Ovatko he eronneet vai eivätkö he ole eronneet ? Kuka siiitäkin nyt sitten ottaa selvän...
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/musiikki.shtml/1163786/tapani-kansa-viihtyy-ex-puolisonsa-luona-emme-ole-koskaan-eronneetkaan
Tapsan ja Ninan suhde ?
24
4060
Vastaukset
- OK.
En tiiä. Itse he sen parhaiten varmaan tietävät ja tuskin se muille kuuluukaan. Lämpimät välit heillä on ainakin, kun toisiaan auttavat ja hyvä niin.
- Joku vaan
Heidän suhteensa tilanteesta en tiedä, mutta Tapsa kritisoi taannoin yhdellä keikallaan sitä kun suomalaiset mustasukkaisuuksissaan sortuvat melkein aina väkivaltaan , vaikka se pitäisi osata ottaa positiivisesti, niin että se saisi aikaiseksi vipinää haaroihin.
- Annu.
Ällöttävää nuo sen alapään jutut. Miks hemmetissä sen pitää aina laukoa jotain noin typerää. Taitaakin olla siitä puhe mistä puute. Sillä tuntuu olevan enemmän vipinää alapäässä kuin yläpäässä.
- :D:D
Annu. kirjoitti:
Ällöttävää nuo sen alapään jutut. Miks hemmetissä sen pitää aina laukoa jotain noin typerää. Taitaakin olla siitä puhe mistä puute. Sillä tuntuu olevan enemmän vipinää alapäässä kuin yläpäässä.
"Sillä tuntuu olevan enemmän vipinää alapäässä kuin yläpäässä" HAHHAHHAA! :D Aika osuvasti ja hyvin murjaistu Annu :D
- Lorujaje
Annu. kirjoitti:
Ei minua ainakaan haittaa nuo Tapsan alapäänjutut yhtään. Sitä oikeastaan ihan odottaa keikalla ,että Tapsa lohkaisisi jonkun hauskan ja harmittoman, ketään loukkaamattoman kaksmielisyyden ja jos niin ei tapahdu, niin sitä on vähän ikäänkuin pettynyt. Tapsalla on kuiteskin aina noita juttuja kertoessaan sellainen ilkikurinen pilke silmässä, joten ne sen jutut eivät kuulosta härskeiltä, eikä rasvaisilta toisin kuin esim. Frederikin monasti jopa naisia esineellistävät jutut.
Ja tokihan se Tapsa välispiikeissään muutakin juttelee. Ei ne jutut läheskään aina tuolla navan alapuolella liiku. - en ole tosikko
Annu. kirjoitti:
Voisi ainakin miettiä, ettei alaikäisten ollessa paikalla ihan mitä tahansa suustaan laseta. Joitakin vuosia sitten Olin Rautatientorilla Helsinkipäivää viettämässä ja Tapanin esiintymistä lapseni kanssa seuraamassa. Ei ollut kiva kun hän siellä alapään juttuja viljeli tyyliin : "puutteessa moni saa avun omasta kädestä ...."
Annu. kirjoitti:
Kyllä sitä Annukin esittää nyt taas niin siveyden sipulia, että hohhoijakkaa vaan..... Tapsalla on hyviä välispiikkejä. Tommoset ns. alapään jutut kattaa vaan murto-osan niistä, mut niistä tehdään joku numero, että ihan kun Tapsa niitä vaan ja ainoastaan puhuisi. Eikä kukaan oo keikoilla tuntunut niistäkään nokkiinsa ottavan. Päinvastoin. Mut ei kaikki ookkaan niin tosikkoja, kuin Annu ja jotkut muut kaikesta kitisevät nirppanokat.
Annun nyt ymmärtää kun se ei oikein oo tottunut siihen , että artisti saattaa laulujensa lomassa jopa jokusen sanan vaihtaakkin yleisön kanssa. Annun suosikit Mikko M. ja Kari T. kun korkeintaan mutisevat seuraavan biisin nimen kun edellisen ovat lopettaneet.Tapsalla on aivot just siellä missä niiden pitääkin olla ! Tapsa on fiksu ! Ei oo tärvellyt aivojaan viinalla ja muilla nautintoaineilla, niinkuin eräät artistit.
- Annu.
Justiinax kirjoitti:
Kyllä sitä Annukin esittää nyt taas niin siveyden sipulia, että hohhoijakkaa vaan..... Tapsalla on hyviä välispiikkejä. Tommoset ns. alapään jutut kattaa vaan murto-osan niistä, mut niistä tehdään joku numero, että ihan kun Tapsa niitä vaan ja ainoastaan puhuisi. Eikä kukaan oo keikoilla tuntunut niistäkään nokkiinsa ottavan. Päinvastoin. Mut ei kaikki ookkaan niin tosikkoja, kuin Annu ja jotkut muut kaikesta kitisevät nirppanokat.
Annun nyt ymmärtää kun se ei oikein oo tottunut siihen , että artisti saattaa laulujensa lomassa jopa jokusen sanan vaihtaakkin yleisön kanssa. Annun suosikit Mikko M. ja Kari T. kun korkeintaan mutisevat seuraavan biisin nimen kun edellisen ovat lopettaneet.Kyllä tää Justiinax taas täällä pauhaa ja puolustelee Tapsukkaansa. Minä en todellakaan esitä mitään siveyden sipulia ja joku hyvä tuollainen vitsi sopii mun korvilleni kyllä mutta nuo alapään asiat tuntuvat olevan kovin läheisiä Tapsukalle. Se niinkuin ällöttää että niitä tungetaan joka paikkaan. Mikään ei ole niin ällöä kuin artisti joka heittelee niitä lavalta. Pitäis ottaa huomioon että yleisössä saattaa olla montakin jotka eivät tuollaisia härskejä tarinoita välitä kuulla. Ei taida olla montakaan artistia muuten jotka noita tarinoi, onneksi. Eikä edes tartte olla tosikko kun noista ei tykkää. Kyllä mulle muut vitsit kelpaa kuultavaksi.
Mutta Justiinaxin nyt ymmärtää kun sen suosikki Tapsukka Kansalla alapään asiat ovat tapetilla ja se tykkää kaikesta mitä sen idoli suustaan päästää. Olkoon vaikka miten sairasta hyvänsä.
Ja Justiinaxin inhokit Mikko ja Kari kyllä todella puhuvat laulujensa lomassa muutakin, eikä heidän tarvitse turvautua alapään vitseihin.
Mut viikonloppuna taas saadaan "nauttia" hihhulitarinoita kun Justiinax sepostaa mitä kakkajuttuja se nyt on laukonut kun tää nainen suunnistaa kieli pitkällä sen keikalle ja nauraa pissit housussa sen jutusteluille.
Mut ei kun huumoria vaan...:D - OK.
Annu. kirjoitti:
Kyllä tää Justiinax taas täällä pauhaa ja puolustelee Tapsukkaansa. Minä en todellakaan esitä mitään siveyden sipulia ja joku hyvä tuollainen vitsi sopii mun korvilleni kyllä mutta nuo alapään asiat tuntuvat olevan kovin läheisiä Tapsukalle. Se niinkuin ällöttää että niitä tungetaan joka paikkaan. Mikään ei ole niin ällöä kuin artisti joka heittelee niitä lavalta. Pitäis ottaa huomioon että yleisössä saattaa olla montakin jotka eivät tuollaisia härskejä tarinoita välitä kuulla. Ei taida olla montakaan artistia muuten jotka noita tarinoi, onneksi. Eikä edes tartte olla tosikko kun noista ei tykkää. Kyllä mulle muut vitsit kelpaa kuultavaksi.
Mutta Justiinaxin nyt ymmärtää kun sen suosikki Tapsukka Kansalla alapään asiat ovat tapetilla ja se tykkää kaikesta mitä sen idoli suustaan päästää. Olkoon vaikka miten sairasta hyvänsä.
Ja Justiinaxin inhokit Mikko ja Kari kyllä todella puhuvat laulujensa lomassa muutakin, eikä heidän tarvitse turvautua alapään vitseihin.
Mut viikonloppuna taas saadaan "nauttia" hihhulitarinoita kun Justiinax sepostaa mitä kakkajuttuja se nyt on laukonut kun tää nainen suunnistaa kieli pitkällä sen keikalle ja nauraa pissit housussa sen jutusteluille.
Mut ei kun huumoria vaan...:DYmmärrän kyllä, ettäei kaikki huumorintajuiset ihmisetkään välttämättä tykkää jos artisti juttelee "tuhmia". Mutta kyllä Tapsa oikeesti katsoo ettei se niitä joka paikkaan tuppaa. Esim. jos on vanhempaa yleisöä ja sellainen arvokkaampi tilaisuus mihin ne ei sovi ( kirkkokonsertit ), niin ei Tapsa mitään alapään juttuja juttele.
- Annu.
OK. kirjoitti:
Ymmärrän kyllä, ettäei kaikki huumorintajuiset ihmisetkään välttämättä tykkää jos artisti juttelee "tuhmia". Mutta kyllä Tapsa oikeesti katsoo ettei se niitä joka paikkaan tuppaa. Esim. jos on vanhempaa yleisöä ja sellainen arvokkaampi tilaisuus mihin ne ei sovi ( kirkkokonsertit ), niin ei Tapsa mitään alapään juttuja juttele.
Siis oikeesti! Että ei kirkossa lasettele niitä. Ja sekö pitää ihan erikseen mainita?
No, sinä sentään tunnut ymmärtävän ettei ole huumorintajuttomuutta ellei tykkää niistä alapään jutuista. - :-o
Annu. kirjoitti:
Siis oikeesti! Että ei kirkossa lasettele niitä. Ja sekö pitää ihan erikseen mainita?
No, sinä sentään tunnut ymmärtävän ettei ole huumorintajuttomuutta ellei tykkää niistä alapään jutuista.Niinpä. Se nyt vielä puuttuisi ,että se kirkossa heittäisi jotain alapäänherjaa... HUH!
:-o kirjoitti:
Niinpä. Se nyt vielä puuttuisi ,että se kirkossa heittäisi jotain alapäänherjaa... HUH!
Sillä saisi porttikiellon vielä kirkkoihinkin niin taitaisi leipä loppua papparaisen pöydästä.
*** kirjoitti:
Sillä saisi porttikiellon vielä kirkkoihinkin niin taitaisi leipä loppua papparaisen pöydästä.
Kyllä tollasten kaunaisten ja katkerien luusereiden onnettomat sepostukset on sitten säälittävää luettavaa.
Annu. kirjoitti:
Kyllä tää Justiinax taas täällä pauhaa ja puolustelee Tapsukkaansa. Minä en todellakaan esitä mitään siveyden sipulia ja joku hyvä tuollainen vitsi sopii mun korvilleni kyllä mutta nuo alapään asiat tuntuvat olevan kovin läheisiä Tapsukalle. Se niinkuin ällöttää että niitä tungetaan joka paikkaan. Mikään ei ole niin ällöä kuin artisti joka heittelee niitä lavalta. Pitäis ottaa huomioon että yleisössä saattaa olla montakin jotka eivät tuollaisia härskejä tarinoita välitä kuulla. Ei taida olla montakaan artistia muuten jotka noita tarinoi, onneksi. Eikä edes tartte olla tosikko kun noista ei tykkää. Kyllä mulle muut vitsit kelpaa kuultavaksi.
Mut ei kun huumoria vaan...:DEn mä nyt kaikista Tapsan sanomisista tykkää. Enimmäkseen Tapsa nyt kummiskin keikoillakin muita juttuja juttelee, kuin alapään juttuja. Joten turha Tapsasta nyt mitään rääväsuuta täällä on leipoa. NIH!
( ps. Oot tainnut lintsata äidinkielentunneilta, kun et tiedä , että ihmisestä kirjoitetaan HÄN, eikä SE. )- Annu.
Justiinax kirjoitti:
En mä nyt kaikista Tapsan sanomisista tykkää. Enimmäkseen Tapsa nyt kummiskin keikoillakin muita juttuja juttelee, kuin alapään juttuja. Joten turha Tapsasta nyt mitään rääväsuuta täällä on leipoa. NIH!
( ps. Oot tainnut lintsata äidinkielentunneilta, kun et tiedä , että ihmisestä kirjoitetaan HÄN, eikä SE. )Tiedän että IHMISESTÄ kirjoitetaan HÄN. Sinun kirjoituksesi vilisevät kirjoitusvirheitä, joten älä tule mulle kertomaan miten kirjoitetaan.
- Sepitini
Annu. kirjoitti:
Mut ei kun huumoria vaan...:DTapsa on viriili mies ja laukoo mitä hänen mielessään liikkuu . Tapsa on kuitenkin herrasmies, sillä hänen juttunsa eivät ole härskejä eikä sovinistisia ( kun vertaa esim. Frederikin, Esa Pulliaisen tai Pate Mustajärven juttuihin) . Naisvaltainen yleisö ei sellaisesta takuula edes Tapsalta sulattaisi. Frederikillä ja Pate Mustajärvellä kun taas suurin osa yleisöstä on miespuolisia, joten jututkin on sitten aikalailla roisempia.
Tapsan jutut eivät yleensä ole naisia halveeraavia. Vaan piikittely kohdistuu ennemminkin miehiin. Miehethän sietävät ehkä paremmin sellaista alatyylin huumoria itsestään. Esim. kun Tapsa Georg Malmstenin " Suurin onni, lyhin onni " laulusta keksi kerran vähän kaksmielisen merkityksen.
ps. Kyllä se Anita Hirvonenkin välillä aika ronskeja puhuu ja naisen suusta sellaiset alapään jutut särähtää vielä enemmän korvaan. - Häiris
Sepitini kirjoitti:
Tapsa on viriili mies ja laukoo mitä hänen mielessään liikkuu . Tapsa on kuitenkin herrasmies, sillä hänen juttunsa eivät ole härskejä eikä sovinistisia ( kun vertaa esim. Frederikin, Esa Pulliaisen tai Pate Mustajärven juttuihin) . Naisvaltainen yleisö ei sellaisesta takuula edes Tapsalta sulattaisi. Frederikillä ja Pate Mustajärvellä kun taas suurin osa yleisöstä on miespuolisia, joten jututkin on sitten aikalailla roisempia.
