Liikaa spermaa

NNN38

Minulla on kiusallinen ongelma, olen seurustellut uuden miesystäväni kanssa keväästä lähtien ja ihmettelen sperman määrää. Aiempien miesystävieni kanssa olen pitänyt normaalina sperman määränä teelusikallista tms. Uudelta miesystävältäni ei tunnu sperma loppuvan ollenkaan vaan orgasmissaan sitä tursuaa aivan ylettömästi. Aluksi ajattelin että se johtuu siitä ettei miehellä ollut useaan kuukauteen seksiä ennen suhdettamme. Olen kiusaantunut siitä että spermaa tulee haitaksi asti, niin että koko touhu tuntuu sottaiselta ja spermaa valuu touhujen jälkeen ympäriinsä. Lisäksi hänen orgasminsa kestää yliluonnollisen kauan, ehkä 2 minuuttiakin jona aikana spermaa pumppuaa koko ajan. Määrästä en osaa tarkemin sanoa mutta jos arvioisin 7-10 ruokalusikallista niin en ainakaan liioittele. Seksiin olen muuten erittäin tyytyväinen. En ole uskaltanut ottaa tätä asiaa puheeksi miehen kanssa ja ajattelin että onko muilla samanlaisia kokemuksia?

19

11038

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HihHii
    • vaimoni ei tykkää

      tuossa voi olla sellainen tilanne että nykyään ns: seksilääkkeillä saa sperman määrän suurentumaan. esim: kaupoissa myydään nykyään miehiseen suorituskykyyn tarkoitettuja lääkkeitä ja niiden sivuvaikutukset? sperman määrä moninkertaistuu, orgasmi kovenee.

      mutta tuon spermamäärä suurentuminen niin voisi johtua ehkä muustakin kuin seksilääkkeiden käytöstä.

      minä saa siemensyöskyn seksin yhteydessä ja tuo spermamäärä on aivan kamala. sitä tulee tosi paljon oma arvio: 30mm itse en käytä seksilääkkeitä koska silloin minulta tulisi spermaa jopa 60mm-120mm ja silloin voitaisiin puhua mega-siemensyöksystä. ja kestääkö kukaan mies sellaista siemensyöksyä?

      normaalisti spermaa tulee siemensyöksyssä 5mm-15mm

      • miesjo40+

        miksi tuo on ongelma..itselläni tulee niin joku 40sek jatkuvaa ruikkausta mikä on pitkä aika siinä kun kerkii tulemaa melkonen satsi pitkin vartaloa mahaa rintalihaksiin ym paikkoihin..naiseni ovat kyllä sen huomanneet koska se pyyhe ilmaantunut joka panon aikana muijan pyllyn alle,pillu valuu pitkään,selibaatin pituudella on suora vaikutus sperman määrään..tuo 40sek on viikon selibaatin tulos jolloin sperman määrä saavuttaa maximi määränsä,enempää ei mahdu palleihin eikä eturauhaseen eritettä..mm monet thai hierojat joka kerta taivastelevat sitä sperman määrää jonka joutuvat sitten pyyhkimään vatsaltani,sitä onkin kiihottava seurata


    • Hyvä rakastaja

      Olen jostain lukenut että spermaa voi tulla JOPA puoli desiä!!
      Itse olen mittaillut toisten avustuksella, niin tuossa 2- 3 cl mitoissa ollaan useasti oltu.
      Määrä vaan voi vaihdella, ja paljonkin.

      • NNN38

        Aamulla yritin suuseksissä saada kaiken sperman mahtumaan suuhuni mutta yli sitä tursusi kuitenkin. Ilmeisesti määrä on yli puoli kahvikupillista koska sen verran pystyn kerralla pitämään kahvia suussani. Mieheni ei ole mitenkään ylikokoinen vaan ihan tavallinen 173cm ja hoikka. Ilmeisesti siinäkin on sitten paljon eroja kuinka voimakkaasti sperman ulos syöksyminen tapahtuu, voima jolla spermaa purkautuu, on sekin aivan käsittämätön jollaista en ole ennen nähnyt. Selibaatista ei ainakaan voi olla kyse koska seksiä harrastamme normaaliin tapaan aamulla ja illalla päivittäin.


    • Luomumies.

      Itselläni tulee tavallisesti hieman yli 4 cl. Naiseni on ihan onnessaan kun sitä valuu runsaasti reisille pitkin päivää, ei kuulemma haittaa kun aina voi ottaa varapikkarit mukaan.

      Määrä riippuu tietysti myös yhdyntävälistä. 4 cl on 2 päivän välillä. Jos ollaan joka päivä, niin tulee sellaiset 3 cl.

    • Norsukulli

      Minulla saapuu spermaa aivan helvetisti myös. Koko ajan, vaikkei olisi seksiäkään. Töissä spermaa valuu litratolkulla lahkeista pihalle ja samoin kotona kaikki paikat ovat aivan spermassa. Sukkia on turha pitää jalassa, koska kotona on spermaa aina nilkkoihin asti. En tiedä, mistä tämä aiheutuu, mutta kivekseni ovat jo hyvän aikaa sitten turvonneet greipin kokoisiksi. Sperman valtava määrä liittynee myös tähän. En uskalla enää harrastaa seksiäkään, sillä yleensä partnerin on ollut vaikea pysyä elossa valtaisan sperman sisäistämisen vuoksi.

    • hkjh

      Näitä luonnon oikkujahan maailmaan mahtuu joitain yksilöitä..Joillain miehillä on kaksi kyrpää ja joillain epäluonnollinen eturauhanen.

    • k-joonas

      ..ja mulla kyrpä keskellä naamaa.....valuu koko ajan !!!!

      • cxxfghh

        Löylykauha perseeseen näille hönöille


    • Anonyymi

      Itsellä tulee tavallista enemmän spermaa kun pitäisi. On käynyt useita kertoja seksin aikana että kondomi on ollut niin täysi että se on puhjennut. Mutta jos itse runkkaan niin itsellä tulee vähän yli desi ennätys on runkatessa reilu puoli litraa kun olin 20 päivää runkkaamatta mutta seksin aikana on tullut monta kertaa lähes litran verran.

    • Anonyymi

      Aloittaja on vajakki. Niele kaikki, niin ei sotke. terveellistäkin.

      • Anonyymi

        Jos on 12 vuotta mennyt hyvin, antaa mennä nytkin.
        Vai etkös torvevo huomannut ikivanhaa viestiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on 12 vuotta mennyt hyvin, antaa mennä nytkin.
        Vai etkös torvevo huomannut ikivanhaa viestiä!

        Sinulle tuo aika tuntuu olevan pakkomielle kun siitä aina tulet mainitsemaan.

        Huomaat sen erittäin tarkasti. Pelottaako että aika loppuu? Oletko lopultakin ymmärtänyt että kun joskus sivusto lakkaa olemasta, sillä hetkellä jäät täysin yksin koska mitään muita paikkoja sinulle ei ole tarjolla, eikä sinulla ole elämässä ketään?

        Ainoastaan tämä paikka enää katsoo sormien läpi tuollaista käytöstä miten sinä käyttäydyt, ja silti, vaikka tämä on viimeinen paikka mistä sinua ei ole bannattu lopullisesti, sinä jatkat huonoa käytöstäsi muita ihmisiä kohtaan. Olet itsetuhoinen!

        Tajuathan sinä sen että esimerkiksi tuossa vuoden 2012 ketjussa oli sata kommenttia, kun taas viimevuotisissa ketjuissa kommenteissa on ollut parhaimmillaankin kymmenen kommenttia, sekä sinun lähettämät haukkumiset muita keskustelijoita kohtaan jota taas ei lasketa keskusteluksi.

        Sinä olet yksi syy miksi tämän sivuston suosio on laskenut kuin lehmän häntä. Kun tämä sivusto lopetetaan sen vuoksi ettei kävijämäärä kykene kattamaan sivustosta aiheutuvia kuluja, kuten muistat että sähköpostipalvelukin myytiin pois 2020 alussa, silloin sinä jäät yksin sinne kopperoosi.

        Kannattaisiko sinun siis lopettaa tuo huono käytös välittömästi ja alkaa keskustelemaan asiallisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle tuo aika tuntuu olevan pakkomielle kun siitä aina tulet mainitsemaan.

        Huomaat sen erittäin tarkasti. Pelottaako että aika loppuu? Oletko lopultakin ymmärtänyt että kun joskus sivusto lakkaa olemasta, sillä hetkellä jäät täysin yksin koska mitään muita paikkoja sinulle ei ole tarjolla, eikä sinulla ole elämässä ketään?

        Ainoastaan tämä paikka enää katsoo sormien läpi tuollaista käytöstä miten sinä käyttäydyt, ja silti, vaikka tämä on viimeinen paikka mistä sinua ei ole bannattu lopullisesti, sinä jatkat huonoa käytöstäsi muita ihmisiä kohtaan. Olet itsetuhoinen!

        Tajuathan sinä sen että esimerkiksi tuossa vuoden 2012 ketjussa oli sata kommenttia, kun taas viimevuotisissa ketjuissa kommenteissa on ollut parhaimmillaankin kymmenen kommenttia, sekä sinun lähettämät haukkumiset muita keskustelijoita kohtaan jota taas ei lasketa keskusteluksi.

        Sinä olet yksi syy miksi tämän sivuston suosio on laskenut kuin lehmän häntä. Kun tämä sivusto lopetetaan sen vuoksi ettei kävijämäärä kykene kattamaan sivustosta aiheutuvia kuluja, kuten muistat että sähköpostipalvelukin myytiin pois 2020 alussa, silloin sinä jäät yksin sinne kopperoosi.

        Kannattaisiko sinun siis lopettaa tuo huono käytös välittömästi ja alkaa keskustelemaan asiallisesti?

        Totta..naiset kadonneet kun heti aletaan haukkua miehiksi jos nainen vähänkin avautuu tai kiihottuu jonkun miehen viesteistä.


    • Anonyymi

      Itsellä myös reipasta tuotantoa. Olen luovuttaja ja lääkäri oli hyvillään sperman määrästä. Jos olen pitkään ilman seksiä saattaa virtsaamisen jälkeen tulla spermaa.

    • Anonyymi

      Sama ongelma täälä, minulta tulee ainakin desin verran viikon välein. Kysyin lääkäriltä mitä voisi tehdä ongelmalle, mutta hän ei uskonut että voi niin paljon tulla kerralla, joten masturboin vastaanotolla, siinähän ihmetteli kun sperman alkoi pulppuamaan sykäyksittäin. Mitään varsinaista hoitoa, tai lääkettä ei ole, kehoitti tyhjäämään useammin.

      • Anonyymi

        Oliko naislääkäri? Minä kerran olin lääkärillä kun pallit olivat kipeät. Kävi niin että tavallisesti tapaamani mieslääkäri oli lomalla ja nyt oli tuuraajana 3-kymppinen kaunis naislekuri. Hän alkoi kumihanskat kädessä tunnustella pallejani niin siinä alkoi kalu seisoa. Hän jatkoi tästä huolimatta tutkimista ja kyrpä se vaan koveni että kohta se oli kattoa kohden ja kuin rautakanki. Tunsin että se sykki toimintaa vaatien ja pidättelin kaikin voimin ettei vaan alkaisi sylkeä. Aluksi siinä vielä onnistuinkin mutta sitten joku koputti oveen niin pelästyessäni kontrolli petti ja alkoi mälli lentää paineella. Sisään tuli toinen lääkäri (mies) joka haki sieltä jonkin välineen lainaksi. Hän siinä tietysti näki kaiken ja minua hävetti ihan hemmetisti. Kun hän löysi etsimänsä välineen ja kääntyi ovelle poistuakseen niin kaiken jo tapahtuneen päälle hän liukastui lattialle toimestani lentäneeseen spermalammikkoon ja löi takaraivonsa tutkimussängyn metalliseen reunaan. Tajuhan siltä meni ja minua tutkinut naislääkäri järkyttyi nähdessään tuon mieslekurin päästä vuotavan verilammikon niin että hänkin pyörtyi. Minä taas pelästyin että minua voitaisiin syyttää näistä tapahtumista niin loikkasin tutkimuspediltä paniikissa alas juosten ovesta käytävälle. Vasta puolessa välissä matkaa ennen ulko-ovea tajusin etten ollut hätäännyksissäni pukenut edes kalsareita tai farkkuja ulos rynnätessäni vaan kalu paljaana heiluen ohitin kymmenien mummojen joukon jotka jonottivat vuoroaan influenssarokotukseen. Jälkeenpäin paikallisesta lehdestä luin että heistäkin oli suurin osa pyörtynyt. Minä sen sijaan poljin fillarillani munat paljaana läpi kaupungin kämpilleni enkä poistunut sieltä kahteen viikkoon kun hävetti niin peijakkaasti!


    • Mulla tulee yli puoli desiä eikä mua haittaa yhtään

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1609
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1301
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1079
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1058
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1051
    6. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    7. 4
      942
    8. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      938
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      924
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      922
    Aihe