tosi surkea asunnon välittäjä tampereella jos ei saa asuntoa myytyä niin laskuttaa 190 euroa asiakirjapapereiden hankkimisesta jota asukas saa ilmaiseksi. Eikä halukas myymään asuntoa pitempään kun 4 kk.
Vastaukset 4
- Marianne-41
Meillä taas oli täysin päinvastainen kokemus! OK-Asunnot möi meidän rivitaloasunnon viikossa kun aiempi isompi välittäjä möi asuntoamme samalla hinnalla 4 kuukautta saamatta ainuttakaan tarjousta. Suosittelen todella lämpimästi, ja palkkiokin oli vielä kohdillaan, vain 1,75% (verrattuna isompaan 3,5% :))). Suosittelen ehdottamasti! Välittäjänä toimi meillä muuten Heikki Anttolainen, suosittelen todellakin lämpimästi. Marianne-41.
Jos itse saa ilmaiseksi, niin kannattaa toki hankkia ne asiakirjat itse. Harvemmin niitä osakaskaan saa itse ilmaiseksi, kiinteistöissä kukaan ei saa ilmaiseksi.
Eikä noilla asiakirjakuluilla yksikään välitysliike rikastu. Täällä päin isännöitsijäntodistus maksaa pahimmillaan 180 €, päälle kaupantekopäivälle päivätty lainaosuuslaskelma á 90 € pohjakuva ja mahdollisesti jotain kaavaotteita yms. Kiinteistöpuolella saattaa mennä vielä enemmän rahaa, viimeksi tänään ynnäsin vanhan rakennuspaikaksi myydyn tilan asiakirjakulut, olivat yhteensä n. 400 €. Asiakas tietenkin maksoi listan mukaisen kiinteän 250 € hinnan.- vastinetta rahalle..
Niinpä. Koko nivaska asiakirja papereita rivarin myyntiä varten maksoi keväällä 120 euroa. Sis. Isännöitsijä todistus, pohjapiirros, Talon tekniikasta tietoa ja tehdyistä huolloista ja tulevista huoltosuunnitelmista, viimeinen tilinpäätös hallituksen päätökset kuluvan vuoden asioita varten. Maksoi joo mutta tarpeelliset tiedot ostajalle. Aloittajallehan jää ne dokumentit jatkomyyntiä varten joten ihan ok se laskutus.
- kaupat tehnyt
Kiinteistön dokumentteihin 400 euroa???? Kait ne oli printattu hopeapaperille? Maanmittauslaitokselta vaikka tilaisi joka lipun ja lapun oikeaksi todistettuina niin kulut jää satkun kieppeille ja taitaa olla kaikkein kallein paikka hankkia ne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3941056Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3251035- 102895
- 82797
- 78772
- 82736
- 37666
- 50665
- 45651
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39650