Konsolisota

Kunniaan

Olen seuraillut näitä konsolisotia monen monta vuotta ja täytyy sanoa, että hauskaa on lukea, miten ihan tosissaan jaksetaan vääntää, mikä on paras konsoli.

Keskittykää nyt siihen omaan konsoliinne, älkääkä mollatko muita.

Tuntuu että pleikkapojat ovat näitä kovimpia mollaajia :o

10

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fghd

on lapsia.

• ...............

"Tuntuu että pleikkapojat ovat näitä kovimpia mollaajia :o "
      Varmasti tuntuu jos oma konsoli on Xbox. Ja tottakai sony-jonnet tulevat tänne mollaamaan, mutta käypä tuolla playstation-palstalla niin sama menoo jatkuu, mutta siellä vauhdissa ovatkin xbox-jonnet.

Ei näistä pääsee eroon millään!

• Kele! Paras konsoli on commadore 64!!! Amigakin on aika rautaista kamaa. Kyllä kalpenee ps2,3 ja xboxit.

Silloin ei ollut vielä pelejä joista useita versioita paremmilla grafiikoilla.

• sotapelit suosioon

Konsolisota on jännittävä peli, jossa väitellään tyhjästä asiasta ja kun omat väittämät ei uppoa vastapeluriin, niin sitten vaihdetaan strategiaa. Yleensä mennään henkilökohtaisuuksiin viimeistään siinä vaiheessa, kun konsolisoturin väittämää ei uskota vaan se teilataan jollakin teknisellä faktalla. Silti mikään asia ei pysäytä hyvää konsolisotilasta, vaan on tahkottava näppis sauhuten eteenpäin.
      Grafiikat konsolisodassa on kyllä aika olemattomat. Lähinnä tekstipelistä on kyse.

• PcElitisti

On kyllä mukavaa seurattavaa kun mukulat tappelee lelujensa kanssa. Itse hörpin punaviiniä räiskyvän takkatulen ääressä ja käynnistän tehokkaan kotitietokoneeni jolla sitten pelailen pelejä sellaisella tarkkuudella ja efekteillä jotka eivät ole mahdollisia tällä konsolisukupolvella. Ehkä seuraava yltään samaan kuin oma koneeni nyt, mutta silloin onkin oma rauta vaihtunut.

• ---------------

No voi että. Varmaan on halpaakin ollut..

• Fox1510
        --------------- kirjoitti:

No voi että. Varmaan on halpaakin ollut..

Hmm, vai konsolisota? Jos se tarkoittaa sitä että PS3 ja XBOX 360 konsoliarmeijat tykittävät toisiaan kivääreillä. Mitenköhän se olisi mahdollista :D

Juu tiedän kyllä mitä se tarkoittaa ja aika hullua koska kaikkihan pelaa sillä millä on eniten tottunut pelaamaan, esimerkiksi itsellä on ollut pleikka jo ensimmäisistä saakka tähän kolmoseen eli minusta on tullut pleikkari-fani eikä sen ihmeempää. En vaan jaksa vaihtaa ohjaustapaa muuhun, kuten siirtumällä XBOXIIN jossa ohjaus tapahtuu eri tavalla ja joutuu totuttelemaan taas.

• 20+17

tätä konsolisotaa voisi verrata pepsi vs. coca-cola "sotaan" :D pieniä vivahde-eroja saattaa löytyä, mutta molemmat on hyviä ja tekee tehtävänsä!

itse ostin eilen xbox 360 s 250gb kinect -combon ja oon ihan täysin ihastunut tuohon kinectiin :)
      ps 3 löytyy isoveljeltä ja sillä on hakattu rockband pelejä ja singstareja. ostin xboxin nyt tuon kinectin takia ja en ole missään muodossa pettynyt!

ehkä xbox ei joltain ominaisuuksiltaan (en tiedä mitä ne voisivat olla) sovi kaikille, joten valitkoon sitten pleikkarin tai wiin tai gamecuben ja mitä kaikkia niitä on.
      ja onhan taistelu konsolikuninkuudesta myös kuluttajien hyöty, koska nyt kehittäjät "taistelevat" tosissaan ja parantavat pelejä ja konsolien ominaisuuksia parempaan ja parempaan, ja sehän on ihan huippua!!

• Faktaa kehiin

Kun mulla kerran on vaan tää pleikkari 2, niin onhan se nyt halvattu selvä että pleikkari 2 on paras. Ainakin parempi kuin mikään xbox tai pleikkari 3.

• durnd

SNES>>>>all

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3315
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      120
      1321
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1265
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1028
    5. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1021
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      187
      1006
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      957
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      921
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      900
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      855
    Aihe