Ongelmana on lisääntyneet allergiaoireet. Nyt viimeisenä räässä oleva raudan/veren haju. Räkä on kirkasta, mutta silti haisee voimakkaalle raudalle. Muita oireita on lisääntynyt aivastelu aina hiuslakkaa laittaessa. Liittyy varmasti hajusteallergiaan, mutta tämä raudan haju mietityttää. Onko vastaavanlaisia kokemuksia?
raudan hajuinen räkä
3
4756
Vastaukset
Verta se on, nenän limakalvo kuivunut, itsellä tulee samaa, vaikkei varsinaisesti valu, niistäessä oikein kunnolla tulee verta pikkuisen mukana, ota käyttöön A-vitamiinitipat, niin ei kuiva limakalvot nenästä.
- verta?
Kiitos neuvosta! Liittyykö runsas aivastelu myös tähän? Tänäänkin olen pärskinyt oikein urakalla heti suihkussa käynnin ja tukan föönaamisen jälkeen ja raudanhaju vaan lisääntyy nenässä... verta ei tule vaikka niistän kuinka!
- jokoko
verta? kirjoitti:
Kiitos neuvosta! Liittyykö runsas aivastelu myös tähän? Tänäänkin olen pärskinyt oikein urakalla heti suihkussa käynnin ja tukan föönaamisen jälkeen ja raudanhaju vaan lisääntyy nenässä... verta ei tule vaikka niistän kuinka!
Yskitkö?jos raudan/veren maku tulee yskösten mukana suuhun silloin on keuhkoissa tulehdus.astma?
itselläni on astma,ja kun se pahenee ko.maku tulee suuhun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192715Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701121Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2151119- 401035
- 61001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38951- 36926
- 47904
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123873Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36837