Olen 57-vuotias,olen ollut kohta vuoden Isomummo.Meitä on viisi sukupolvea.Äitini on 89v. Minä isomummo olen 57v. Sain tyttären 19 vuotiaana,Tyttäreni on 38v,hän sai pojan 18v.Sain itse pojan tammikuussa 1990. Tyttäreni poika syntyi kesäkuussa 1990,. Tulin mummoksi 37v.lapsenlapseni on 4,5 kk nuorempi kuin enonsa.Eka lapsenlapsi meni vähän oman vauvan varjossa.Paljon leikkivät pojat yhdessä.Kun oppivat puhumaan,lapsenlapseni huusi,mummo.Poikani huusi,ettei se oo mummo vaan äiti.Toisen lapsenlapseni sain 44v.viime vuonna vanhempi lapselapseni ,nyt 20v,sai tyttären.Tyttäreni tuli myös mummoksi 37v.Parasta mitä ,mulla nyt on on kohta vuoden ikäinen tyttärenpojan tyttö.Olen ylpeä ISOMUMMO.Omat lapset on rakkaita,lapsenlapset vielä rakkaimpia.mutta lapsenlapsenlapsi on AARRE.Jos on muitakin ylpeitä isomummeleita,olis kiva kuulla kokemuksianne.
Onkos Isomummoja
5
2182
Vastaukset
- viisi sukupolvea
En ole isomummo,mutta meilläkin oli viisi sukupolvea muutaman vuoden.Tulin mummoksi 42-vuotiaana,tyttäreni oli 22- vuotias kun hänen lapsensa syntyi.Isäni oli silloin 66-vuotias ja hänen äitinsä 85-vuotias.
- Mummi minäkin
joka on nyt 85v on meidän suvun isomummo. Itse olen kolmen pikkulapsen isoäiti 60v. Kun luin kirjoituksesi, tajusin, että itsekin voisin olla jo ikäni puolesta isomummo. Vanhin lapseni 37v ja nuorin 14v.
- viisi sukupolvea
Hei
meitä on viisi sukupolvea, vanhin 97 ja nuorin 6 kk.
Viiskolme hyvä, voisitko ottaa yhteyttä jaana.laitinen@kolumbus.fi - Äkkiä nyt
Menkää ihmessä valokuvaan!!
- viiskolme
Hei.Lisäyksenä asiaan.Sain toisen tyttärenpojantyttären tään kuun 8 päivä,Vanhempi lapsenlapsenlapseni tulee 2 vuotta kuukauden päästä.On ihanaa omistaa sellasia kultakimpaleita,kun itsekkään ei ole vielä 60 vuotta. Tosi upeeta olla isomummo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1742143- 1211931
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill581602Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791482- 1611409
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1781401- 521238
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761193- 591178
- 1191085