Nahkapäivä / Nahkakonva

Lukiolainen922

Heippa kaikille!

Lukion perinteinen Nahkakonva / Nahkapäivä lähestyy taas! Ajattelin, että voisimme yhdessä koota tähän valmiita ideoita, jota lukiot voivat vapaasti käyttää. Tavoitteena olisi, että kaikilla on hauskaa. Itse olen aloitin kolmannella vuodella nytten, kun opinnot siirtyvät neljännelle, ajattelin taas olla heti perään toisen kerran tutor. Meillä siis tutor -porukka järjestää nahkat.

Automaattisesti oletetaan, että nahkapäivästä pitäisi tulla upea, mutta on vaikea olla luova tämän tyylisessä tilanteessa. Edellinen nahkapäivä oli TÄYSI fiasko useimman mielestä, jopa itseni, ja siksi ajattelinkin ehdoittaa, että osa, jo perinteeksi muodostuneita ohjelmanumeroita karsitaan, sillä ne eivät vain yksinkertaisesti ole hauskoja esimerkkinä: Pyydetään 2 ihmistä parhaille paikoille, ja heille tarjoillaan ohjelmien välissä jotain eksoottisempaa ruokaa. Mikä voisinkaan olla sen hauskempaa?

Pyydän asiallista keskustelua ja kommentointia. Kiitos!

6

1620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fer fook's sake!

Jospas aloittaisit kertomalla, että mikä on Nahkakonva/Nahkapäivä? Käytetäänkö tätä nimitystä jossain päin Suomea lukiota vasta aloittelevien nöyryytyssessioista (ns. mopotus)? En itse pääkaupunkiseudulla kouluni käyneenä nimittäin ole koskaan kuullut tuota nimitystä.

• :o

Myös minä haluaisin tietää, mikä on nahkakonva/nahkapäivä?
        Täällä en ole semmoisesta kuullut koskaan puhuttavan.
        Lukiota käyn täällä länsirannikolla.

• ...

tosiaan en kyllä minäkään tiedä tämmöisestä päivästä mitään. en ole ikinä kuullutkaan. onko tämä jonkunlainen "ekaluokkalaisten tervetuliaisjuhla" tms vai mikä mahtaa olla ???

• Provo? :)

Provo? :)

• öuipöluyl

Nasutuspäivä ... ?

• Anonyymi

Anteeksi nöyrästi, mutta en alustuksesta ymmärtänyt olennaista. Mitä tietoa toivot, mihin tilanteeseen?
      Olen ollut nahka, abi ja nyt riemuylioppilas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      69
      3254
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1881
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1269
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      129
      1058
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      99
      1002
    6. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      954
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      936
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      885
    9. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      879
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      34