Kuinka nopeasti esim kanttarelli kasvaa ? eli kuinka usei satoa voi korjata
sienten kasvu
3
6045
Vastaukset
Jos jostain onnistut löytämää hyvän paikan niin kannattaa käydä tsekkaamassa pari kertaa viikossa,
riippuen säistä eli sataako vai onko kuivaa.
Tänä kesänä saattaa jäädä haaveeksi tämä keltainen herkku, on ollut sen verran kuivaa että
rihmastot on varmaan kuihtuneet. Mulla on ollut saalis puhdas nolla ellei lasketa paria pientä
kuivahtanutta sienentekelettä.
Mutta yritänyttä ei laiteta, etsiskele kosteikoista ja koivikkojen läheltä, yleensä ne kasvaa
vuosittain samoille paikoille.- innokassss
Ihemidne ihme, keski-suomessa näyttää olevan paras kantarellivuosi pitkään aikaan!
innokassss kirjoitti:
Ihemidne ihme, keski-suomessa näyttää olevan paras kantarellivuosi pitkään aikaan!
Empä ole monasti eläissäni kahta sangollista saanut samalla reissulla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274255
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233012Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2561699Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201436- 281430
- 951211