Nahkapäivä / Nahkakonva

Lukiolainen922

Heippa kaikille!

Lukion perinteinen Nahkakonva / Nahkapäivä lähestyy taas! Ajattelin, että voisimme yhdessä koota tähän valmiita ideoita, jota lukiot voivat vapaasti käyttää. Tavoitteena olisi, että kaikilla on hauskaa. Itse olen aloitin kolmannella vuodella nytten, kun opinnot siirtyvät neljännelle, ajattelin taas olla heti perään toisen kerran tutor. Meillä siis tutor -porukka järjestää nahkat.

Automaattisesti oletetaan, että nahkapäivästä pitäisi tulla upea, mutta on vaikea olla luova tämän tyylisessä tilanteessa. Edellinen nahkapäivä oli TÄYSI fiasko useimman mielestä, jopa itseni, ja siksi ajattelinkin ehdoittaa, että osa, jo perinteeksi muodostuneita ohjelmanumeroita karsitaan, sillä ne eivät vain yksinkertaisesti ole hauskoja esimerkkinä: Pyydetään 2 ihmistä parhaille paikoille, ja heille tarjoillaan ohjelmien välissä jotain eksoottisempaa ruokaa. Mikä voisinkaan olla sen hauskempaa?

Pyydän asiallista keskustelua ja kommentointia. Kiitos!

6

2107

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fer fook's sake!

Jospas aloittaisit kertomalla, että mikä on Nahkakonva/Nahkapäivä? Käytetäänkö tätä nimitystä jossain päin Suomea lukiota vasta aloittelevien nöyryytyssessioista (ns. mopotus)? En itse pääkaupunkiseudulla kouluni käyneenä nimittäin ole koskaan kuullut tuota nimitystä.

• :o

Myös minä haluaisin tietää, mikä on nahkakonva/nahkapäivä?
        Täällä en ole semmoisesta kuullut koskaan puhuttavan.
        Lukiota käyn täällä länsirannikolla.

• ...

tosiaan en kyllä minäkään tiedä tämmöisestä päivästä mitään. en ole ikinä kuullutkaan. onko tämä jonkunlainen "ekaluokkalaisten tervetuliaisjuhla" tms vai mikä mahtaa olla ???

• Provo? :)

Provo? :)

• öuipöluyl

Nasutuspäivä ... ?

• Anonyymi

Anteeksi nöyrästi, mutta en alustuksesta ymmärtänyt olennaista. Mitä tietoa toivot, mihin tilanteeseen?
      Olen ollut nahka, abi ja nyt riemuylioppilas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      78
      2011
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1239
    3. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      25
      1052
    4. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1028
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      91
      729
    6. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      118
      722
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      45
      697
    8. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      662
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      59
      655
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      59
      608
    Aihe