Kuinka kauan ennen kotiutumista loppusota on? Kuinka kauan se yleensä kestää? Osallistuuko AUK siihen, yhtenä joukueena, vai jaetaanko aliupseerit muihin joukueisiin? Mitä siellä käytännössä tehdään?? Joku voisi vähän valaista
loppusota
5
20656
Vastaukset
- kdtku
- sos83
Itse kuuluin saapumiserään 1/03 ja meillä loppusota loppui 2 viikkoa ennen kotiutumista. Meillä loppusota kesti 13 päivää. Aukkilaiset osallistuvat ja toimivat omana joukkueenaan. Loppusodassa juuri kotiutuvat ja Aukkilaiset ovat vastakkain sodassa. Loppusota vastaa todellista sota-aikaa. Alussa on sellainen odottelu-vaihe (ei tehdä juuri mitään) ja sitten alkaa itse räiskintä.
- mikkis
mä olin parolassa 1/03 panssarijääkäri, meillä loppusota kesti 11 päivää.
ekat päivät sato vettä ja vitutus kasvoi, mutta kun lähdettiin hyökkäämään niin vittu kun sai juosta niin perkeleesti.
tykkimiehet makoili vain ja oli muutenkin vähän vajareita, mutta se on niiden ongelma...- hehhegerdhd
Tyhmä se työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä.
- Sotilaspoliisi
itse kuuluin 1/03 erään sotilaspoliisikomppaniassa
parolannummella.meidän loppusota oli santahaminas-
sa.onneksi minun ryhmällä kävi säkä ja ainoa
rupeama oli puolustusammunnat joissa saa vain
olla paikoillaan ja räiskiä menemään.paljon
parempi kuin hyökkäysammunnat jossa mennään
niin että räkä lentää.
siis meidän loppusota koostui
*puolustusammunnoista
*30km jalkamarssi täyspakkauksen kanssa
*yleisesti partiointi,valvonta,vartiointi
*simulaatioammunta
eli jos nyt ne b-kauden vitutukset ja koettelevat
leirit kestää niin kyllä pari loppuleiriäkin
kestää.
olihan armeija aika hajottava paikka ja armeijan
käyminen onkin mielestäni elämän yksi kovimpia
saavutuksia pääasiassa henkisesti ihmiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi863939Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693747Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks442225Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä562194- 582084
- 511756
- 271439
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1071190Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151183- 601109