pissaleikki

Tytti

minä ja mieheni leikimme joskus pissaleikkejä, siis pissaamme toistemme päälle. Useimmiten mä pissaan miehen päälle ja se kyl nauttii siitä. stondis tulee varmasti. Onko tällänen yleistä ja harrastetaanko täs maas paljon pissaleikkejä? Niistä ei monesti kuule puhuttavan ainakaan. Kukapa sitä kehtaa mennä sanoon kavereille että meillä leikitään pissaleikkejä.

33

13483

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kake

      Tyttöystäväni pissailee aika usein ollesssan humalassa joko housuihin tai sitten kun leikitään seksileikkejä kylppärissä, selvinpäin se ei ole koskaan onnistunut.

    • kurahousu

      normaalia on..kiima kasvaa vain suihkuilla...samoin on ihana,kun just on sisässä ja toinen tirskautta pissat..ihanasti ruiskahtaa välistä..9)

    • ......

      Meillä ei ainakaan leikitä. Niitä harrastaa vain turhautuneet ja elämään katkeroituneet ihmiset joilla ei ole mitään tekemistä.
      Lisäksi heidän älykkyysosamääränsä on keskimääräistä alhaisempi.
      Ei tarvi suuttua, vähän faktaa vain. Kukin tyylillään.

      • leikkijä

        Luulenpa ettei teillä leikitä muutenkaan mitään,peiton alla pimeässä ja lähetyssaarnaaja asennossa vaan.Kyllä seksissä pitää olla mielikuvitusta ja leikkkimieltä ja jos molemmat tykkää niin mikä ettei.


      • Pera

        testissä (siis äo-) on kysytty leikittekö kusileikkejä?

        Herääkin kysymys mistä tunnet heidän luonteensa?

        Jokaiset avoimet parit, jotka osaavat kritisoida isoäidin lapsuusajalta peräisi olevia ohjeita, osaavat varmasti NAUTTIA seksistä ja tekevät asioita jotka kiihottavat. Seksistä nauttiminen ei laske äo:ta, mutta todistetusti se on yksi positiivinen tekijä elämänlaadun kannalta.

        Ilmeisesti olet myös sitä mieltä että rintojen nuoleminen ja suuteleminen on dorkien ja katkeroituneiden puuhaa, kun ei sillä ole lisääntymisen kannalta merkitystä.

        Lopussa tosin puhuit asiaa: VÄHÄN faktaa.


      • kokeilija2012

        Taitaa sinu faktasi olla oman mielikuvituksesi tuotetta. www.cliti.com vanhamies/nuori nainen osiossa on hyvä pissavideo, joka ei halvenna ketään.
        Videossa mies seisoo alasti kylpyammeessa ja pissaa. Huoneeseen tulee nainen, joka ottaa miehen kyrvästä kiinni ja runkkaa sitä hieman. Naisella on kova pissahätä ja kohta mies menee makuulleen ammeeseen. Nainen pissaa miehen päälle.


    • kissa

      hyi saa..na miten joku voi kusta toisen päälle.hyi siis siinä ei oo mitään seksikästä päin vastoin mulla ainakin lentäis yrjö!pitää olla päässä vikaa jos sellasta harrastaa

      • ella

        että tähän maahan mahtuu näitä suvaitsevia ja avarakatseisia ihmisiä. Hohhoijjaa..


      • spiked heels

        on kun joitakin kaikesta huolimatta vetää nämä palstat,vaikka otsikko monasti kertoo mitä se sisällään pitää...silti sinne pitää päästä antamaan kommentteja..asiattomiakin.Jos ei kerran pidä niin pysyy pois,katsos jokainen taaplaa tyylillään ja tää on vielä vapaa maa..!!


      • ella
        spiked heels kirjoitti:

        on kun joitakin kaikesta huolimatta vetää nämä palstat,vaikka otsikko monasti kertoo mitä se sisällään pitää...silti sinne pitää päästä antamaan kommentteja..asiattomiakin.Jos ei kerran pidä niin pysyy pois,katsos jokainen taaplaa tyylillään ja tää on vielä vapaa maa..!!

        mä kyllä hyväksyn pissaleikit, mutta en käsitä noita kommentteja, joita jotku "fiksut" ihmiset laittaa tänne...


    • meill

      leikitään pisu leikkejä myös, muija on pissannut housuun useamman kerran ja muutenkin sänky hommissa useinkin.

      • Peepee

        Entisen tyttöystävän kanssa tuli leikittyä. Ensin pissattiin suihkussa ja siitä se siirtyi myös sänkyyn. Tuntui ihanalta kuin lämmin pissa valui iholla.. kerran tyttöystäväni yllätti minut kun olimme 69 asennossa ja kesken nuolemisen tirautti lemmennesteitä suuhuni.. maku ei ollut paha ja tilanne kiihotti minua suuresti.. jatkoimme tätä useasti.. mitään vaarallistahan kyseisessä toiminnassa ei ole koska pissa on täysin steriiliä.. Nykyiselle tyttöystävälleni en ole uskaltanut ehdottaa ja uskon ettei hän siitä pitäisikään.. pelkkä ajatuskin kosteista leikeistä saa minut kovettumaan! Rohkeasti vain kokeilemaan!


      • Hohhoijaa...
        Peepee kirjoitti:

        Entisen tyttöystävän kanssa tuli leikittyä. Ensin pissattiin suihkussa ja siitä se siirtyi myös sänkyyn. Tuntui ihanalta kuin lämmin pissa valui iholla.. kerran tyttöystäväni yllätti minut kun olimme 69 asennossa ja kesken nuolemisen tirautti lemmennesteitä suuhuni.. maku ei ollut paha ja tilanne kiihotti minua suuresti.. jatkoimme tätä useasti.. mitään vaarallistahan kyseisessä toiminnassa ei ole koska pissa on täysin steriiliä.. Nykyiselle tyttöystävälleni en ole uskaltanut ehdottaa ja uskon ettei hän siitä pitäisikään.. pelkkä ajatuskin kosteista leikeistä saa minut kovettumaan! Rohkeasti vain kokeilemaan!

        Urea on steriiliä, mutta virtsa elimistön kuona-aineita.


    • Pissaleikit kiihottaa...

    • En vaan ole saanut..haluaisin että mun nainen pissais mun suuhun

      • Lorotellen

        Tyttöystäväni ei halu mitään erikoista. Naapurin vanhempi rouva antaa päältä pillua suuhun, kun ei aina osaa pidätellä niin antaa pissan tulla kunnolla suuhun.


    • Minnoon

      Minnoon kusta lorotellu aina sisällä akan kumisaappaisiin. Se aina kiihottuneena ärjähtelee kun vetää kusta lainehtivia kumppareita jalkaansa. Mullon tapana kuseksia sohvallekki ja kylässä olevien vieraitten kenkiinkin. Tästä ne vieraatki aina kiihottuu. Minnoon aatellu ostaa koiran ja opettaa se kuseksimaan sisälle. Olispa se kivaa kun koko perhe kiihottus kusihommista yhessä.

    • voitsolla

      Kerran pöhnäs yritettiin muijan kans leikkiä moisia, mutta sitten tais tulla ujopissa eli ei se onnistunutkaan

    • salatuthalut

      Tekisi mieli kokeilla pissaleikkejä mutta en tiedä mitä tyttlystävä ajattelisi. Jättäisikö hän minut sairaana pervona jos kertoisin haluavani nähdä hänen pissaavan.

    • juzquirt

      Me touhutaan usein vaimon kanssa kaikkea pervoa mistä vaan saa tyydytyksen,pissaaminenkin on todella kiihoittavaa esim.kun vaimoni hieroo koneella karvaisen irstaan pitkävakoista pimppiään jolloin pissa tirskahtelee kaaressa minun kaluni päälle ja muuallekkin,vaimoni myös haluaa nuolla omat pissansa minun vatsaltani ja kalustani,saamme monesti useampia orgasmeja ja on ihanaa nukahtaa pissaisen vaimon viereen kun on molemmat kunnolla saaneet tyydytyksen,paikat pissassa ja spermassa !!

    • apsdpoiaSJDOIAWJ

      Tiukassa on nautinto jos täytyy konneella ajaa kusi toisen päälle että sais täyttymyksen. Voi kauhia sentään.

    • nähnyt

      ihanaa nainen sukkahousuissa suihkuun ihanasti näkyy märkien housujen etuosan lävitse sievoinen kalvakolmio

    • Yökkistä

      Voihan sitä kusta sellaien päälle jota tosissaan halveksii. Minä en ketään inhoa niin paljon että kusisin hänen päälleen.

    • piss2

      Tykkään juoda naisen pissiä se on parasta janojuomaa.

    • gemläöge,öeg

      Mua kiihottaa katsella pissahätäistä naista jonka rakko on halkeamassa.

    • bi-pisu

      Olen bi-mies ja fetissini on,että mies pissii sisään anukseeni ja sen jälkeen panee kunnolla loppuun asti. Olen kerran sanut nauttia tällaisesta ja kyllä tuntui huvältä.

    • hulluhaaveilija

      Tahtoisin itsekin kokeilla pissanjuomista, mutta kukaan nainen ei ole ikinä suostunut antamaan juomaansa...

    • mronken

      on todella sexikästä nähdä kuin nainen pissaa valitettavasti en o vielä saanut nauttia todellisuudessa vaan videosta

      • Pisu

        Sain mökillä katsoa miten kaverin muija pissi saunan takana.ei häpeillyt vaan sanou et tänne vaan.pääsi siinä humalaiselta naiselta vielä pitkä tiukka pieru.no eihän siinä kusemisestani tullut mitään ku kalu vaan kasvoi kädessäni


    • Bi-mies55

      Olemme usein pissaleikkinyt, antaa kivan lisämausteen ennen laukeamista... Kannattaa kokeilla jos molempia osapuolia asia kiihoittaa! Lämmin pissa maistuu ihanalta kiimassa ;)

    • Teini-ikäisestä asti oon haaveillut että löytyis kaveri jonka kanssa vois harrastaa pissaleikkejä muttei oo vielä löytynyt :( itse oon 28v satakunnassa asuva mies

    • Paloruisku

      Olisi ihannaa pissata naisen rinnoille, olkapäille kasvoille Emmä ajattele että alistaisin ja olen muuten itse subi mies. Mulla toi pissaaminen on oma fetissi ilman mitään s&m sävyjä.

    • Kyllä ottaisin Kultaisen suihkuun suoraan naisen lähteestä,vaikka suuhun,mutta ei ole antajaa löytynyt ainakaan ,täältä satakunnan alueelta,no ehkä joskus.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1719
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe