naapurin radio

kyllästynyt11111

Onko kellään ollut vastaavanlaista; meidän alapuolella asuu n. 80-90vuotias mieshenkilö, jolla on erittäin huono kuulo, ja hän huudattaa vanhanaikaista radiotaan n. aamu viidestä yöhön asti. Olemme käyneet monta kertaa sanomassa hänelle tästä, ja laittaneet lappuja. Olemme myös soittaneet n. 5kertaa poliisille mutta he eivät vaivaudu edes paikalle. Olemme myös tehneet rikosilmoituksen, ja vuokranantajamme on käynyt naapurille tästä meluamisesta sanomassa. Myös talonmies ja taloyhtiön puheenjohtaja ovat tähän yrittäneet puuttua. Mutta MIKÄÄN ei auta. Hän vain jatkaa ja jatkaa ja jatkaa radion huudattamista !!
Tekisi mieli mennä soittamaan ovikelloa ja ARGHHHHHHHH.

Osaako kukaan sanoa mitä tässä enää voi tehdä ?!

Aiomme muuttaa tästä asunnosta ehdottomasti pois, mutta vuokranantaja ei anna meidän muuttaa ennenkuin vuokrasopimus loppuu.

7

990

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

Tottakai jokainen saa muuttaa silloin kun haluaa. Toinen asia on sitten, jos teillä on määräaikainen vuokrasopimus, niin muutosta huolimatta vuokraa on maksettava sopimuksen mukaisesti.
      Niin, sellaista se elämä on. Jos ihminen ei riko lakia, niin paha hänen elintapoihinsa on puuttua.

• 8+9

se häiritsee jos ei ole muuta elämää,kuin naapurin radion kuuntelu.kävisit vaikka töissä 8 tuntia päivässä,ei tarvitsisi kuunnella koko aikaa.tietysti jos oot työstä vieraantuneena unohtanu muun elämän niin voi voi

• 00077777

eikö koti ole sitä varten että sinne tullaan esim. syömään, rauhottumaan, kattomaan tvtä?! jos sillon aina pitää kuunnella naapurin radiota niin ei se mukavaa ole. että kyllä se häiritsee ihan yhtä lailla vaikka olisikin muuta elämää. taidat itse olla joku idiootti kellä ei ole mitään muuta elämää kun häiritä muita. :)

• 5f3w453
      • tiooo

En kyllä nyt ymmärrä miten tuo kuva on ratkaisu ongelmaan...?

• 12+1
        tiooo kirjoitti:

En kyllä nyt ymmärrä miten tuo kuva on ratkaisu ongelmaan...?

Näyttää olevan pieni radiolähetin joka läettää jollakin taajuudella kantoaaltoa. Mutta ei oikein taida olla ULA-taajuksilla. Onhan siinä mikkikin johon voi laulaa.
        Taitaa ola AM lähetin jos nyt jotain ymmärrän radiotekniikasta.

• 0000000
        12+1 kirjoitti:

Näyttää olevan pieni radiolähetin joka läettää jollakin taajuudella kantoaaltoa. Mutta ei oikein taida olla ULA-taajuksilla. Onhan siinä mikkikin johon voi laulaa.
        Taitaa ola AM lähetin jos nyt jotain ymmärrän radiotekniikasta.

ahaaa, joku sellanen oliski aika ihana :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5278
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4111
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2219
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2048
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1454
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1056
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe