Sain nyrkistä ja nyt juttu menossa käräjille. Kertokaas miten toimii semmoinen juttu, kun syytetty maksaa viulut, niin maksaako se myös minun mahdollisen juristin kulut?
Vastaukset 4
- ..........
Joo, se menee niin, että sinä olet palkkaamasi juristin toimeksiantaja ja maksat hänelle. Sen jälkeen sinulla on oikeus periä sama tuolta tuomitulta, mikäli nyt oikeus niin päättää.
- Mutta-
Ei jollet halua tai vaadi tai sinuun ei ole sattunut !
- ...........
Klamytisti kirjoitti:
Eli siis jos on sattunut paljon ja vaadin tätä. Silloin syyllinen kustantaa?
Eikö mene kaaliin. Maksat itse oman lakimiehesi palkkion ja perit sen sitten syylliseltä, mikäli oikeus niin määrää. Samoin vaatimusten kanssa. Esität oikeudessa vaatimuksesi ja oikeus sitten päätöksessään toteaa, kuinka paljon syyllisen on sinulle korvattava.
Jos syyllinen on varaton, niin kaikki menee sinun kukkarostasi. Koskaan et häneltä mitään saa, vaikka kuinka vaadit. Valtiokonttori tosin korvaa hakemuksesta väkivaltarikoksissa pienen summan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210964Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49814- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "181677- 64603
- 64556
- 44508
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2483Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 231465Mitä jos rukoilen, että mentäis naimisiin
Että poistuis kaikki esteet, ja pääsisimme yhteen. Mitä mieltä olet? Uskotko, että se voisi tapahtua?44446