Kuinka kauan ennen kotiutumista loppusota on? Kuinka kauan se yleensä kestää? Osallistuuko AUK siihen, yhtenä joukueena, vai jaetaanko aliupseerit muihin joukueisiin? Mitä siellä käytännössä tehdään?? Joku voisi vähän valaista
loppusota
5
19140
Vastaukset
- kdtku
- sos83
Itse kuuluin saapumiserään 1/03 ja meillä loppusota loppui 2 viikkoa ennen kotiutumista. Meillä loppusota kesti 13 päivää. Aukkilaiset osallistuvat ja toimivat omana joukkueenaan. Loppusodassa juuri kotiutuvat ja Aukkilaiset ovat vastakkain sodassa. Loppusota vastaa todellista sota-aikaa. Alussa on sellainen odottelu-vaihe (ei tehdä juuri mitään) ja sitten alkaa itse räiskintä.
- mikkis
mä olin parolassa 1/03 panssarijääkäri, meillä loppusota kesti 11 päivää.
ekat päivät sato vettä ja vitutus kasvoi, mutta kun lähdettiin hyökkäämään niin vittu kun sai juosta niin perkeleesti.
tykkimiehet makoili vain ja oli muutenkin vähän vajareita, mutta se on niiden ongelma...- hehhegerdhd
Tyhmä se työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä.
- Sotilaspoliisi
itse kuuluin 1/03 erään sotilaspoliisikomppaniassa
parolannummella.meidän loppusota oli santahaminas-
sa.onneksi minun ryhmällä kävi säkä ja ainoa
rupeama oli puolustusammunnat joissa saa vain
olla paikoillaan ja räiskiä menemään.paljon
parempi kuin hyökkäysammunnat jossa mennään
niin että räkä lentää.
siis meidän loppusota koostui
*puolustusammunnoista
*30km jalkamarssi täyspakkauksen kanssa
*yleisesti partiointi,valvonta,vartiointi
*simulaatioammunta
eli jos nyt ne b-kauden vitutukset ja koettelevat
leirit kestää niin kyllä pari loppuleiriäkin
kestää.
olihan armeija aika hajottava paikka ja armeijan
käyminen onkin mielestäni elämän yksi kovimpia
saavutuksia pääasiassa henkisesti ihmiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840