Moikka Relluporukka! Voiskohan joku Renault Lagunan omistaja kertoa minulle, että kannattaako minun ostaa Renault Laguna -95 kilometrejä 333000 vuosi ajoaikaa siis just katsastettu, miten pitkä on jakohihnan vaihtoväli ja mitähän hyvää/huonoa tuonikäisessä autossa on? Toivon asiallisia vastauksia. Kiitos tiedoista. Terv. Timo
Ostos
3
476
Vastaukset
- Gordini
ostaa mutta ei kannata maksaa paljon 330tkm alkaa olla paljon ainakin 1,6 koneelle, itsellä oli vm:98
Lagu 2,0 jossa mittarissa tasaan 300tkm ja oli vielä puhti tallessa mutta vaihtoarvo alle tonnin, niin jakoremmin/rullan sekä vesipumpun vaihto 80tkm.- srgsdgagefggfggsgdsg
1.6 konetta ei edes ollut myynnissä vuonna 1995
- Ostos
srgsdgagefggfggsgdsg kirjoitti:
1.6 konetta ei edes ollut myynnissä vuonna 1995
En ostanut rellua, kiitos kaikille vastauksista. Asia loppuun käsitelty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j654475Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all492474Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔622130- 741340
- 681130
Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."
Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja221130- 281075
Ihmisen todellinen tarkoitus, dharma on tehdä tietoinen valinta toimia muiden hyväksi.
Tällä polulla ei ole tappioita eikä häviöitä. Vaikka ihminen ei pääsisi tällä polulla loppuun asti, hän ei menetä mitä417994- 67867
- 64788