Aivot taas kotona?

Huono vanhempi

Nuorisojoukko häiriköi

Nuorisojoukko aiheutti maanantain ja tiistain välisenä yönä häiriötä radan alapuolisessa Kouvolassa. Porukka rikkoi kotirauhaa ja omaisuutta Lypsäjäntiellä, minkä lisäksi heidän epäillään rikkoneen liikennemerkkejä Tanhuantiellä ja anastaneen polkupyörän Pirttipolulta.

Poliisi tutkii asiaa ja pyytää tapauksesta jotakin tietäviä ottamaan yhteyttä Kouvolan poliisiasemalle numeroon 0718735600 tai lähettämään tietonsa sähköpostitse osoitteeseen [email protected].
Perkele taas on vanhemmat syyllisiä tohon, linnaan ne joutaisivat.
kirjoitti KS

7

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 359

      Tämä kantatie 359 eli Korian tie, jonka viereen kolariporukka jätti tiepuoleen loukkaantuneen kaverinsa. Ei siinä järki päätä palele.
      Lähetään varastetun auton, humalaisen alaikäisen kuskin kyytiin. Se ohiajavien kuljettajien tunteeton julma piittamattomuus pistää kyllä ajattelemaan.

      • miten ovat saaneet Rellun käyntiin. Ei taida nykyautot lähteä ilman avaimia käyntiin, ettei vaan olisi heidän vanhempiensa auto?


      • aikuinen 30v.
        tyson_76 kirjoitti:

        miten ovat saaneet Rellun käyntiin. Ei taida nykyautot lähteä ilman avaimia käyntiin, ettei vaan olisi heidän vanhempiensa auto?

        tässä sen näkee että 15-20v nuoret apinat aiheuttavat vaan häirintää!

        ensinnäkin mitä vittua tytöt pyörivät samassa porukassa näiden autossa ? minkä vitun takia
        tytöt eivät pyöri omissa porukoissaaan ja pojat omissaan? minua aina vituttaa kun näen liikenteessä
        näitä pellejä .

        pitäisi heittää kivellä ottaan kun näkee.


      • .
        aikuinen 30v. kirjoitti:

        tässä sen näkee että 15-20v nuoret apinat aiheuttavat vaan häirintää!

        ensinnäkin mitä vittua tytöt pyörivät samassa porukassa näiden autossa ? minkä vitun takia
        tytöt eivät pyöri omissa porukoissaaan ja pojat omissaan? minua aina vituttaa kun näen liikenteessä
        näitä pellejä .

        pitäisi heittää kivellä ottaan kun näkee.

        Oletko unohtanut ottaa taas lääkkeesi. Eikö sinulle kerrottu, että niitä ei saa jättää ottamatta, rupeaa huippailemaan...


      • mies 32v.
        . kirjoitti:

        Oletko unohtanut ottaa taas lääkkeesi. Eikö sinulle kerrottu, että niitä ei saa jättää ottamatta, rupeaa huippailemaan...

        niin kuka unohti lääkkeet?

        kuten sanoin niin kuria pitäisi olla ja jos ei sitä ole niin oman käden oikeutta pikku nilviäisille jos ei perkele osaa olla ihmisiksi. pidä sinä turpasi kiinni.


      • Fiksu mutta älykäs
        mies 32v. kirjoitti:

        niin kuka unohti lääkkeet?

        kuten sanoin niin kuria pitäisi olla ja jos ei sitä ole niin oman käden oikeutta pikku nilviäisille jos ei perkele osaa olla ihmisiksi. pidä sinä turpasi kiinni.

        Olette kaikki apinoita


      • ..............
        Fiksu mutta älykäs kirjoitti:

        Olette kaikki apinoita

        ..mutta myös paskahousu eli ujo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1850
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1016
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      97
      912
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      534
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe