joo elikkä ois tossa tollane megane 4 ovine coupe 1,6e RT. vm. 96
Mikäköhän on ku täristää tyhjäkäynillä iha perkeleesti. Tyhjä käynnin kierrokset on 750, auttaisko jos säätäis tonniin.
Sitte mihi tähän tulee toi raitisilmasuodatin. Ohje kirjan mukaan konepellin muovisuojan alle, mutta eipä siellä mitää oo. Voi perkeleen perkele jos se on siellä pelkääjän jalkatilassa. Joutuu purkaa hansikaslokeron.
Sitten vielä et pitääkö tosta purkaa koko kojelauta että saa vaihettua mittariston valot, ei nää enää nopeuksia ku lamput menny pimeeks.
Renault Megane, apua
1
625
Vastaukset
- JEI.JEI
MULLA ITSELLÄ MEGANE BREAK 1.4 16V-99.TARKISTA TULPILLE MENEVÄT JOHDOT JA JÄHDYTYSVEDEN MÄÄRÄ.JOS VETTÄ LIIAN VÄHÄN AUTOMAATTI IMU TEMPPUILEE.MITTARIVALOISTA PALANUT SULAKE TAI VIRTALUKON POHJA KULUNUT.SUODATIN LÖYTYY RATIN KOHDALTA ILMANOTTORITILÄN ALTA.SIIS KONEPELLIN JA TUULILASIN VÄLISTÄ.RITILÄ VAIN IRTI PIKAKLIPSEISTÄ JA ALTA PALJASTUU SUODATINKOTELO.AUKAISE PARI PIENTÄ TÄHTIPÄÄRUUVIA JA KANSI POIS.NOSTA SUODATIN YLÖSPÄIN JA VAIHDA.MUISTA IMUROIDA KOTELO ENNEN KUIN LAITAT UUDEN SUOTIMEN.PIKKUHOMMIA VAIN.MINUN RELLU TOIMINUT TOSI HYVIN 6 VUODEN AJAN.MITTARISSA 198000.OSTIN KÄYTETTYNÄ.OLEN VAIHTANUT VAIN KULUVIA OSIA.PAKOPUTKI,ISKARIT ,TULPAT,JARRUOSIA.KAIKKEA NORMAALIHUOLTOON KUULUVAA.JA EIKU KOVAA AJOA.OLE HYVÄ!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482639
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541669Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1341634Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501381- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131190Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2851183- 156986
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24940Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58899