit, AV-laitteet jne... ) - takuu on melko turha ekan parin viikon jälkeen, kyllä se tapansa näyttää sinä aikana, jos siinä joku valmistusvika sattuisi olemaan - loput on sitten käyttövirheitä tai muuten vaan ohjelmiston jumittamisia, joita pääsee resetillä eroon yleensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063210Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1571257Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803