Pitopalvelun käytös ihmetyttää..

Vietimme häitämme 7.8.2010 Leppävirralla. Häät menivät aivan ihanasti,ruoka oli hyvää ja sitä riitti kaikille.
Mutta pitopalvelun käytös oli minun ja usean vieraan mielestä todella törkeää.
Kaikki alkoi kun ennen vihkimistä kaasoni meni juhlapaikalle laittamaan pöytäkukat paikalleen ettei niitä tarvitse kirkon jälkeen enään laitella kun vieraat ovat tulleet.
Pitopalvelun pitäjä katsoi sitten oikeudekseen haukkua meidän valitsemat koristeet liian vaatimattomiksi hänen makuun ja olisi itse halunnut hakea omasta kukkakaupasta uudet.
Mielestäni on todella epäammattimaista mennä haukkumaan meidän kukat vaikka ei niistä itse pidäkään,meidän mielestä kukat olivat kauniit ja meidän tyyliset.
Lisäksi kun ruokailu alkoi emäntä tiuski vieraille kun he joitain kysyivät.Sekä meille ilmoitettiin että ruokailun jälkeen pitää mennä tunniksi ulos että he saavat siivota rauhassa.tämän takia ohjelma meni uusiksi.
Kaasot kävivät kysymässä paljonko heillä on aikaa ennen kuin kahvi on siihen vaan todettiin että ei me voida sellaista tietää.
Kun sitten vihdoin saimme luvan palata sisälle ei morsiusparin pöytää oltu siivottu lainkaan eikä tehty elettäkään sen siivoamiseksi.
Olimme sopineet pitopalvelun kanssa että tuomme itse gluteenittoman kakun keliaakikoille,tätä kakkua he eivät suostuneet tarjoilemaan,joten kaaso kantoi sen itse pöytään.
Kun sitten kakut oli syöty ja kahvit juotu pitopalvelu teki lähtöä ja sovimme että maanantaina palautamme astiat ja maksamme laskun.
Sunnuntaina kun siivosimme yritimme soittaa emännälle ja kysyä mitkä kaikki astiat olivat heidän ja mitkä juhlapaikan,ensin oli varattu ja sitten olikin jo puhelin kiinni joten vastausta emme saaneet.
Maanantaina kun sitten palautimme astiat oli vastaanotto todella tylyä,saimme kuulla siitä ettemme olleet vieneet heille heidän salaattikastike kannua (sellaisesta emme tieneet),muutenkin oli jotenkin todella kylmä vastaanotto.
Laitoin pitopalvelulle vielä palautetta asiasta mutta sitäkin viestiä vähäteltiin. Pahamaku jäi kyllä.
Ruoka oli hyvää mutta asenne oli jotain ihan muuta.
Kyseinen pitopalvelu on Sirpa Kinnunen Leppävirralta.
En todellakaan suosittele kyseistä firmaa jos haluaa hyvää palvelua.

13

3434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei voi uskoa...

      Aivan käsittämätöntä toimintaa! Koristeiden haukkuminen, vieraille tiuskiminen ja hääväen ulos ajaminen ovat jo aivan uskomattomia juttuja!!!! Kyllä pitopalvelun pitää pystyä siivoamaan vaikka vieraat olisivatkin paikalla. Entä jos olisi ollut todella huono sää? Vieraat vaan sateeseen, että arvon pitopalvelu saa siivottua. Lisäksi, jos pitopalvelulle sopii, että gluteeniton kakku tuodaan itse niin kyllä heidän nyt pitäisi pystyä se sitten tarjoilemaan. Täysin asiatonta koko touhu, sinuna valittaisin ja kunnolla. Soita sinne ja anna kuulua oikein kunnolla, te maksoitte palvelusta!

      • Tosiaan heille on palautetta laitettu mutta emäntä ei tuntunut ymmärtävän mikä oli vikana.Ainoa asia jonka suostui myöntämään on se että meidän pöytää ei oltu siivottu.Kaikki muu oli kuulema täysi yllätys vaikka muutama vieras sanoi hänelle suoraan että on hieman kireän oloinen..
        Olen onnelinen siitä että meidän sukulaisia asuu Leppävirralla ja siinä lähistöllä niin kaikki sukulaiset ovat sanoneet että eivät enään meinaa heidän palveluitaan käyttää,vaan etsii vaikka sitten vähän kauempaa pitopalvelun.
        Kyseinen emäntä on toiminut yhtä töykeästi myös kukkakaupan puolella ja arvostellut muumoassa hautaseppeleitä koska ei haluttu ostaa sadan euron seppelettä.se oli kuulema kyseisen ihmisen mielestä ennen kuulumatonta.


      • vain osa laskusta
        susa.l kirjoitti:

        Tosiaan heille on palautetta laitettu mutta emäntä ei tuntunut ymmärtävän mikä oli vikana.Ainoa asia jonka suostui myöntämään on se että meidän pöytää ei oltu siivottu.Kaikki muu oli kuulema täysi yllätys vaikka muutama vieras sanoi hänelle suoraan että on hieman kireän oloinen..
        Olen onnelinen siitä että meidän sukulaisia asuu Leppävirralla ja siinä lähistöllä niin kaikki sukulaiset ovat sanoneet että eivät enään meinaa heidän palveluitaan käyttää,vaan etsii vaikka sitten vähän kauempaa pitopalvelun.
        Kyseinen emäntä on toiminut yhtä töykeästi myös kukkakaupan puolella ja arvostellut muumoassa hautaseppeleitä koska ei haluttu ostaa sadan euron seppelettä.se oli kuulema kyseisen ihmisen mielestä ennen kuulumatonta.

        Ottaisin yhteyttä kuluttajaneuvojaan.
        Mikä osa laskusta on kohtuullista maksaa? Te olitte maksaneet tilan kokoaikaisesta käytöstä. Nyt pitopalvelu esti teitä käyttämästä sitä. En ole ikinä kuullut, että vieraat olisi ajettu pihalle. Kaikki muut pitopalvelut ja ravintolat toimivat, vaikka asiakkaat ovat läsnä.

        Kakku heidän olisi pitänyt tarjoilla.

        Kukkien haukkuminen on täysin epäasiallista.


      • vain osa laskusta kirjoitti:

        Ottaisin yhteyttä kuluttajaneuvojaan.
        Mikä osa laskusta on kohtuullista maksaa? Te olitte maksaneet tilan kokoaikaisesta käytöstä. Nyt pitopalvelu esti teitä käyttämästä sitä. En ole ikinä kuullut, että vieraat olisi ajettu pihalle. Kaikki muut pitopalvelut ja ravintolat toimivat, vaikka asiakkaat ovat läsnä.

        Kakku heidän olisi pitänyt tarjoilla.

        Kukkien haukkuminen on täysin epäasiallista.

        Moni vieras myös ihmetteli sitä että joutuivat ulos,onneksi oli oikein kaunis aurinkoinen päivä joten se ei vieraita haitannut ainoa mikä meni sen takia pilalle oli ohjelma.

        Juhlapaikan saimme ilmaiseksi joten siitä emme mitään jodu maksamaan.
        Harmittaa vaan se että tuon käytöksen takia meni maku pitopalveluun,eikä sieltä tee mieli enään tilata vaikka ruoka oliki oikein hyvää.

        Olisin ymmärtänyt myös sen että kakkua ei tarjoilla jos emme olisi asiaa erikseen varmistaneet että saako itse tehtyjä ruokia/leivonnaisia tuoda ja se oli ok.


      • eri asioista
        susa.l kirjoitti:

        Moni vieras myös ihmetteli sitä että joutuivat ulos,onneksi oli oikein kaunis aurinkoinen päivä joten se ei vieraita haitannut ainoa mikä meni sen takia pilalle oli ohjelma.

        Juhlapaikan saimme ilmaiseksi joten siitä emme mitään jodu maksamaan.
        Harmittaa vaan se että tuon käytöksen takia meni maku pitopalveluun,eikä sieltä tee mieli enään tilata vaikka ruoka oliki oikein hyvää.

        Olisin ymmärtänyt myös sen että kakkua ei tarjoilla jos emme olisi asiaa erikseen varmistaneet että saako itse tehtyjä ruokia/leivonnaisia tuoda ja se oli ok.

        Jospa pitopalveluyrittäjällä on vaihdevuodet, henk.koht.ongelmia tai burn out. Ei niitä voi kauaa asiakkaisiin purkaa, sana kiertää. Toivaottavasti yrittäjä saa apua. Tai sitten on tyly ja ylpee luonnostaan.


