27-vuotias opettajaopinnot aloittava nainen etsii kämppää ja kämppistä Raumalta. Yksiöitä ei näköjään tähän aikaan vuodesta ole tarjolla. Kaksioita ja kolmioita olisi helpompi löytää. Jos joku muukin on edelleen asuntoa vailla, eiköhän yritetä yhdessä löytää isompi kämppä?? Olen tupakoimaton, minulla ei ole eläimiä, harrastan vapaa-aikana kaikennäköistä urheilua, sisäsiisti jne...
Raumalta kämppä ja kämppis
3
404
Vastaukset
- Kuin myös..
Itse olen samassa tilanteessa, eli melkein epätoivoinen. En tiedä onko ongelma, että olen mies? 29-vuotias, aloitan myös nyt opiskelut Raumalla. En polta, ei eläimiä, olen urheilullinen ja siisti. Jos on tarvetta kämppikselle vielä..
- ilo.on.kokonaan.minun
Etsin myös kämppää/kämppistä. Saattaa olla, että laitan yhdestä neliöstä (4h k) hakupaperin menemään, jotta tilaa ainakin olisi.
Minulla on pari kilttiä ja hieman rakastettavaa bulldoggia. Poltan, mutta en koskaan sisällä :] Olen 3kyNppinen naisolento.
Vastata voi suoraan myös spostiin [email protected]
- Vuokrataanko yhdessä
Hei!
Olen 37 -vuotias naisopettaja. Aloitan työt Raumalla ja tarvitsen asuntoa. Kimppa-asuminen sopisi hyvin ja viikonloput olen Turussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1742037
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851479Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821404Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta111167Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391057Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210983- 42898
- 96844
- 85815
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49775