Ikävän lopun saanut saunomisen MM-kisa on hyvä osoitus ihmisen hulluudesta, kuinka leikkimielisestä ja vilpittömästä kisailusta tulee liian vakava jossa oma henki laitetaan tietoisesti alttiiksi täysin järjettömästä tittelistä kisailtaessa. Sama kuin kuka istuisi pisimpään kusiaispesässä, kenen persenahka ja muu kroppa kestäisi pisimpään kusiaisten purentaa tai kuka pystyisi pisimpään olla upoksissa hengittämättä esim. vesisammiossa. Tai vaikka se kuka pitää pisimpään kämmentä sähköhellalla tai hyppää syvimpään kaivoon.
Hieman inhimillisempi laji olisi kuiskauksen MM-kisat. Siinä ihmishenki ei liene niin alttiina vaaroille näihin muihin "lajeihin" verrattaessa.
Homojen olympiakisat ja saunomisen MM-kisat olivat maailman lehdistössä viime viikon luetuimmat uutiset.
...poikkeavien sirkushuveja kaikki tyyni...
Saunomisen MM - hulluutta
5
258
Vastaukset
- monta
on kuollut esim. vuorikiipeilyssä, eikä kukaan ole siitä lainkaan huolissaan.
- mcmskw
Vuorikiipeily on oikeaa urheilua.
Mutta onko saunominen yhtään mitään muuta kuin hulluuden testausta? Pysy tarpeeksi kauan tajuissasi ja voitto tulee.
- Koukkuun
Nyt on taottava kun rauta on kuumaa.Onneksi kyläkauppa pelasti tilanteen jatkamalla perinnettä.Sääntöihin voisi tehdä muutoksia koskien lajin kansainvälisyyteen.Laji kun näyttää mitä todennäköisemmin olevan liian raskas ulkomaaneläville olisikin kisa käytävä vain kotimaisin voimin.Löylyä voidaan heittää tulevaisuudessakin ja eksoottisen kisan kiinnostus ulkomailla vain lisääntyy kun se on suljettu sitä kestämättömiltä kansallisuuksilta.
- 11
Siinä taas yritti venäläinen näyttää Suomalaiselle mut mites kävikään.
- Åbo Giggel
eikös se kusiaispesässä istumisen ennätyskin tullut aikanaan sinne Lappeenrantaan, kylähulluja täynnä olevaan leppoisaan Karjalaiskylään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233