Mobiililaajakaistan käyttöönoton jälkeen,ensimmäisen verkkoon yhdistämiskerran jälkeen, softa hakee ensimmäisen automaattipäivityksen 2G-verkkoon ja pyytää käyttäjää asentamaan tämän koneelleen. Tämä on ilmeisesti yleistä kaikilla seuraavilla tikkumalleilla:E160,MF636 ja joillakin E1820 tikuilla.
Tämän päivityksen jälkeen käyttöliittymä sulkeutuu ja yhteys katkeaa. Joudutaan yhdistämään uudelleen. On tullut eteen että tämän jälkeen modeemi ei enään yhdisty verkkoon vaan herjaa asetuksista, jotka ovat vääriä. Tähän auttaa kun poistaa molemmat ohjelmat, huawei modems ja Mobiililaajakaista sovllukset.
Tämän jälkeen uudelleen asennus. Asennuksen jälkeen ja uudelleen yhdistämisen jälkeen tulee eteen taas tämä 2G-päivitys mahdollisuus mutta tämän voi jättää lataamatta.
Tämä siis vain jos päivityksen jälkeen tulee herjoja asetuksista. Päivitys on sikäli aiheellinen että se parantaa toimivuutta 2G verkossa, mutta ilmeisesti saattaa vaikuttaa joillakin koneilla koko laitteen toimivuuteen.
Ohjelmiston 2G-päivitys
Elisa...since
1
473
Vastaukset
- zzss2
Mulla on toi E160E Huawei ja olen asentanut useita kertoja eri koneille Mobiliohjelman kera ja sitten tulee tuo 2G päivitys automaattisesti. Mutta koskaan ei ole tullut kuvaamaasi tilannetta, vaan tikun käyttö on jatkunut normaalisti päivityksen jälkeen, ja kaikki on toiminut hienosti. Kokeiltu XP ja 7, neljä eri kannettavaa. Saunis Prepaid.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597077Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334203Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152261- 641991
- 841485
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2031472Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214996- 48989
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957