Onko täällä kokemusta kyseisestä mallista?, perkuleen hienon näkönen se ainakin minun silmään on. Harkinnassa 120da tai 123da . Kertokaa kokemuksianne, dänks!
1-sarjan coupe?
14
513
Vastaukset
- BMWBMW
Etkö tiedä ton olevan vitsi.
Näillä kavereilla pyörii ympärillä sen näköisiä misuja, että jos pääsisit lähellekään kusisit verta.
On muuten myytävänä auto.
Oli niillä myös rekkari SRA-1 - Vagistan
BMWBMW kirjoitti:
Näillä kavereilla pyörii ympärillä sen näköisiä misuja, että jos pääsisit lähellekään kusisit verta.
Oli niillä myös rekkari SRA-1homoillahan tunnetusti on kauniita naispuolisia kavereita. BMW on gay car, kuten rekkari sen kertoo.
- On se
niin ihku.... mist noita saa,kertokaa bemari pojut mullekkin.
- juu...
BMWBMW kirjoitti:
Oli niillä myös rekkari SRA-1vitsipä hyvinkin,kuis muutenkaan....
- Sporttipappa
Itse olen katsellut tuollaista uudehkoa 116/1-saarja 5 ov diesel, ihan vaan taloudellisista syistä.
Eikä tässä vanhemmalla iällä enää tuo ulkonäkö ole ainoa syy.
Hankintahinta on vähän edullisempi, ja kulutus dieselissä melko pieni, päästöt 118g ;).
Joku ajelee samasta syystä tuhota-piriuksella, mutta kun ajamisessa pitää olla myös jotakin mukavuutta.
Bemarit ovat sporttisia, ja tuo Coupe on myös niin kuin sanoit näyttävän näköinen, lisäksi ne ovat tunnetusti myös laadukkaita.
PiriToyoon ei saa vetokoukkua, niin kuin useimpiin, tai mihinkään höberdiin.
Kaikenlaista kuljetustarvetta peräkärrillä kuitenkin olisi.- gyfy g
"ihan vaan taloudellisista syistä. " Silloin ei kannata ostaa penalia.
- sparttipoppa
gyfy g kirjoitti:
"ihan vaan taloudellisista syistä. " Silloin ei kannata ostaa penalia.
sinä sen sanoit, " Silloin ei kannata ostaa penalia. se pirius on ihan penaalin näköinen :)
- BMW <3
Hei toi GUY-69 on Jukka Backlundin eli Sunrise Avenuen tuottajan ja no on se muutaki tuottanu.. Ja SRA-1 on Samu Haber Sunrise Aven laulajan ja kitaristin auto.. ja se osti jukalle ton guy rekkarin lahjaks..
- PEMARI PENA
siinä rekkarissa lukee kyllä GAY-69
- MotoAuto
Moikka
Itse vaihdoin 535d M-sportin tuollaiseen 123d M-sporttiin 2011 malli.
Hieno peli, jos ei laita paljon painoa kahden oven puuttumiselle:)
Ajo-ominaisuudet on mikroautomaiset, erittäin tarkka ja nopea ohjaus.
Kitkoilla hiljainen ja 18 RTF-renkailla hiton äänekäs.
Maantiellä sopiva ajonopeus on jossain alle 130 nopeudessa, toisin kuin tuo 535, joka on parhaimillaan 150 nopeuksissa:(
Keskikulutus laski noin 2,5-3l/100km:llä!
Sopii kuin hanska käteen, toisin kuin tuo E60, se on jotekin laivamainen:/
Minulla on manuaali laatikko ja meni hieman aikaa, ennen kuin opin käyttämään sitä sulavasti. Ykkönen on todella lyhyt ja kakkosellakin auto lähtee paikalta ohan ok.
Moottori on jännä, vetää alhaalta hienosti, mutta kiertää kuin bensakone:)
Tiloista sen verran, itse olen 186 ja mahdun loistavasti penkkiin ja taakse mahtuu normaali ajoasennossa 160cm lapsi!!
180cm aikuinen mahtuu taakse muutenkin ok.
Auto on mutkateillä niin hieno, että olen harkinnut myyväni moottoripyöräni:)
Hieman tuo coupe on mielestäni ruma kun jousitusta ei ole madallettu, mutta taitaisi tulla kovin äänekäs.
Jousitus on pintakova, niin kuin useassa testissä on mainittu.
Tälläistä- Auuuts
Eikö se kova jousitus ole paha kun on pylly kipeä?
Pystyykö semmoisella ajamaan heti poikien iltaa seuraavana päivänä?
- per saukko
no hei, tässähän on kyseessä selvästikin pitkän linjan bemumies, sellaisen pylly on kyllä jo tottunut vaikka mihin eikä kipeydy herkästi...
- MotoAuto
Sory finninaamat, en ole minkään merkin fanaatikko. Kaikissa merkeissä on hyvät ja huonot puolet. Tällä hetkellä satun ajamaan BMW:llä ja huomena ehkä jollain toisella merkillä.
Komenttini oli tarkoitettu asialliseen kysymyksen vastaukseksi, ei lapsille palloksi.
Vittuiluun ei tarvita aivoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan463030Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272854- 1212306
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631326- 111276
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121073- 74979
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39912Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13792