Nyt kun yli puolet suomen populaatiosta läträä käsidesillä, niin onko kukaan tullut ajatelleeksi asiaa siltä kannalta, että te heikennätte koko ajan omaa vastustuskykyänne kun hierotte tätä alkoholipitoista bakteerin "tappajaa" käsiinne. Minä en ole käyttänyt enkä toista kertaa käytä käsidesiä, ja olen ollut terveenä kun pukki kaalimaalla. Ottakaa rakkaat ihmiset järki käteen ja lopettakaa tuo hysteria! Pieni määrä bakteereita suojaa ihmistä ja hänen vastustuskykyä, muttä käsidesillä kuolee myös nämä hyödylliset bakteerit, jotka auttavat elimistöä selviämään taistelussa pahiksia vastaan!
Käsidesi
5
248
Vastaukset
- asdfvae
ihanalle se käsidesi... No jaa ehkä siitä pitäisi kehittää vähän epämiellyttävämmän tuoksuinen, vaikka paskanhajuinen..
- elämä opettaa
bakteerikammoisuus on saavuttanut hälyttävät mittasuhteet. Muistan lapsuudestani joskus -60-70-luvulta, kun oli harrastuksena keräillä julkiselta kaatopaikalta arvometalleja, jopa kultaakin, vaikka kerrottiin, että siellä on lavantautia ym. ruttoa. Usein tuli käsiin vielä syviä haavojakin likaisista porsliinieristeiden palasista eikä veri laannut tirsumasta. Toisinaan astui epähuomiossa pullistuneen piimäpussin päälle, jonka sisältö poksahti suoraan suuhun. Mitään tautia ei kuitenkaan tullut, ei edes jäykkäkouristusta. Kaikki tämä sen ansiosta, että kotonani oli lypsäviä ja tuoretta lehmänmaitoa sai päivittäin riittävästi. Nykyään jotkut kommunistit taas eivät juo maitoa periaatteestakaan, koska pelkäävät, että maajussi siitä hyötyy ja kuolevat siksi nuorena. Jotkut juovat jopa kaljaa, vaikka se kohottaa korkeintaan itseluottamusta eikä vaikuta vastustuskykyyn positiivisesti.
- vanha hyvä ei palaa
elämä opettaa kirjoitti:
bakteerikammoisuus on saavuttanut hälyttävät mittasuhteet. Muistan lapsuudestani joskus -60-70-luvulta, kun oli harrastuksena keräillä julkiselta kaatopaikalta arvometalleja, jopa kultaakin, vaikka kerrottiin, että siellä on lavantautia ym. ruttoa. Usein tuli käsiin vielä syviä haavojakin likaisista porsliinieristeiden palasista eikä veri laannut tirsumasta. Toisinaan astui epähuomiossa pullistuneen piimäpussin päälle, jonka sisältö poksahti suoraan suuhun. Mitään tautia ei kuitenkaan tullut, ei edes jäykkäkouristusta. Kaikki tämä sen ansiosta, että kotonani oli lypsäviä ja tuoretta lehmänmaitoa sai päivittäin riittävästi. Nykyään jotkut kommunistit taas eivät juo maitoa periaatteestakaan, koska pelkäävät, että maajussi siitä hyötyy ja kuolevat siksi nuorena. Jotkut juovat jopa kaljaa, vaikka se kohottaa korkeintaan itseluottamusta eikä vaikuta vastustuskykyyn positiivisesti.
myöskään matkusteltu niin paljon. Ihmiset osasivat pysyä pesässään eivätkä käyneet tauteja hakemassa. Eikä ollut tätä tautista maahanmuuttopolitiikkaa.
- fdgfdg
Itse pesen kädet saippualta lähinnä vain tultuani kaupungista tai vastaavasta, eikä taudit ole tarttuneet minuun.
- Anonyymi
Mihin käsidesin voi hävittää?
Vaarallisen jäte keräykseen en suosittele käyttämään käsidesiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517083Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414844HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002748- 1472041
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321607Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3981534- 171527
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki231418Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101303mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111233