Tapsan jutut eivät yleensä ole naisia halveeraavia. Vaan piikittely kohdistuu ennemminkin miehiin. Miehethän sietävät ehkä paremmin sellaista alatyylin huumoria itsestään. Esim. kun Tapsa Georg Malmstenin " Suurin onni, lyhin onni " laulusta keksi kerran vähän kaksmielisen merkityksen.
ps. Kyllä se Anita Hirvonenkin välillä aika ronskeja puhuu ja naisen suusta sellaiset alapään jutut särähtää vielä enemmän korvaan.Anita Hirvonen oli avoliitossa Pasi Rissasen kanssa vuosikaudet. Eron jälkeen Pasissa ei Anitan mukaan ollut muuta vikaa kuin se, että tämä ei enää suostunut nukkumaan Pasin kanssa.
Maikkari esitti aikoinaan Tulisuudelmatansseja. Anita oli kerran solistina taustalla oma orkesterinsa, jossa rumpuja soitti hänen avomiehensä Pasi. Kun Klaus Thomasson ryhtyi kyselemään Anitalta niitä näitä, Anita otti ohjat käsiinsä ja kysyi juontajalta:
- Tiedätkö, miksi Pasi on orkesterin johtaja?
Thomasson ei osannut vastata juuri mitään. Anitalta pääsi nauru, kun hän vastasi itse omaan kysymykseensä:
- Sillä on orkesterin suurimmat vehkeet. - Häiris
Häiris kirjoitti:
Anita Hirvonen oli avoliitossa Pasi Rissasen kanssa vuosikaudet. Eron jälkeen Pasissa ei Anitan mukaan ollut muuta vikaa kuin se, että tämä ei enää suostunut nukkumaan Pasin kanssa.
Maikkari esitti aikoinaan Tulisuudelmatansseja. Anita oli kerran solistina taustalla oma orkesterinsa, jossa rumpuja soitti hänen avomiehensä Pasi. Kun Klaus Thomasson ryhtyi kyselemään Anitalta niitä näitä, Anita otti ohjat käsiinsä ja kysyi juontajalta:
Thomasson ei osannut vastata juuri mitään. Anitalta pääsi nauru, kun hän vastasi itse omaan kysymykseensä:
- Sillä on orkesterin suurimmat vehkeet.Piti tietysti kirjoittaa, että ei suostunut nukkumaan Anitan kanssa.
Häiris kirjoitti:
Anita Hirvonen oli avoliitossa Pasi Rissasen kanssa vuosikaudet. Eron jälkeen Pasissa ei Anitan mukaan ollut muuta vikaa kuin se, että tämä ei enää suostunut nukkumaan Pasin kanssa.
- Sillä on orkesterin suurimmat vehkeet.HIH! Anita on hauska :D Tykkään sen ronskeudesta ja rempseydestä, vaikka en sen äänestä niin kauheesti pidäkkään.
Justiinax kirjoitti:
HIH! Anita on hauska :D Tykkään sen ronskeudesta ja rempseydestä, vaikka en sen äänestä niin kauheesti pidäkkään.
Do diii... Nyt sitten kirjoitin itsekkin edelliseen viestiini SE vaikka Annua siitä samasta asiasta ripitin. Eipä näköjään pitäis ryhtyä neuvomaan, kun ei itekkään osaa......
- HYVÄN huumorin ystäv
Häiris kirjoitti:
- Sillä on orkesterin suurimmat vehkeet.Aika mautonta juttua Anitalta(kin).Kuten ne Tapsan lopussa kiitos SEISOO tyyliset lohkaisutkin.
- orvokki*
HYVÄN huumorin ystäv kirjoitti:
Aika mautonta juttua Anitalta(kin).Kuten ne Tapsan lopussa kiitos SEISOO tyyliset lohkaisutkin.
Tapsa on hyvä laulaja, mutta noista alapään jutuistaan sanoisin siitä puhe mistä puute. Heh, näin se on. Näin pitää ikäänkuin todistella.
- kiusaantunut
orvokki* kirjoitti:
Tapsa on hyvä laulaja, mutta noista alapään jutuistaan sanoisin siitä puhe mistä puute. Heh, näin se on. Näin pitää ikäänkuin todistella.
Veit sanat suustani "Orvokki".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905217
- 534076
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271977Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281260Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991- 21990