      • polimo
        eri asioista kirjoitti:

        Jospa pitopalveluyrittäjällä on vaihdevuodet, henk.koht.ongelmia tai burn out. Ei niitä voi kauaa asiakkaisiin purkaa, sana kiertää. Toivaottavasti yrittäjä saa apua. Tai sitten on tyly ja ylpee luonnostaan.

        mutta totta, ainakin jos puhutaa kyseisestä pitopalvelusta. . Täysin ammattitaidotonta hommaa, vaikka yrittäjällä pitkä kokemus työstään onkin.
        Ja mitä tästä opimme..kannattaa sopia kaikki tarkkaan pitopalvelun kanssa. Hääparin on hyvä sopia tarkasti ruokailujen ja kahvitusten ajat, se kyllä helpottaa pitopalvelunkin työtä ja suunnittelua, jotta juhla onnistuu kaikkien puolesta hyvin.


      • Enorelbot

        Meidän häissä em pitopalvelu toimi loistavasti. Ruoka oli hyvää, palvelu erinomaista, tarjoilija erittäin ystävällinen, pöytäkoristeet upeita (tulivat kukkakaupan kautta ja kuuluivat hintaan- sain valita kukat itse), tähderuuat sai mukaan valmiiksi pakattuna. Voin lämpimästi suositella.


      • suuttunut

        Hyvä, että teidän juhlanne onnistuivat...Ko. pitopalvelun taso on todella vaihteleva, riippuu kuka juhlan tilaa eli asiakkaista...vai johtuuko? Juhlasta voi jäädä tosi paha mieli; sovitut asiat eivät pidä paikkaansa, henkilökunta kiirehtii ja purkaa juhlahuoneistoa jo vieraiden vielä paikalla ollessa, ruuan taso vaihtelee ja joutuu miettimään riittääkö tarjottavat ja kyselemään niiden perään...

        Mielensä pahoittanut


    • 12+12

      Susa etpä ole ainoa jolla on erittäin huonoja kokemuksia kyseisestä pitopalvelusta. Asenne heillä on aivan kauhea! Joka kerta on ruoka loppunut kesken kun häistä on ollut kyse. Viimeisempänä kuulin huhun, varmaksi tätä en mene vannomaan että joissain juhlissa oli heiltä tilattu lohikeitto ja lohen lisäksi oli keittoon laitettu seitä. Mielestäni erittäin törkeää!!

    • Jos nää on niitä "harraste pitopalveluja". Katos juippi, rahalla saa. Käsittämätöntä että jotkut tinkaavat toisen tekemästä työstä. Etsitään harrastesitä ja tätä. Yritetään siis luumuilla häistä sýntyvistä kustannuksista toisten kustannuksella. Itse tein jopa morsiammelle puvun, ettei tarvinnut sitten katella niitä "harrastehääpukuja" ja kehuja tuli:D

      • ???

        Ihme kommentti.. Millä perusteella kyse on harraste pitopalveluista? Kyseessä on kyllä ihan oikea pitopalvelu vaikka emännän asenne on huono. Ja mikä ihme on harrastehääpuku? Imeisesti teilläkin yritetään "luumuilla häistä syntyvistä kustannuksista toisten kustannuksella" koska sinun oli sitä välttääksesi tehtävä hääpuku morsiammelle. Omani tulee olemaan ainakin Maggie Sottero, sille ei pärjää mitkään omatekemät "harrastehääpuvut" katos juippi rahalla saa..


    • elämäon123

      Olemme myös käyttäneet asianomaisen yrityksen palveluja, tosin ei hääjuhlan merkeissä. Saimme erittäin hyvää palvelua joka sektorilla ja kaikilta asianomaisilta. Jos olisin itse yrittäjä tsemppaisin kaikkia asianosaisia että kaikki toooodella toimii itse tilanteessa keittiöhenkilökuntaa myöten. Vaatii työnjohtajalta taitoa sekä toimijoilta nöyrää asennetta työntekoon. Kirjallinen toimintasuunnitelma voisi toimia, niin itse tekisin mutta olenkin melkoisen perfektionisti. Uskon, että on huonoa tuuria että kohdallesi sattui kaikenlaista sälää mutta toisaalta hyvät kokemukset eivät tänne saakka päädy mutta toisaalta ymmärrän erittäin hyvin että hääjuhla on elämän tärkeimpiä tapahtumia ja kaiken toivoisi menevän superhyvin jopa paremmin. Hyvää ja lämmintä kesän jatkoa kaikille ja jokaiselle erikseen kuten myös pitopalvelun väelle :)!

    • Demarimakkaravoileioä

      Paskaa palvua myös Varkaudessa.Ei vaivauduta vastaamaan.Ei näköjöön 500€kiinnosta.Etsitään muualla

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe