Moi! Mitä veikkaatte jos vääntäis motskarin alkukäyriä hieman ylöspäin. 5-10astetta ei enempää. Pysyykö kromi vai kuoriiko pois?
Kääntämällä ylöspäin änkkärit tulis paljon parempaa asentoon
Kromiputken vääntäminen
4
1015
Vastaukset
- krommattu
Kyl kromi pysyy jos et kuumenna puna hehkuun! Mut monesti noi putket ovat rosteria jotka voi kiillottaa takas kiiltäväksi! Mut miten ajattelit taivuttaa putket? Jos meinaat ilman putkentaivutuslaitetta taivuttaa niin putki menee lommolle,jos et sitten täytä putkea hienolla hiekalle ja taivuta sitten putkea!
- Vanha japsi
Tämä putki kromia ei rosteria. Putkessa lievä kulma jo olemassa siis oikein tehdastekoinen. Sitä pitäisi vaan jyrkentää. Taivutus onkin vaikee homma. Tuota hiekkakonstia kokeiltu joskus eikä auttanut mitään. Kokemuksia et jos veis firmaan jossa koneet ja lestit tämmöistä vasten. Kustantaa jotain xxx euroo??
- metalman.
Vanha japsi kirjoitti:
Tämä putki kromia ei rosteria. Putkessa lievä kulma jo olemassa siis oikein tehdastekoinen. Sitä pitäisi vaan jyrkentää. Taivutus onkin vaikee homma. Tuota hiekkakonstia kokeiltu joskus eikä auttanut mitään. Kokemuksia et jos veis firmaan jossa koneet ja lestit tämmöistä vasten. Kustantaa jotain xxx euroo??
Kromit lähtee irti joka tapauksessa, putkentaivuttajien lestikin jättää yleensä pieniä jälkiä.
- koivusta sorvattua
Vanha japsi kirjoitti:
Tämä putki kromia ei rosteria. Putkessa lievä kulma jo olemassa siis oikein tehdastekoinen. Sitä pitäisi vaan jyrkentää. Taivutus onkin vaikee homma. Tuota hiekkakonstia kokeiltu joskus eikä auttanut mitään. Kokemuksia et jos veis firmaan jossa koneet ja lestit tämmöistä vasten. Kustantaa jotain xxx euroo??
lestiä, ei ole vaikea tehdä puusta sorvaamalla ja olen käyttänyt vääntiössä, jolla putkea painetaan lestiä vasten huopaa (vanhasta huopatossusta tai ohut huopainen kokolattiamattokin käy, sekä paperikoneen viira).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522