Uusi arpajaislaki lopettaa Pokerisivut.com-lehden

..

Pokerisivut.com-aikakauslehden tämän kuukauden numero jää lehden viimeiseksi. Lehden toimituksen mukaan lopettamisen syynä on uuden lain sanelema pakko.

Uusi arpajaislaki kieltää ulkomaalaisten peliyhtiöiden mainonnan Suomessa. Peliyhtiöt ovat olleet Pokerisivut.comin merkittäviä asiakkaita.

- Lopettamisen myötä lehdestä tulee lokakuussa voimaan astuvan uuden arpajaislainsäädännön 1. vaiheen ensimmäinen uhri. Lakiuudistuksen myötä Raha-automaattiyhdistys saa laintasoisen yksinoikeuden pokeripelien järjestämiseen ja markkinointiin, ja samalla viranomaiset saavat entistä tehokkaammat keinot kaiken muun markkinoinnin lopettamiseksi. Lehden tekemisestä tulee näin mahdotonta, lehden tiedote toteaa.

Lehti ehti ilmestyä kahden vuoden ajan. Lehden viimeinen numero ilmestyy ensi viikolla.

- Olen kutsunut lakia leikkimielisesti Pohjois-Koreaksi, koska se poikkeaa täysin yleiseurooppalaisesta suunnasta. Kyse on Suomen oloissa poikkeuksellisen rankasta epäsuorasta sensuurista, kun lailla poistetaan tiettyjen lehtien toimintaedellytykset Suomessa, Pokerisivut.com-lehden toimituspäällikkö Tero Salonen toteaa.

http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/uusi-arpajaislaki-lopettaa-pokerisivutcom-lehden/589212

Valtio taas haluaa näyttää, että RAY-mafian varpaille ei astuta!

1

913

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain....

Harmi vain että Jouni Laihoja on vain sisäministeriön arpjaisyksikössä. Harva mies (tai muu ministeri) tuntuu saavan niin paljon aikaan niin lyhyessä ajassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2314
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      1962
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      17
      1455
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      49
      840
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      6
      806
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      753
    7. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      680
    8. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      52
      662
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      24