Onko kellään ollut vastaavanlaista; meidän alapuolella asuu n. 80-90vuotias mieshenkilö, jolla on erittäin huono kuulo, ja hän huudattaa vanhanaikaista radiotaan n. aamu viidestä yöhön asti. Olemme käyneet monta kertaa sanomassa hänelle tästä, ja laittaneet lappuja. Olemme myös soittaneet n. 5kertaa poliisille mutta he eivät vaivaudu edes paikalle. Olemme myös tehneet rikosilmoituksen, ja vuokranantajamme on käynyt naapurille tästä meluamisesta sanomassa. Myös talonmies ja taloyhtiön puheenjohtaja ovat tähän yrittäneet puuttua. Mutta MIKÄÄN ei auta. Hän vain jatkaa ja jatkaa ja jatkaa radion huudattamista !!
Tekisi mieli mennä soittamaan ovikelloa ja ARGHHHHHHHH.
Osaako kukaan sanoa mitä tässä enää voi tehdä ?!
Aiomme muuttaa tästä asunnosta ehdottomasti pois, mutta vuokranantaja ei anna meidän muuttaa ennenkuin vuokrasopimus loppuu.
naapurin radio
7
1020
Vastaukset
- ...........
Tottakai jokainen saa muuttaa silloin kun haluaa. Toinen asia on sitten, jos teillä on määräaikainen vuokrasopimus, niin muutosta huolimatta vuokraa on maksettava sopimuksen mukaisesti.
Niin, sellaista se elämä on. Jos ihminen ei riko lakia, niin paha hänen elintapoihinsa on puuttua. - 8+9
se häiritsee jos ei ole muuta elämää,kuin naapurin radion kuuntelu.kävisit vaikka töissä 8 tuntia päivässä,ei tarvitsisi kuunnella koko aikaa.tietysti jos oot työstä vieraantuneena unohtanu muun elämän niin voi voi
- 00077777
eikö koti ole sitä varten että sinne tullaan esim. syömään, rauhottumaan, kattomaan tvtä?! jos sillon aina pitää kuunnella naapurin radiota niin ei se mukavaa ole. että kyllä se häiritsee ihan yhtä lailla vaikka olisikin muuta elämää. taidat itse olla joku idiootti kellä ei ole mitään muuta elämää kun häiritä muita. :)
- 5f3w453
http://www.free-electronic-circuits.com/images/circuits/fm-transmitter-1.gif
Tuo on ratkaisu ongelmaan. Lähetät vain hiljaisuutta. Kun pappa vaihtaa kanavan vaihdat itsekin taajuutta.- tiooo
En kyllä nyt ymmärrä miten tuo kuva on ratkaisu ongelmaan...?
- 12+1
tiooo kirjoitti:
En kyllä nyt ymmärrä miten tuo kuva on ratkaisu ongelmaan...?
Näyttää olevan pieni radiolähetin joka läettää jollakin taajuudella kantoaaltoa. Mutta ei oikein taida olla ULA-taajuksilla. Onhan siinä mikkikin johon voi laulaa.
Taitaa ola AM lähetin jos nyt jotain ymmärrän radiotekniikasta. - 0000000
12+1 kirjoitti:
Näyttää olevan pieni radiolähetin joka läettää jollakin taajuudella kantoaaltoa. Mutta ei oikein taida olla ULA-taajuksilla. Onhan siinä mikkikin johon voi laulaa.
Taitaa ola AM lähetin jos nyt jotain ymmärrän radiotekniikasta.ahaaa, joku sellanen oliski aika ihana :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433