naapurin radio

kyllästynyt11111

Onko kellään ollut vastaavanlaista; meidän alapuolella asuu n. 80-90vuotias mieshenkilö, jolla on erittäin huono kuulo, ja hän huudattaa vanhanaikaista radiotaan n. aamu viidestä yöhön asti. Olemme käyneet monta kertaa sanomassa hänelle tästä, ja laittaneet lappuja. Olemme myös soittaneet n. 5kertaa poliisille mutta he eivät vaivaudu edes paikalle. Olemme myös tehneet rikosilmoituksen, ja vuokranantajamme on käynyt naapurille tästä meluamisesta sanomassa. Myös talonmies ja taloyhtiön puheenjohtaja ovat tähän yrittäneet puuttua. Mutta MIKÄÄN ei auta. Hän vain jatkaa ja jatkaa ja jatkaa radion huudattamista !!
Tekisi mieli mennä soittamaan ovikelloa ja ARGHHHHHHHH.

Osaako kukaan sanoa mitä tässä enää voi tehdä ?!

Aiomme muuttaa tästä asunnosta ehdottomasti pois, mutta vuokranantaja ei anna meidän muuttaa ennenkuin vuokrasopimus loppuu.

7

1020

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

Tottakai jokainen saa muuttaa silloin kun haluaa. Toinen asia on sitten, jos teillä on määräaikainen vuokrasopimus, niin muutosta huolimatta vuokraa on maksettava sopimuksen mukaisesti.
      Niin, sellaista se elämä on. Jos ihminen ei riko lakia, niin paha hänen elintapoihinsa on puuttua.

• 8+9

se häiritsee jos ei ole muuta elämää,kuin naapurin radion kuuntelu.kävisit vaikka töissä 8 tuntia päivässä,ei tarvitsisi kuunnella koko aikaa.tietysti jos oot työstä vieraantuneena unohtanu muun elämän niin voi voi

• 00077777

eikö koti ole sitä varten että sinne tullaan esim. syömään, rauhottumaan, kattomaan tvtä?! jos sillon aina pitää kuunnella naapurin radiota niin ei se mukavaa ole. että kyllä se häiritsee ihan yhtä lailla vaikka olisikin muuta elämää. taidat itse olla joku idiootti kellä ei ole mitään muuta elämää kun häiritä muita. :)

• 5f3w453
      • tiooo

En kyllä nyt ymmärrä miten tuo kuva on ratkaisu ongelmaan...?

• 12+1
        tiooo kirjoitti:

En kyllä nyt ymmärrä miten tuo kuva on ratkaisu ongelmaan...?

Näyttää olevan pieni radiolähetin joka läettää jollakin taajuudella kantoaaltoa. Mutta ei oikein taida olla ULA-taajuksilla. Onhan siinä mikkikin johon voi laulaa.
        Taitaa ola AM lähetin jos nyt jotain ymmärrän radiotekniikasta.

• 0000000
        12+1 kirjoitti:

Näyttää olevan pieni radiolähetin joka läettää jollakin taajuudella kantoaaltoa. Mutta ei oikein taida olla ULA-taajuksilla. Onhan siinä mikkikin johon voi laulaa.
        Taitaa ola AM lähetin jos nyt jotain ymmärrän radiotekniikasta.

ahaaa, joku sellanen oliski aika ihana :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5470
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2737
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      102
      1982
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1433
    Aihe