Mitä mieltä rotavirus rokotteesta? Kokemuksia siitä ja/tai rotaviruksen sairastamisesta??
Meillä vauva nyt 6 vko ja jälkitarkastuksen yhteydessä parinpäivän päästä olisi mahdollisuus rokote saada.
Rotavirusrokote?!
4
895
Vastaukset
- rokotettu..
Me on saatu rokote viime heinäkuussa syntyneelle lapselle. Rotaa ei ole sitten sairastettu - noro kylläkin.
Rokote oli aika "helppo". Annetaan suun kautta, ei siis mitään ongelmaa, itkua tai pahaa mieltä.
Eikä oireitakaan tullut oikeastaan ollenkaan. Jos oikein mielikuvitusta käyttää, niin vatsa oli löysä, mutta sen ikäisen kakka on kuraa joka tapauksessa :) Mutta ei siis kuumeita tai muita ikäviä sivuvaikutuksia, kuten joistakin "rajummista" rokotteista.- rokotettu..
Jatkan vielä sen verran, että se 10-kuisena sairastettu noro-virus oli sellainen, josta päädyttiin sairaalaan nesteytykseen ja se oli ihan kamala kokemus, meille kaikille. Jos tällä rokotteella voi sen rotan osalta välttää, niin mahtavaa.
- Henni78
Rota-rokote on parhaiten siedettyjä rokotteita vauvoilla, eikä ainakaan sivuvaikutuksia pitäisi juurikaan tulla. Sen sijaan sairastettu rota-ripuli voi olla vauvalle hengenvaarallinen ja suuri osa vauvoista päätyykin tiputukseen vakavan ripuloinnin vuoksi.
Meillä molemmat muksut sen ilman muuta saaneet. Ekalle ostettiin omakustanteena, kun vielä silloin ei kuulunut yleiseen rokotusohjelmaan. Kummallekaan ei tullut niistä mitään sivuvaikutuksia, mitä nyt toinen irvisteli kun suuhun lääke lykättiin. Suosittelen lämpimästi ottamaan. - ...
vauvalle ei tullut mitään oireita rokotteesta. Ja on täälläkin mahatautia sairastettu sen verran, että jos rokotteella voi vaikeimman rota-tautimuodon, tai ehkä rotaan sairastumisen kokonaankin, välttää, niin hieno juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349