Persut ja Räty

kahvi 1.60

Kotkan Perussuomalaiset tituleeraavat itseään köyhien puolustajaksi. Miksi sitten Perussuomalaiset ajavat 3 miltsin korvauksia torikahvila yrittäjä Rädylle. Kaupunginhallituksen pöytäkirja 2.8.2010. Joka on julkinen pöytäkirja.
PerusS työläisen asialla.
Vastauksia: Eerola, Merivirta, Freddy ja Hirvonen
Kyllä näköjään kahvin myynti on kannattavaa

60

4344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yritän minäkin

Myös rakennuslupaa johonkin saareen puolsi ainakin Juho Eerola.
      Temarit taisivat kaataa hankkeen.

• vilautin vihreää

40 kupillista paketista,jonka hinta lienee 1,79 prismassa. Puhun tarjouksista.

• Me Persut

ollaan.

• Rivi kuntoon

Nyt ei Persut ajan tasalla, Rädyn puollustus sotii persun aatteita vastaan. Ette Persut taida tuntea Rädyn historiaa?
      Taipale paimennas vähän laumaasi!!!

• johanonmarkkina

Nyt pihalla? Siis aletaankos sitä koplaamaan omaan taskuun jo tässä vaiheessa? Helvetti sentään!

• €€€€€€€€€€€€€€€

• J.Taipale

En tiedä millaista kuntoa tarkoitat, mutta jokainen meistä ajaa asioita millä on yhteinen päämäärä, se miten asioita ajetaan on eri asia. Kohdalleni osunut kommentti taisi mennä oikeaan paikkaan oikeaan aikaan, en kuitenkaa omaa jyrkkyyttä voi noissa asioissa muille syöttää, vaikka ajavat samaan suuntaan, mutta ajopeli on erilainen.

Minulla on tapa sanoa asiat suoraan, niillä nimillä kun niitä kutsutaan. Toisaalta se on hyvä että kaikilla on oma tyyli, sitä voisi sanoa rikkaudeksi. En voi kuitenkaa vaatia ketään olemaan jyrkkä tai pehmeä, mutta suunta on kaikilla sama, vauhti on vaan eri:) Nyt riitti vauhti päästä pääuutisiin, ja sain sanottua asiani julki, mitä muuten ei olisi tapahtunut. Totta on se, että yllätyksenä tuli kuitenkin tämä uutinen.

• Arto hirvone ole en
        johanonmarkkina kirjoitti:

Nyt pihalla? Siis aletaankos sitä koplaamaan omaan taskuun jo tässä vaiheessa? Helvetti sentään!

mie kuulin että kymin asemal on moottorsahamarkkinat. voiks siäl myyä myös varasttetui sahoi ilma kutttii? mul olis useampiikii myynnis, myös miehikkälän laatumerkkeja.

• TerassiTori

Itse olen lopettanut lähes kokonaan suomi24 -kotkan palstan lukemisen, tämän politiikkaintoilijoiden takia.. samaa sontaa jauhetaan ja pilataan koko sivusto.

Mutta nyt. Nyt kaipaisin todellakin vastausta tähän kysymykseen näiltä aloittajan mainitsemilta henkilöiltä, jotka muuten kylläkin ovat käsittääkseni suuressa äänessä täällä selittämässä sitä sun tätä.

• kekekekkekekekek

Nää persut pystyy sulkemaan korvansa ja silmänsä sujuvasti silloin kun kritiikkiä tai vaikeita kysymyksiä tulee :D

Kun ei kuule tai näe, niin ongelma poistuu itsestään ;)

• taaas
        kekekekkekekekek kirjoitti:

Nää persut pystyy sulkemaan korvansa ja silmänsä sujuvasti silloin kun kritiikkiä tai vaikeita kysymyksiä tulee :D

Kun ei kuule tai näe, niin ongelma poistuu itsestään ;)

se nyt on sen kaffekupinhinnan määränny.saman hintaista jokapaikassa.

• nyt vaan
        taaas kirjoitti:

se nyt on sen kaffekupinhinnan määränny.saman hintaista jokapaikassa.

on halvempaa,torilla 1e/pahvimuki!

• J.Taipale

Kysyin Rädyltä sähköpostissa aikoinaan asiaansa vähän tietoa. Räty ei vastannut sähköpostiin mitenkään, joten jätin asian sikseen tästä syystä. Tulkintani oli että sitä ei kinnosta sitten oma asiansa, joten en sitä asiaa sitten alkanut kommentoimaan.

• totuus tässä

J.Taipale, keskity moottorisahoihin, kukaan ei ole niin tyhmä, että sun maileihin reagoisi, ne on roskapostia.

• petoksella
        totuus tässä kirjoitti:

J.Taipale, keskity moottorisahoihin, kukaan ei ole niin tyhmä, että sun maileihin reagoisi, ne on roskapostia.

ja katteettomilla lupauksilla on yrittäjää huijattu,silloin on oikeutettu korvauksiin!

• ja saha soi
        petoksella kirjoitti:

ja katteettomilla lupauksilla on yrittäjää huijattu,silloin on oikeutettu korvauksiin!

Moottorisahoilla ei kuulemma vaan ole takuuta.

• mölymaha
        petoksella kirjoitti:

mitä ovat nämä katteettomat lupaukset?
        kuka ne on luvannut?
        millä petoksella?
        mikä "kahvila" se sellainen on, joka tuottaa 24000€ kuukaudessa NETTONA?

näihin kun vastaat niin jatketaan keskustelua sitten sen jälkeen :)

• Varautuka paskaan
        mölymaha kirjoitti:

kuka ne on luvannut?
        millä petoksella?

En tunne paremmin, mutta älkää ainakaan haukkuko Rätyä, mielestäni rehellinen ja asiallinen mies.
        Vaimo otti eron ymmärtääkseni ja vaati rahat omaisuudesta. Rädyllä ei ollut semmoisia rahoja, koska omaisuus oli kuitenkin melkoinen ja erossa rahat piti ole heti. Räty kuitenkin oli menestyvä liikemies.
        Hommat toimi erittäin hyvin ja ei ollut propleemiakaan. Vaimon erojuttu muutti kaiken. Ei antanut armoakaan Rädylle. Rädyltä meni kaikki koko elämänsä työ hukkaan. Kaikki ja suuri omaisuus mitä mies on tehnyt elämässään tuhottiin alle aikayksikön. Räty jäi puille paljaille ja naisen takia. Jätettiinkö velkaaa vielä Rädylle, sitä en tiedä kun ihan oma Rädyn hankkima omaisuus vietiin. Näin käy joskus ja useastikin, että kun hankit omaisuutta, niin joskus tulevat "rosvot" ja vievät kaiken ja velkaannut päälle. Nämä velkojat ei ole koskaan tehnet mitään hyvää ja iskevät ja rosvoavat vaan omaisuuden. Minulle kirjoittajallekin on tehty tämä nalli ja siksi pystyn tämän totuutena kertomaan tai kirjoittamaan, minun kohdallani kuitenkin siinä epäonnistuttiin kun ei ryövätty aivan kaikkea ja siinä minä itse osasin jollakin tavalla toimia, mutta ryöstö oli kuitenkin kamala.

• mölymaha
        Varautuka paskaan kirjoitti:

En tunne paremmin, mutta älkää ainakaan haukkuko Rätyä, mielestäni rehellinen ja asiallinen mies.
        Vaimo otti eron ymmärtääkseni ja vaati rahat omaisuudesta. Rädyllä ei ollut semmoisia rahoja, koska omaisuus oli kuitenkin melkoinen ja erossa rahat piti ole heti. Räty kuitenkin oli menestyvä liikemies.
        Hommat toimi erittäin hyvin ja ei ollut propleemiakaan. Vaimon erojuttu muutti kaiken. Ei antanut armoakaan Rädylle. Rädyltä meni kaikki koko elämänsä työ hukkaan. Kaikki ja suuri omaisuus mitä mies on tehnyt elämässään tuhottiin alle aikayksikön. Räty jäi puille paljaille ja naisen takia. Jätettiinkö velkaaa vielä Rädylle, sitä en tiedä kun ihan oma Rädyn hankkima omaisuus vietiin. Näin käy joskus ja useastikin, että kun hankit omaisuutta, niin joskus tulevat "rosvot" ja vievät kaiken ja velkaannut päälle. Nämä velkojat ei ole koskaan tehnet mitään hyvää ja iskevät ja rosvoavat vaan omaisuuden. Minulle kirjoittajallekin on tehty tämä nalli ja siksi pystyn tämän totuutena kertomaan tai kirjoittamaan, minun kohdallani kuitenkin siinä epäonnistuttiin kun ei ryövätty aivan kaikkea ja siinä minä itse osasin jollakin tavalla toimia, mutta ryöstö oli kuitenkin kamala.

siis mitä ihmettä??

mistähän sinä olet tollaiset tiedot oikein kerännyt?

repesin nauruun!!!

olisi parasta tarkistaa pari asiaa ennen kun kirjoittaa tuollaista soopaa...

eronnut? vaimo vienyt kaiken? jäänyt puille paljaille?

• Nähnyt olen
        Varautuka paskaan kirjoitti:

Ei voi sanoa muuta kuin röyhketä ja härskiä. Henkilö kun tekee sen koko elämänsä työn, jonka on valinnut ja työn tulokset on sen mukaisia. Sitten tulee joku ja lyö koko hänen elämänsä työn nollille tai miinukselle. Voiko olla enää törkeämpää ja röyhkeämpää tässä maailmassa, ei mitään arvoa jonkin työlle ja kaikki on pyyhkäisty pois maailman kartalta. Voi olla, että päälle morkataan henkilö vielä kaiken päällle maan rakoon. Näin törkeitä ja röyhkeita ihmisiä kuitenkin löytyy, valitettavasti.

• Just joopa
        Nähnyt olen kirjoitti:

Ei voi sanoa muuta kuin röyhketä ja härskiä. Henkilö kun tekee sen koko elämänsä työn, jonka on valinnut ja työn tulokset on sen mukaisia. Sitten tulee joku ja lyö koko hänen elämänsä työn nollille tai miinukselle. Voiko olla enää törkeämpää ja röyhkeämpää tässä maailmassa, ei mitään arvoa jonkin työlle ja kaikki on pyyhkäisty pois maailman kartalta. Voi olla, että päälle morkataan henkilö vielä kaiken päällle maan rakoon. Näin törkeitä ja röyhkeita ihmisiä kuitenkin löytyy, valitettavasti.

Vai kerännyt tietoja ? Asia myös sivuaa minun henkilökohtaisia asioita, jotka olen kokenut käytännössä, joten sinun kysymyksesi ei ole ajan tasalla tai ymmärryksessä. Et ole kokenut elämääsikään vielä kunnolla kun tollaisia juttuja heittelet. Tulee oletettavasti sinullekin jotain tosi asioita joskus eteesi ja selvitettäväksi ja joudut niihin funtsaamaan vähintäänkin ja silloin et letkauttele tällaisia juttuja kun nuyt teet. No jos ei nämä jutut sinuun päde, niin silloin olet vaikka rikollinen ja mene linnaa silloin kun sinut sinne määrtään, silloin ei ole mitään väliä.

• 1+1=3
        mölymaha kirjoitti:

siis mitä ihmettä??

mistähän sinä olet tollaiset tiedot oikein kerännyt?

repesin nauruun!!!

olisi parasta tarkistaa pari asiaa ennen kun kirjoittaa tuollaista soopaa...

eronnut? vaimo vienyt kaiken? jäänyt puille paljaille?

Miten henkilön yksityiselämä menee, siihen ei kunnanasioita ja "ryöstöyritystä" pidä sotkea.
        Oikeastaan nyt joku ylitti sen yksityisyydenrajan kun lähti laulelemaan Rädyn henkilökohtaisia asioita.
        Samanen raja taisi ylittyä tuossa Taipaleiden jutuissa.
        Toivon siis jatkossa että vaikka tietäisitte jotain asioita toisen elämästä ystävänä, niin pitäisitte ne omana tietonanne.

Mielestäni Rädyn korvausvaatimus on toiveidentori, mutta tottakai lakimiehet ottavat vaikka mitä hoitakseen, sillä siintä niille se leipä tulee.
        Hattua nostan Rädylle ja korkealle, kaikesta yrittämisestä ja kovasta työnteosta jota on saanut vuosienajan seurata.
        Tosin niissä on kyllä välillä ylitetty ilmeisesti sovittuja rajoja eli minä en sen miehen kanssa sopimusta tekisi ilman että jokainen pilkun paikka olisi tarkistettu, sekä huomattava sanktio sen rikkomisesta.
        No yrittäjähän on kyseessä niin ehken kuuluu luonteepiirteseen, mutta työläisenä en sen miehen yritysten palveluja käytä.

Terveisin
        Temari

• bjhnmghj
        petoksella kirjoitti:

tottakai! mutta sitä en taida uskoa, että kahvin ja pullan myynti kotkassa mikään miljoonabisnes on.
        tuossa on taas yksi syy lisää, miksi kotkan persut ei ole kovinkaan hyvä vaihtoehto.

kaikki tilausuudet hyökkäillä epämieluisaa johtoa vastaan käytetään heti, olkoon itse asia kuinka hölmö tahansa.

• vcnbcfvcvn
        Just joopa kirjoitti:

Vai kerännyt tietoja ? Asia myös sivuaa minun henkilökohtaisia asioita, jotka olen kokenut käytännössä, joten sinun kysymyksesi ei ole ajan tasalla tai ymmärryksessä. Et ole kokenut elämääsikään vielä kunnolla kun tollaisia juttuja heittelet. Tulee oletettavasti sinullekin jotain tosi asioita joskus eteesi ja selvitettäväksi ja joudut niihin funtsaamaan vähintäänkin ja silloin et letkauttele tällaisia juttuja kun nuyt teet. No jos ei nämä jutut sinuun päde, niin silloin olet vaikka rikollinen ja mene linnaa silloin kun sinut sinne määrtään, silloin ei ole mitään väliä.

mitähän mömmöjä sä olet vetänyt, kun kirjoituskin sammaltaa...

• Toivo Kotikieli

Olavi K Räty ei myökään vastaannut minulle vaikka hänellä oli, sen tiesin erään Tiusasen arkistoja nähneenä, hallussa -reitkallista varastettuun peräkärryyn taiten laittetuna- moottorisahavarkaiden ns. viisasten kirja eli kuinka voin tulla rehelliseksi persuksi ilman pienintäkään älyn häivää olematta kuitenkaan kusipäinen nuohooja. OOh..Sihen vaaditan hyvää onnea tai ainakin sopivasti sukurutsaa.

• jotain rotia nyt
        mölymaha kirjoitti:

kuka ne on luvannut?
        millä petoksella?

ettei torilla saa myydä kuin ismo!
        ja sitten annetaankin jonkun karavaani,miehen sotkea markkinat!
        Toroiterassi tuottaa yli 24000e/kk,eihän muuten korvausta voi hakea!

• Kuntalainen kymistä
        totuus tässä kirjoitti:

Rädyn oma ylpeys kolahti sen omaan nilkkaan, ehkä jos olis halunnut puoltajia olisi tilanne toinen. Sinunlainen ajattelumalli tulee tappioksesi, sinulle itsellesi. Jos et ymmärrä niin kaikesta myötätunnosta etenkin poliittisilla markkinoilla on eduksi js sitä saa. Miten kävi kervis asian kun Kervinen hyväksyi tuen mitä tarjottiin! Se tuli julkisuuteen ja syntyi valtuustoaloitteita jne. Usko tai älä, mutta ilman Taipaletta Kervisen asia ei olisi siinä missä se nyt on! Saako yksi mies siis mitään aikaiseksi? Kyllä saa!!!!!

• 3 miltsii

Selvityksiä asiaan. Olet tehnyt palautus ja pöydällejättämis ehdotuksen pöytäkirjojen mukaan. Miksi puolustat ?? yrittäjää köihien puolusta Merivirta. Ja miksi muut pakenee maan alle. Hirvonen ja Eerola huudatta täällä NYT odotetaan tekoja, tekoja eikä populista paskaa mitä suollatta päivittäin täällä. Olette porvari paskan lähtettiläitä näköjään.

• hyjköög

räty itse siellä itkee, miksi ei kelvannut tuki hä? sait mitä tilasit

• Juho Eerola

Itse en ole ajanut mitään muita yrittäjä Ismo Rädyn asioita, kuin hänen hankettaan aloittaa matkailuun liittyvää yritystoimintaa Leppäkareilla. Asia oli kesäkuussa kaupunkisuunnittelulautakunnan kokouksessa. Lautakunnassamme on 12 jäsentä. Heistä 4 on demareita, kolme kokoomuslaista ja kaksi vassaria (mm. Jussi Hanski). Persuilla, Vihreillä ja Kepulla on kullakin yksi jäsen. Yksityisyrittäjä Rädyn hanke kaatui äänin 7-5. Ainoat puoltajat olivat Kokoomusryhmä, minä ja lautakunnan puheenjohtaja, autokorjaamoyrittäjä, sekä demari Risto Häkkinen. Näin siis hoidetaan työllisyyttä ja tuetaan pk-sektoria täällä punaisessa Kotkassa.

• Leppäkari

tai näin sitä huolehditaan ympäristöstä

• Leppäkarin luoto
        Leppäkari kirjoitti:

tai näin sitä huolehditaan ympäristöstä

Juho Eerola on pikubaari yrittäjänä kääntynyt todella porvarillisesti ajattelevaksi ja hylännyt pienet ihmiset. Näin se valheellinen aate paljastuu kun itsellä elintaso parantuu. Raha ratkaisee näköjään Eerolankin kannan asioihin, että hyvästi perussuomalaiset.

• Back ass hole

Sinäkin olet näköjään kääntänyt selän vähäosaisile ja pienituloisille. Kovasti kuntavaalien alla puolustelit edellämainittuja, mutta valta muuttaa näköjään. Olet pettänyt meidän pienet ihmiset.

• Anonyymi
        Leppäkarin luoto kirjoitti:

Juho Eerola on pikubaari yrittäjänä kääntynyt todella porvarillisesti ajattelevaksi ja hylännyt pienet ihmiset. Näin se valheellinen aate paljastuu kun itsellä elintaso parantuu. Raha ratkaisee näköjään Eerolankin kannan asioihin, että hyvästi perussuomalaiset.

eerola on koijärvi nuori, hippi saatana

• EX-politiikko sanoi

Aikoinaan 90-luvun alussa kyselin KIotkalaiselta ex- politiikolta , millanen ukkeli on Ismo Räty?

Sain vastaukseksi " pullanmyyjä torilta, joka löysi rikkaan muijan , Ismolla ei ollut sillon kun tuulen huuhtoma perse. "

• Anonyymi

eihän ismolla ole nykyäänkään kun tuulen huuhtoma perse

• jep jep...

ylimielinen tyyppiään, kävin aikoinaan erään asian kanssa se luona juttelees. Oli kiinnostun vaikkakin myöhemmin selvisi että ei kiinnostanutkaan, koska ei ollut sille riittävää hyötyä. Asia kuitenkin oli päivänvalion kestävä ja yhteistyöstä kysymys....

• irtisanottu aiheetta

Aikoinaan irtisanoi työntekijöitään mitä ihmeellisimmistä syistä.

• perusjamppa2
        irtisanottu aiheetta kirjoitti:

Aikoinaan irtisanoi työntekijöitään mitä ihmeellisimmistä syistä.

Lomarahat- ja palkka jäivät maksamatta. Palkkaturvavirastossa Kouvolassa tunsivat tämän koijarin, jo vuosia sitten. Ohjeisti myymään ohi kassan jne. Maksoi osan palkasta käteen. Koijaa myös muilla elämänaloilla kuin työelämässä.

• mukana ollut
        perusjamppa2 kirjoitti:

Lomarahat- ja palkka jäivät maksamatta. Palkkaturvavirastossa Kouvolassa tunsivat tämän koijarin, jo vuosia sitten. Ohjeisti myymään ohi kassan jne. Maksoi osan palkasta käteen. Koijaa myös muilla elämänaloilla kuin työelämässä.

Jätti maksamatta loppulaskun toriterassin kalusteista, puuseppä ei tuntenut Rätyä ja erehtyi tekemään työt suullisella sopimuksella.

• jklköläö

Ehkä oli rätylle oikein, kun meni lusikat jakoon ja kaatui siteen kaikki muukin. Sen ylimielisyys ja kusipäisyys sai palkkansa ja hyvä niin, ehkä parempi näin kun että se voisi taas elvistellä. Nythän se onkin pitänyt matalaa profiilia, kun ei enää suksi luista ja raha lähti muijan mukana. Vilä kun tajuais painua vittuun koko kaupungista ja Lindelöfin mukaan.

• kuravelli

kovaa on teksti..

ei rädyllä mitään lusikoita ole mennyt jakoon, eikä kaatunut mikään!

ylimielisyydestä ja muusta voi olla "montaa mieltä", mutta kyllä sama tahti jatkuu yhä edelleen.

• lusunmuistolle

herra tuo on kotikonnuillaan nykyään vihattu ja halveksittu äpärä.
      Kaveri lupaa,puhuu kauniita ja tekee ystävällisiä ja kauaskantoisia sopimuksia hyvässä hengessä.
      kun tulee minkäänlainen vastoinkäyminen hän heimovejiensä tapaan vetäytyy vastuusta" mie mitään luvannnnut oo".
      kokemuksieni mukaan on Täys vartalo ja paikkansa Lusun vieressä ansainnut. joku sen kivijalan miinottaa.
      muistaakseni historiaa Kotkassa, "P" kyllä saa mitä tilaa......tiedän etten ole yksin meitä on satoja jotka on kyllästynyt tuon pullapojan vedätyksiin.
      mm. herran omistamasta osasta Kirkonmaassa hän on myynyt asuntoja/ asunnon/ rivitalossa tietääkseni ( radio Suomi 03/07/16) siellähän on vedet poikki ollut jo syksystä 15. asti,herralla ei ole rahaa korjauksiin. kävin hänen kahvilassaan.....? ( valion hylky jäätälökioskeilla Kirkonmaassa) yritin ostaa kahvin,jolloin myös myyjänsä ilmoitti ettei edes kahvia ole kun ei ole vettä...KIRKONMAASSA!!!!! MITÄ HELV....

JA SINNE HÄN ON HYVÄÄ VAUHTIA MATKALLA....EI EHI NAUTTIMAAN.

TERVEISET LUSULLE!

• souteleenjoutais

on se Räty ihan vi....pulla....
      menis suoraan ilman tapoja... .

• pikkupetteri

lienee Kirkonmaalla jo supien joukossa. mietitään miten siitä sais edes minkkien evästä enään pilaantunut henkinen liha kelvata edes niille. Oli kuulemma muuten myös Rankissa tullut purjehtijoille paha vatsatauti, tiputukseen asti kaksi henkilöä??? oisko meriruoka? vai ihan vaan armeijan Rankki? mutta mukavaa kuulla että Räty oli jo kolmannen kerran kahdessa kesässä eroittanut henkilökunnan .
        lienevät tappaneet ikävät Minkit ennen asiakkaiden saapumista.......

• Kahjo-trollaaja

Nyt Taipaleen Jarssun haukkumisen konteena Räty. Kuka seuraavaksi?

• Varastettu-Porin-Matti

JNarsun pitäisi kysyä töitä Rädyltä, jospa ottaisi lusmu-trollin töihin?

• Anonyymi
        Kahjo-trollaaja kirjoitti:

Nyt Taipaleen Jarssun haukkumisen konteena Räty. Kuka seuraavaksi?

SINÄ!heitä voltti saat banaanin.ärsyttääkö kun kukaan ei huomioi tollasta tuhkista?heh!

• liikkuvattaakse

Onks tää sama Räty, joka pyörittää nykyisin Pönttöä Vaalimaalla????

• Anonyymi

Taisi räty olla itse asunnon murron takana.. Vakuutus rahat mielessä

• Anonyymi

todennäköisesti

• Anonyymi

Olen ollut Rädyn yrityksessä töissä, ja sen asiallisempaa työnantajaa saa hakea. Palkat tuli ajallaan, oli kehityskeskustelut ja muut jutut. Kaikennäköiset valeet rähjäämisestä henkilökunnalle jne on täyttä kukkua!

• Anonyymi

nyt kyllä valeen murjaisit,tuo äijä kiero kuin korkkiruuvi,

• Anonyymi

On se toisille ja toisille ei😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se toisille ja toisille ei😄

täytyyhän sitä joillekin olla "hyvä" että on edes jokunen kaveri

• Anonyymi

huhun mukaan koirat ja isäntä edelleen sekaisin kuin seinäkello

• Anonyymi

Isäntä varmaan,koirat fiksuumpia.

• Anonyymi

Ismo Räty on yrittäjien syöpä ja virus. Pelkkä huijari joka syyttää aina muita

• Anonyymi

Oliks tää rädyn kämppä ja koirat?jaksuhalit koirille,ette itte oo voinnu valita omistajaanne.....

• Anonyymi

yleensä tuollaiset jolla velkojat perässä on koirat turvaamassa yöunia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      242
      4770
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      86
      2307
    3. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      117
      1500
    4. Mahtavaa, Trump pelasti lentäjän, Irania nöyryytettiin

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917601.html Taas osoitus kuinka ylivertainen maa USA on Trumpin johdolla.
      Maailman menoa
      319
      915
    5. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      72
      864
    6. Keskiviikkona 8.4.2026 se tapahtuu

Nimittäin tulevana keskiviikkona 8.4.2026 Donald Trump ilmoittaa Naton pääsihteerille että Yhdysvallat eroaa Natosta. N
      NATO
      270
      829
    7. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      112
      756
    8. Rakastin sua niin paljon ettei löydy sanoja sille tunteenpalolle mitä silloin koin

Sellaista tunnetta ei koe kuin ehkä kerran elämässä. Tuntui, että sekoaa, että menee järjiltään. Tuntui että räjähtää si
      Ikävä
      33
      737
    9. Hitto mulla

On sinua ikävä ihana.
      Ikävä
      38
      716
    10. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      67