Terve,
Olis tarvetta kaikuluotaimelle ja haluaisinkin kommentte/suosituksia jostain mallista.
Kaiku tulee mökkikäyttöön(ei siirrellä) ja siellä pienimuotoiseen vetouisteluun ja yleensäkin järveen tutustumiseen.
Toiveissa löytää muikku- ja siikaparvet.......
Mikä olis sopiva tuohon tarkoitukseen ja mitä siinä pitää ottaa huomioon
max hinta 200 eur
kiitokset etukäteen
Noviisille kaikuluotain
aloittelijaxxxx
2
418
Vastaukset
- kaiku-kalle
suoranaisesti tiedä kaikuluotaimista mitään, mutta olen ollut veneissä joissa sellainen on. Siitä on käynyt selväksi, ettei huona ja halpaa kannata ainakaan ostaa.
- kaikuuko?
siitäpä sai noviisikin hyvät neuvot kaiuan hankintaan. Siis älä huonoa osta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt721814Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1101655Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942521245Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1821202Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2351173Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451087- 2121054
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös293912Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm221890- 56767