Rikos ja rikos...

891357891+3598135135

Miksi kaikki jaksavat vielä jaritella tuosta höpöhöpö ''onko lataaminen laitonta'', ''onko jakaminen laitonta''- aiheesta????? Minun mielestäni se menee niin, että jos jutusta ei jää kiinni, ei se voi myöskään olla laitonta! Olenko väärässä? Turha miettiä asioita, tekee mitä mieli tekee ja katsoo, jääkö kiinni. Jos ei jää, ei tehty juttu ole silloin ollut laiton.

9

690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omsss

      "Turha miettiä asioita, tekee mitä mieli tekee ja katsoo, jääkö kiinni. Jos ei jää, ei tehty juttu ole silloin ollut laiton."
      Tuolla logiikalla voi vaikka ampua naapurinsa. Eihän se ole laitonta jos ei jää kiinni....

      • HERÄTYS!!!.

        ottaa sellaisia RISKEJÄ,joista todennäköisesti JOUTUU vastuuseen ja sen jälkeen oma elämä on PILALLA kun on TODELLISESSA velkakierteessä??.
        HALOO!,omaa TERVETTÄ järkeä PITÄÄ käyttää eikä olla VÄLINPITÄMÄTÖN!!.
        Kannattaa miettiä,että kuinka suurista summista tulee kysymys,kun JÄÄ kiinni laittomuudesta!.


      • 3513613613
        HERÄTYS!!!. kirjoitti:

        ottaa sellaisia RISKEJÄ,joista todennäköisesti JOUTUU vastuuseen ja sen jälkeen oma elämä on PILALLA kun on TODELLISESSA velkakierteessä??.
        HALOO!,omaa TERVETTÄ järkeä PITÄÄ käyttää eikä olla VÄLINPITÄMÄTÖN!!.
        Kannattaa miettiä,että kuinka suurista summista tulee kysymys,kun JÄÄ kiinni laittomuudesta!.

        Voihan sitä aina tekeytyä mielisairaaksi ja päästä pois vastuusta!!!!!!!!


      • salkku90
        3513613613 kirjoitti:

        Voihan sitä aina tekeytyä mielisairaaksi ja päästä pois vastuusta!!!!!!!!

        ja sitten joudut mielisairaalaan kymmenest vuodest eteenpäi hommast mist saisit muute tyylii sakot ja ehdonalast. woohoo.


    • HtMHwJxDYT

      Joo. Lataillaan vai langat tötteröllä. Eikä välitetä testomafiasta ja heidän saastaista kätyreistään mitään.

      • Eli toisinsanottuna myös pankin ryöstäminen on laillista kunhan siitä ei jää kiinni :D


      • Brutukseni
        sfinski80 kirjoitti:

        Eli toisinsanottuna myös pankin ryöstäminen on laillista kunhan siitä ei jää kiinni :D

        Tottakai se on. Olethan SYYTÖN kunnes todetaan syylliseksi.

        Täysin tolloa edes verrata näitä asioita keskenään, mutta ihan miten vaan.


      • Brutukseni kirjoitti:

        Tottakai se on. Olethan SYYTÖN kunnes todetaan syylliseksi.

        Täysin tolloa edes verrata näitä asioita keskenään, mutta ihan miten vaan.

        Molemmissa tapauksissa ryöstetään toisen omaisuutta :D

        Raha nyt vain on helpommin määriteltävissä.


      • 13
        sfinski80 kirjoitti:

        Molemmissa tapauksissa ryöstetään toisen omaisuutta :D

        Raha nyt vain on helpommin määriteltävissä.

        Katsopa sanakirjasta määritys sanalle 'ryöstö'.
        Seuraavaksi selvitä 'laiton kopiointi'.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe