IKSA FIGHTER LINE LEV.1 17-19.9

madman01

Pajunlahden urheiluopisto 17-19.9.2010

Aika : perjantai klo.17.00-21.00. Lauantai- sunnuntai klo.09.00-17.00

IKSA FIGHTER LINE, taso 1

Tule mukaan kokemaan ja oppimaan uutta. Hyvä fyysinen ja henkinen kunto on kaikkien kamppailulajien perusta.
Kamppailu-urheilijan fyysisen harjoittelun on oltava monipuolista ja lajinomaista, jotta siitä saadaan mahdollisimman suuri hyöty.
Yllättävän usein on niin, että fyysisten ja henkisten ominaisuuksien kehittäminen nähdään vain oman lajin sivujuonteena, joiden kehittämiseen ei panosteta samaan tapaan kun itse lajiharjoitteluun.

Tästä seuraa se, että kangistutaan kaavoihin ja tehdään vain sitä mitä aina ennenkin on tehty. Toisaalta fyysinen harjoittelu jää usein myös harrastajan omille harteille ja käsitykset siitä mikä on todella hyödyllistä ja mikä ei saattaa jäädä arvailujen ja turhauttavien kokeilujen varaan. Mikä todella toimii, mikä ei ? Miksi ystäväni kehittyy samalla ohjelmalla, jolla minä vain väsyn ? Miksi minulla on samoja vaivoja vuodesta toiseen ? Miksi kehitykseni on pysähtynyt ?

Vahvojen fyysisten ja henkisten ominaisuuksien kehittämiseen tulisi panostaa aivan samaan tapaan kun itse lajiin.
Mitä kovakuntoisempia olemme sitä enemmän pystymme myös harjoittelemaan ja sitä nopeammin palaudumme.
Mitä nopeampia, ketterämpiä ja vahvempia olemme, sitä voimakkaampia ovat otteemme ja kovempia lyöntimme, ja sitä paremmin pystymme liikkumaan.

Kun vahva fysiikka yhdistetään hyvään pelisilmään ja periksiantamattomiin henkisiin ominaisuuksiin saadaan yhdistelmä, joka jyrää alleen teknisemmänkin vastustajan.
On hyvä tiedostaa, että fysiikan harjoittelu ei ole vain armottoman kovaa puurtamista. Ei ole konsti eikä mikään puuduttaa henkilö tajunnan rajamaille muutamassa minuutissa.
Hyvä ja tuloksellinen fyysinen harjoittelu muodostuu monesta eri osa-alueesta, joiden ymmärtäminen on ensisijaisen tärkeää kokonaiskuvan kannalta. Miten fyysinen, tekninen ja henkinen harjoittelu nivoutuu yhteen on yksi kurssin avainteemoista.

Lisätietoa kurssista:

http://www.harjoittelu.net/cgi-bin/webiokauppa?Kurssit/FIGHTER_LINE_KURSSI__NASTOLA&naytasivu=301&id=129&saitti=mbn

0

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        550
        7225
      2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        327
        2725
      3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
        Ikävä
        387
        2045
      4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
        Ikävä
        127
        1254
      5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
        Suomussalmi
        31
        1213
      6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
        Tv-sarjat
        4
        1149
      7. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
        Ikävä
        91
        1016
      8. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
        Kotimaiset julkkisjuorut
        102
        1002
      9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
        Ikävä
        64
        981
      10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
        Ikävä
        44
        852
      Aihe