KSA Kettlebell Fitness Instructor Course 9-10.10

madman01

» Kurssit
IKSA Kettlebell Fitness Instructor Coursel level -2
varausmaksu 95€ ohjaajakurssille

Kokonaishinta: 495,- (sis. alv 22% 89,35 eur)

Varausmaksun ( 95,-) voit maksaa siirtämällä tämän tuotteen ostoskoriin. Paikat täytetään ilmoitautumisjärjestyksessä. Loppusummasta (400,-) lähetetään lasku lähempänä kurssiajankohtaa.

Tarvittaessa loppusumma voidaan jakaa kahteen maksuerään, jolloin kunkin suuruus on 212 eur ( yht. 422 eur ). Loppukoe ja ohjaajapaita sisältyvät hintaan.

Tampereen kurssiin 12-13.6 .2010 ei sisälly majoitusta eikä aterioita, mutta Tampereen Varalan kurssiin 9-10.10.2010 ne on mahdollista valita , hinta 595€ .(Tieto majoitustuksesta pitää olla meillä 30.8.2010) Voit valita valikosta myös pelkän koulutuksen, ilman aterioita ja majoitusta, hinta 495€.

Varausmaksu kurssille 95€
Varausmaksu kurssille, sis.majoituksen 195€
Katso lisäksi kohta" toimitusehdot."



Hinta
95,00 €
Koko
Määrä

Kerro kaverille
**Kiitos suuresta mielenkiinnosta. Aiemmat kurssit loppuunmyytyjä!
Tampere, Varalan urheiluopisto la-su 9. - 10.10.2010





Tule mukaan kokemaan ja oppimaan erilainen, mielenkiintoinen ja haastava harjoittelutapa, josta on hyötyä loppuelämäksi.






Koulutustapa ja kesto

Koulutus toteutetaan viikonloppukurssina , La - Su. Uskomme vahvasti intensiiviseen kokemukseen ja kehon kautta oppimiseen, emme teoreettiseen osamiseen. Liikuntaan liittyvät asiat on itse koettava ja tunnettava, jotta niitä voi käytännön tasolla ymmärtää ja soveltaa parhaalla mahdollisella tavalla. Tästä syystä koko koulutus tapahtuu käytännön kautta, harjoittelemalla. Täten kurssi on tarkoituksenmukaisesti ajoittain fyysisiä rajojasi koetteleva.

Kenelle?

Kurssille ovat tervetulleita kaikki 18 vuotta täyttäneet normaalin peruskunnon omaavat henkilöt.

Liikunnan ammattilaiselle kurssi antaa mahdollisuuden olla alansa kärkipäässä, ja tarjota asiakkailleen entistäkin monipuolisempia, hauskempia ja haastavampia harjoittelutapoja. Yksinkertaisesti tulet huomaamaan miten mukavaa ja mukaansa tempaavaa harjoittelu voi olla. Voit olla myös varma siitä, että asiakkaasi kiittävät Sinua entistä enemmän ja suosittelevat palveluitasi myös muille.

Liikunnan harrastajana tulet kokemaan liikunnan iloa ja monipuolisuutta. Huomaat, että treenaamisen ei tarvitse olla enää koskaan pakkopullaa, vaan nautit siitä täysin palkein, ja puhkut intoa seuraavaa treenikertaa odotellessa. Harjoittelun edetessä tulet myös huomaamaan, että kaikesta oppimastasi on käytännön hyötyä.



MIKSI VALITA IKSAN KOULUTUS ?

Valmentajamme Martti Nappari esitteli lajin suomalaisille 90-luvun lopulla; ohjelmamme on ensimmäinen laatuaan Suomessa sekä ainoa jolla on kansainvälisen koulutusorganisaation ja lajiliiton tunnustus.Pitkä kokemuksemme giryaharjoittelusta sekä toiminnallisen harjoittelun laaja-alainen asiantuntemus takaavat koulutuksiimme osallistujille onnistuneen kokemuksen.Kantavana periaatteena on että kaikki opetettavat harjoitteet ja menetelmät on jokaisen osallistujan omaksuttavissa ja heidän niin halutessaan,myös luonnollisesti edellään opetettavissa eteenpäin. IKSA:n koulutusohjelmissa on käytössä ainutlaatuinen opetusmenetelmä jonka avulla harjoitusmenetelmien omaksuminen on tehokasta ja jonka avulla opit itse opettamaan lajia .

lisätietoa kurssista:

http://www.harjoittelu.net/cgi-bin/webiokauppa?Kurssit/IKSA_Kettlebell_Fitness_Instructor_Coursel_level__2&naytasivu=301&id=69&saitti=mbn

0

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

        Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
        Maailman menoa
        583
        3868
      2. Muuttaisiko viesti mitään

        Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
        Ikävä
        48
        3318
      3. Jos sinulla kiinnostaisi

        Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
        Ikävä
        38
        2791
      4. Valpuri Nykänen elokapina

        Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
        Maailman menoa
        66
        2749
      5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

        Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
        Ikävä
        19
        2134
      6. Jospa me nähtäisiin

        Sinne suuntaan menossa🤣
        Ikävä
        32
        2081
      7. Se että tavattiin

        Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
        Ikävä
        12
        1967
      8. Elämä jatkuu

        Onneksi ilman sinua
        Ikävä
        29
        1855
      9. Oot pala mun sielua

        Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
        Ikävä
        17
        1800
      10. Hei T........

        Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
        Suhteet
        47
        1749
      Aihe