Onko gay-henkistä

Muualta tullut

ravintolaa, tai muuta bilepaikkkaa Mikkelissä. Jossa oikeat urokset voisivat tavata keskenään, eihän tiedä vaikka oman kumppanin sieltä löytäisi.

35

3815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HuiHuiHui
    • .....
      • Hepe-hetero

        Kuule, Mikkelissä ei homoja ole eikä tule. Kurvaa vaan vitostietä sinne Kuopion suuntaan. Täällä homostelijat laitetaan Moisioon hoitoon, Mikkelissä on nämä lait vielä seitkyt luvun mukaan ja se on oikein!
        Joku roti se pitää olla.


      • ketä?
        Hepe-hetero kirjoitti:

        Kuule, Mikkelissä ei homoja ole eikä tule. Kurvaa vaan vitostietä sinne Kuopion suuntaan. Täällä homostelijat laitetaan Moisioon hoitoon, Mikkelissä on nämä lait vielä seitkyt luvun mukaan ja se on oikein!
        Joku roti se pitää olla.

        kyl mä ainakii nään pari homoo jotka soittelee säkkipillejä


      • millo????
        ketä? kirjoitti:

        kyl mä ainakii nään pari homoo jotka soittelee säkkipillejä

        ja missä?


      • 10+8
        millo???? kirjoitti:

        ja missä?

        rantakylän huudeil


      • mallory79

        onko karaoke iltoja oliverissa ja jos on niin milloin?? minkä ikäistä porukkaa siellä ylipäätään käy???itse olen 30 rapiat. olisi mukava tavata samanhenkisiä ihmisiä,ihan vain tutustumismielessä:)koen olevani yksinäinen susi täälläpäin,enkä hirveästi harrasta näitä nettijuttujakaan. nainen -79 :)


      • No Liver
        mallory79 kirjoitti:

        onko karaoke iltoja oliverissa ja jos on niin milloin?? minkä ikäistä porukkaa siellä ylipäätään käy???itse olen 30 rapiat. olisi mukava tavata samanhenkisiä ihmisiä,ihan vain tutustumismielessä:)koen olevani yksinäinen susi täälläpäin,enkä hirveästi harrasta näitä nettijuttujakaan. nainen -79 :)

        Eihän tuota pub Oliveria enää edes ole.


      • Elää ja normaali.
        Hepe-hetero kirjoitti:

        Kuule, Mikkelissä ei homoja ole eikä tule. Kurvaa vaan vitostietä sinne Kuopion suuntaan. Täällä homostelijat laitetaan Moisioon hoitoon, Mikkelissä on nämä lait vielä seitkyt luvun mukaan ja se on oikein!
        Joku roti se pitää olla.

        Oletko homofoobikko?Mistä tiedät,että mikkelissä ei homoja ole?!Tosi tyhmä "laitetaan moisioon hoitoon" mene sinäkin hoitoon.Ei minuakaan ole haittaa jos mikkelissä homoja tai lesboja jossakin kunpa heidän oma asiaa ja elämää.Antaa heille olla ja olemme ihminen yhä ihminen.Mitä siitä?Onhan osasta ihminen ei ikinä seurustella tai tehdä lapsia tai eri suuntaan.Ei voi olla vain homostelun takia.


      • Elton Johnin rillit.
        Elää ja normaali. kirjoitti:

        Oletko homofoobikko?Mistä tiedät,että mikkelissä ei homoja ole?!Tosi tyhmä "laitetaan moisioon hoitoon" mene sinäkin hoitoon.Ei minuakaan ole haittaa jos mikkelissä homoja tai lesboja jossakin kunpa heidän oma asiaa ja elämää.Antaa heille olla ja olemme ihminen yhä ihminen.Mitä siitä?Onhan osasta ihminen ei ikinä seurustella tai tehdä lapsia tai eri suuntaan.Ei voi olla vain homostelun takia.

        Jumpsahuitti. Olen nähnyt homoja ja lesboja joka ainoassa baarissa ja ravintolassa jossa Mikkelissä olen käynyt. Onko silmissäni vikaa vai onko väestöstä n. 5-6 prosenttia homoseksuaalisia?
        Tekisi matikkapääni mukaan yli 1000 homoa ja yli 1000 lesboa Mikkelin kokoiseen kaupunkiin. Tosin ovat tiukasti kaapissa eivätkä asiasta pahemmin ilmoittele.


      • Timo3
        Elton Johnin rillit. kirjoitti:

        Jumpsahuitti. Olen nähnyt homoja ja lesboja joka ainoassa baarissa ja ravintolassa jossa Mikkelissä olen käynyt. Onko silmissäni vikaa vai onko väestöstä n. 5-6 prosenttia homoseksuaalisia?
        Tekisi matikkapääni mukaan yli 1000 homoa ja yli 1000 lesboa Mikkelin kokoiseen kaupunkiin. Tosin ovat tiukasti kaapissa eivätkä asiasta pahemmin ilmoittele.

        Suomessa on tutkimusten mukaan heteroja yli 99%.
        Siis mikä on se demokraattinen yhteiskunnallinen vaikutustapa tai väylä,
        millä Seta lapsellisesti kuvittelee, että Mikkeliin riittää homoja tai lesboja ihan palvottavasti saakka?

        Homo on homo ja lesbo on lesbo. Niin täytyy heitä kutsua heidän omalla nimellään, koska niin kovin haluavat julkisuutta ja lakeja Muuttaa??

        Mielestäni meillä on jo ainakin kolme vihreää homoa liikaa!

        Terveisin Timo A Hirvonen


      • Hinttura pervonen.
        Timo3 kirjoitti:

        Suomessa on tutkimusten mukaan heteroja yli 99%.
        Siis mikä on se demokraattinen yhteiskunnallinen vaikutustapa tai väylä,
        millä Seta lapsellisesti kuvittelee, että Mikkeliin riittää homoja tai lesboja ihan palvottavasti saakka?

        Homo on homo ja lesbo on lesbo. Niin täytyy heitä kutsua heidän omalla nimellään, koska niin kovin haluavat julkisuutta ja lakeja Muuttaa??

        Mielestäni meillä on jo ainakin kolme vihreää homoa liikaa!

        Terveisin Timo A Hirvonen

        Mikkelissä useita ukkomiehiä jotka tykkää tuupata poikia pylleröön! 2 edustaa SDP, 1 Kokoomusta ja 2 Persua! Että revi siitä!


      • Anonyymi
        Hepe-hetero kirjoitti:

        Kuule, Mikkelissä ei homoja ole eikä tule. Kurvaa vaan vitostietä sinne Kuopion suuntaan. Täällä homostelijat laitetaan Moisioon hoitoon, Mikkelissä on nämä lait vielä seitkyt luvun mukaan ja se on oikein!
        Joku roti se pitää olla.

        Kyllä Mikkelissä kun on homoja. Itsekkin tietää n. 20 henkilöä. Ne eivät vaan ilmoittele olevansa homoja. Tämä on ahdasmielinen Pikku city. Suurimmat huutajat ovat itse homoja.


    • kerrotaan

      takana kuulemma on

      • gay carlos

        Mikkelin lukuisten homosexualistien ykköspaikka on Kisabaari-legendaarinen hei hei porukan kohtauspaikka. Mene sinäkin sinne rohkeasti,omana itsenäsi..Huuda heti ovella "Moikkelis homppelit, tässä tulin", niin vastaanotto on lämmin ja pääset heti tangoilemaan poski poskea vasten,,


    • gay-kumppanin

      Monet Mikkelin bilepaikat on myös gay-paikkoja. Ja kaupungilla meitä liikkeellä paljon. Tervetuloa Gay-Mikkeliin - tällä pärjäät!

      • gyulglgkuö

        kharma on melko gay paikka tai ainaskii pojat käyvät siellä vessassa meikkailemassa ja juovat siellä kuulemma myös ihmiset kaljaa pillillä... yöks!


      • .......
        gyulglgkuö kirjoitti:

        kharma on melko gay paikka tai ainaskii pojat käyvät siellä vessassa meikkailemassa ja juovat siellä kuulemma myös ihmiset kaljaa pillillä... yöks!

        Kaikista Mikkelin baareista ehkä Kharma on "neitimäisin" (ja sieltä Disco-puoli).

        Myös Wilhelm on melko vapaamielinen - jos nyt Scissor Sistersin / Village Peoplen soittamista voi nykypäivänä edes laskea homomaiseksi.

        Olen huomannut, että Vaakuna, Päämaja ja muut paikat ovat hiukan konservatiivisempia.


      • rinteestä

        rinteestä...


      • Päämajava
        ....... kirjoitti:

        Kaikista Mikkelin baareista ehkä Kharma on "neitimäisin" (ja sieltä Disco-puoli).

        Myös Wilhelm on melko vapaamielinen - jos nyt Scissor Sistersin / Village Peoplen soittamista voi nykypäivänä edes laskea homomaiseksi.

        Olen huomannut, että Vaakuna, Päämaja ja muut paikat ovat hiukan konservatiivisempia.

        Päämaja on nykyisin mikkelin ykkös gay-mesta!!Ajat muuttuu!


    • Voi helv

      No joo...lukaisin vaimolleni kirjoituksen ja pyysin kommenttia.
      "Saunan takana" oli vastaus.
      Eli se niistä oikeista uroksista

    • Meitä on mikkelissä

      Monta suklaahämiksen ystävää...
      P.s Nyt kaikki Joukolla yhtymään;-)

    • Derbiboy98

      Pitkäjärven ABC:llä ainaki on meitä paljon.. Ajellaan mopoilla ja istutaan siellä apsilla. Välillä on jätkän sylissä pussailtavana muija ja välillä toinen jätkä.. ja välillä menee ajo kaverien kanssa hommat aika läheisiksi. mitä sillä on välii... Relatkaa.

    • Jos aamulla

      Herätään sylikkäin, niin annan sulle tulppaanin;-)

    • Anonyymi

      onko mikkelissä enää heteroille ja heteroudesta kiinnostuneille baareja?

    • Anonyymi

      Älkää olko huolissanne. Kaikki ravintolat ovat gay henkisiä paikkoja, minne sinä itse menet tai ainakin sen jälkeen.

      • Anonyymi

        aika pahan pistit


    • Anonyymi

      Oisko marskin baarissa mahiksia? Entäs kisabaari. Onks se vielä olemassa. Olteri taitaa olla suljettu. Eikä oo enää urpolan helmeekää. Krokodile pub? Mikäs se on lehmuskylän perillä oleva mesta. Sen luulis olevan oikee hämymesta.

      • Anonyymi

        pitiksen rannalla käy paljon homomiehiä siinne siis!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        pitiksen rannalla käy paljon homomiehiä siinne siis!!!

        Käykö homo miehiä pitkiksellä päivisin miten usein.


    • Anonyymi

      Kaikki ovat gay-henkisiä paikkoja minne sinä vain menetkin.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      35
      2339
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1589
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1505
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      1329
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1209
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      934
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      880
    8. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      301
      861
    9. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      825
    10. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      72
      765
    Aihe