Mistä saan palvelintilaa?

Kiitollinen mies

Minulla on nyt siis html-muotoa tehdyt kotisivut.

(Huom! Osaan tehdä yksinkertaisia html-sivuja hyperlinkkeineen!)
Vaan eipä ole palvelintilaa.Taloyhtiöömme tuli laajakaista,joka ei tarjoa palvelintilaa kotisivuille.Vieläkin vaan uppiniskaiseti päivitän sivujani kovalevylle odottaessani löytäväni palvelintilaa.

Siis kysymykseen: mistä saan halvalla tai ilmaiseksi kotisivutilaa,10 megaa riittää ???
Saa olla vaikka mainoksia!

En tarvitse mitään muuta kuin osoitteen,ja siihen ftp-osoitteen,jonka kautta voin julkaista html-tavaraani.Tai siis oikeastaan,mitään muuta tapaa en osaa tehdä kotisivuja(=lue: en ymmärrä tehdä)

HALUAN SIIS SUOMENKIELISET SIVUT,KOSKA AINA,SIIS AINA,JOKIN ASIA KUSEE KUN YRITÄN ENGLANNNINKIELISELLÄ MUKA ILMAISELLA PALVELIMELLA SAADA PALVELINTILAA!
Siis ilmaista,tai melko halpaa palvelintilaa kaipaan.Miksei suomalaiset serverit myy halpaa palvelintilaa ilman sähköposteja tai internet liittymiä?
Opastakaa tyhmää,ja tehkää tämä tyhmä hyvin onnelliseksi =)

10

1827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karmawhore
      • Kiitollinen ja vihainen mies

        niin,sinne tiscalin menin heti ja tein sopimuksen.

        Ei ole kuule neropatti niin helppoa saada ILMAISTA palvelin tilaa.
        Nyt rekisteröityäni huomasin etsimällä kohdan: ftp-palvelimelle pääsee VAIN käyttämällä heidän liittymäänsä.
        Sitten siinä liittymis vaiheessa painon jotain jatka-nappia,ja vittu kone rupes tekemään asetuksia internetin suhteen.Onneksi mulla ei oo modeemia.Kukas olis sitten laittanu mun asetukset takasin laajakaistalle?
        ÄLÄ NEUVO TÖHÖLLE MIEHELLE NOIN PERKELEEN RISKIALTTIITA PAIKKOJA !
        Nyt kokeillaan sitä hiton luukkua,mä voisin lyödä asunto-osakkeeni vetoa,että taas HOMMA KUSEE ! Aina kusee,pitäis tajuta ettei ilmasta ole. KUn sä kävelet tuolla kadulla,ni sä huomaat ettei kukaan tee kenenkään eteen mitään ilmaiseksi,vaan kaikki ajattelee omaa etuaan ja hyötymistä.Aina halutaan rahaa.Aina halutaan etuja ja rikkauksia,mistään et saa MITÄÄN ilmaista !


      • Kiitollinen ja laupias mies

        Mä en kykene puhumaan vihasta....
        On niin pettynyt tähän hommaan.
        Asunto-osake ois säästyny vedossa,mutta palvelin tila ei !
        Mieli hämärtyy epätoivosta...
        Sun ehdottamat paikat kusi molemmat !!
        Mäkerron tossa edellä miten....


    • onnelinen ja vihainen mies

      No sinne luukkuun menin.
      Rekisteröidyin sinnekin.
      sit vikas kuvas ei voi hypätä yli ettei se palvelin latais niiden internet plavelinta toimimaan.
      Elämä on raaka paikka
      Kateelliset kyttää sun rahoja
      Kuolema on helpotus,myös kateeellisille;kateuden kohde ja kateuden tuottama piina on poissa.
      KAIKKI HALUAA VAAN HYÖTYÄ,EI OLE ILMAISTA
      EI OLE ILMAISTA
      KAIKKI HALUAA HYÖTYÄ!
      Minä haluan vain ilmaista palvelintilaa,jota tässä maailmassa riittää.
      Kohta teen niin,että jollakin tutulla kenellä on liittymä ja ei käytä kotisivu tilaa,nin kysyn saanko käyttää hänen tilaansa?
      Soppaa saa soppa jonosta ja leipää pelastusarmeijalta,mutta palvelintilaa ei saa sivistysmaasta Suomesta,ellet ota internetliittymää ja maksa itseäsi kipeäksi !
      RAHAA RAHAA
      RAHAA RAHAA RAHAA
      RAHAA RAHAA RAHAA RAHAA !!

      • Jaska

        Huh huh. Oletkohan hiukan liian nopea.

        Pyydä vaikka se naapurin Kalle hetkeksi kanssasi katsomaan tilannetta. Lue mitä näytöllä lukee ja
        mieti mikä on oikea vaihtoehto.

        Esimerkiksi tuo MTV3:n luukku onnistuu kyllä mainiosti. Olen niitä tehnyt kymmeniä. Siinä viimeisessä ruudussa "annetaan mahdollisuus" määrittää nettiasetukset koneelle. Siis kaikki on muuten jo tehty. Tässä vaiheessa vain jätä yhden klikkauksen tekemättä ja VOILA... sinulla on jo sivutila käytettävissäsi.

        Eli jos tuohon asti yöllä jo menit, niin hommahan on itse asiassa kunnossa, ei muuta kuin siirtämään sivuja palvelimelle.


      • hiihaa

        Jos joku on OSTANUT koneet, MAKSAA tietoliikenneyhteyksistä ja KÄYTTÄÄ OMAA AIKAANSA palvelun ylläpitoon, niin miksi hänen pitäisi tehdä se ilman mitään vastinetta? (no, jotkut ihme kyllä tekee)

        Noita osoitteita sulle on annettu mutta tässä pari:
        http://www.makupalat.fi/kotisiv1.htm#muuta
        http://www.webmaailma.net/11-kotisivutilaa.html

        Itse kokeilin kotisivuja joskus täällä:
        http://www.portland.co.uk/hosting.esp
        ja hyvin toimivat. Ilmaiseksi ja ilman mainoksia.

        Jos et osaa itse hoitaa hommaa, olisiko syytä pyytää joku asioista ymmärtävä tekemään se puolestasi?


      • Kiitollinen ja vihainen mies
        Jaska kirjoitti:

        Huh huh. Oletkohan hiukan liian nopea.

        Pyydä vaikka se naapurin Kalle hetkeksi kanssasi katsomaan tilannetta. Lue mitä näytöllä lukee ja
        mieti mikä on oikea vaihtoehto.

        Esimerkiksi tuo MTV3:n luukku onnistuu kyllä mainiosti. Olen niitä tehnyt kymmeniä. Siinä viimeisessä ruudussa "annetaan mahdollisuus" määrittää nettiasetukset koneelle. Siis kaikki on muuten jo tehty. Tässä vaiheessa vain jätä yhden klikkauksen tekemättä ja VOILA... sinulla on jo sivutila käytettävissäsi.

        Eli jos tuohon asti yöllä jo menit, niin hommahan on itse asiassa kunnossa, ei muuta kuin siirtämään sivuja palvelimelle.

        Joo,mun nicki oli rekisteröity sinne.
        Pääsin kyl palveluihin käsiksi,mut eipä toimi ftp-yhteydet.

        Niiden omalla sivueditorillakin yritin tehdä sivuja,mutta ei !
        EI EI EI!
        Homma kusee!
        Mtv3:lla tosin oli tänä aamuna klo 8 aikaan ilmoitus että niillä on nettiliittymässä ongelmia.
        YLLÄTYS !
        Vähän nukutun yön jälkeen voisin ottaa kahvia,onhan tässä jo 4 tuntia tapeltu kotisivujen puolesta,mutta ei !
        Olen jo kohta valmis pistämään rahaa peliin sievoisen summan,jotta saisin palvelintilaa!
        Ihmisiä pitää lahjoa niin Suomessa kuin Turkissakin,että saa edes jotain haluamaansa...


      • Kiitollinen ja vihainen mies
        hiihaa kirjoitti:

        Jos joku on OSTANUT koneet, MAKSAA tietoliikenneyhteyksistä ja KÄYTTÄÄ OMAA AIKAANSA palvelun ylläpitoon, niin miksi hänen pitäisi tehdä se ilman mitään vastinetta? (no, jotkut ihme kyllä tekee)

        Noita osoitteita sulle on annettu mutta tässä pari:
        http://www.makupalat.fi/kotisiv1.htm#muuta
        http://www.webmaailma.net/11-kotisivutilaa.html

        Itse kokeilin kotisivuja joskus täällä:
        http://www.portland.co.uk/hosting.esp
        ja hyvin toimivat. Ilmaiseksi ja ilman mainoksia.

        Jos et osaa itse hoitaa hommaa, olisiko syytä pyytää joku asioista ymmärtävä tekemään se puolestasi?

        nii-i.
        kiitos listasta,suuurimmassa osassa olinkin jo käynyt.
        Aina on englanninkielistä juttua,ja homma kaatuu johonkin.
        HALUAN SELVÄN FTP OSOITTEEN!

        Voi kunpa olis joku pilleri,niin ottaisin sen,jos se vähän tois lämpöä tähän kurjuuteen.
        Tyhmälle pitäis tulla joku ilmeisesti kädestäpitäenosoittamaan kuinka saan sivut siirrettyä ja ennenkaikkea MITEN??
        Mä taidan avata kohta uudestaan welhon liittymän ja maksan siitä 55 euroa kuussa ihan vaan sen takia että saan 10 megaa kotisivutilaa.
        Se oli ainakin varma paikka,ja siihen pystyi luottamaan...


    • ass

      tilaa mikrobitti tulee 50Mt kotisivu tilaaa
      tai teet omalle koneelle sivut käytä apache:a ja php:tä tilaa on niin paljo ku koneellas on tilaa!!

    • Netti_guru

      Hei. Saitko sivun toimimaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3464
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2012
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1948
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1578
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1415
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1415
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1119
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1058
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      864
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe