Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Millaista on asua Ryttylässä?

kysymys...

Kun siellä ei ole pankkiautomaattiakaan. Ilma vaikuttaa aika puhtaalta.

7

898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oboe__

      Minä olen Ryttylässä perheineni asunut reilut 5v, ja olen tykännyt kovasti =) Ilman pankkiautomaattiakin pärjää kun tottuu, ja saahan kaupasta rahaa nostettua jos tarve vaatii...

      • aluksi varmaankin

        vuokrasellaista. Katsotaan sitten, miten siellä viihtyy. Olen kohta eläkkeelle pääsevä ja en asu yksin, toinen siis työssä käyvä.


    • 28

      mutta tuttu paikka muuten, tullut käytyä asuin viimeisen 40 vuoden aikana.
      Saa varmaan edullisesti asuntoja. Just perus ruokakaupat löytyy, mut oma auto on oltava jos tarvitsee jotain muuta. Asunto varmaan vaikea saada myydyksi. Töitä ei varmaan löydy eli muuaalla käytävä töissä. Ongelmana jos on lapsia että ei löydy kuin peruskoulu. Ja siitäkään en ole varma onko yläastetta. Homma kai riippuu siitä mitä paikalta haluaa.

      • etsillee

        asua. Ei täälläkään ole, kuin se yksi ja ainoa kauppa, posti, kirjasto, automaattia ei tietenkään ole mutta saahan sitä kaupasta nostettua jos tarvevaatii. Uusi koulukeskus liikuntahalleineen löytyy. Juna kulkee tunninvälein ja autolla pääsee riksuun mukavasti alle kymmenessäminuutissa.
        Joten tervetulloo!


      • on
        etsillee kirjoitti:

        asua. Ei täälläkään ole, kuin se yksi ja ainoa kauppa, posti, kirjasto, automaattia ei tietenkään ole mutta saahan sitä kaupasta nostettua jos tarvevaatii. Uusi koulukeskus liikuntahalleineen löytyy. Juna kulkee tunninvälein ja autolla pääsee riksuun mukavasti alle kymmenessäminuutissa.
        Joten tervetulloo!

        sitä metalliteollisuutta. Toinen ihan siinä aseman vieressä polttoleikkaa metallia ja toinen omakotialueella valmistaa metallista leipomon tuotantolinjoja. Kuuluuko meteliä?


      • Kertokaa,,,
        etsillee kirjoitti:

        asua. Ei täälläkään ole, kuin se yksi ja ainoa kauppa, posti, kirjasto, automaattia ei tietenkään ole mutta saahan sitä kaupasta nostettua jos tarvevaatii. Uusi koulukeskus liikuntahalleineen löytyy. Juna kulkee tunninvälein ja autolla pääsee riksuun mukavasti alle kymmenessäminuutissa.
        Joten tervetulloo!

        Sanoit, että Hikiällä parempi asua. Perustele, please. Onko kokemuksia Ryttylässä asumisesta tai oletko kuullut sieltä negatiivisia uutisia?


      • etsillee
        Kertokaa,,, kirjoitti:

        Sanoit, että Hikiällä parempi asua. Perustele, please. Onko kokemuksia Ryttylässä asumisesta tai oletko kuullut sieltä negatiivisia uutisia?

        Justhan mä tossa perusteli...oletko sokia.
        Mulla on omakohtaset kokemukset Ryttylästä..
        En ole asunut, mutta paras ystäväni asusti siellä hetkenaikaa ja sai siitä myös kuulla / tuntea.
        Erillaisuutta ei hyväksytä laisinkaa...
        Olen huomannut sen myös itsekkin siellä sillointällöin vierailleena.
        Ovat mielestäni sisäänpäinkääntyneitä.
        Metalli teollisuudesta en tiedä juurikaan. Asun itse noin, 700m päässä levypalaluukosta enkä ole mitään meteliä siltä kuullut...Ehkä tuulet suosii. Samoin infratek...ei kuulu sieltäkään juuri mitään.
        Itseäni ei melu haittaa, kyllä tämä isonkaupungin melut voittaa. Vai kuvitteleeko ihmiset että landella on hiljaista...tai että pitäisi olla hiljaista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      77
      1438
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 51
      1222
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe