mitä mieltä olette tämän astrologin ennustuksista, pitävätkö ne paikkansa?
olen harkinnut mennä hänen luokseen tähtikartoitukseen, mutta epäröin vielä hieman hänen ammattitaitoaan, vaikuttaa kyllä kotisivujensa perusteella ystävälliseltä ihmiseltä
erkki lehtiranta
6
7304
Vastaukset
- Tuttutapaus
On se ihan mukava ukko. Se käyttää sitä erikoista porfyriuksen järjestelmää ja on erikoistunut sellaiseen vähän esoteerisempaan puoleen. Kyllä se kuitnkin ammattitaitonen on.
Se on julkaissut teoksiakin, joista uusin on parhaillaan myynnissä isoissa kirjakaupoissa. - Tähdykkätär
Ihan vain sellainen huomio, että astrologia EI ole ennustamista!
- kerrotko
Mitä se on?
- Anonyymi
kerrotko kirjoitti:
Mitä se on?
niin se ei ole ennustamista siinä katsotaan laajalti eri asioita
- kokemusta on
Että jos rahaa riittää turhaan, niin miksei, et kyllä rahoillesi vastinetta saa!
- liverley
Mä oon kyllä tyytyväinen hänen tulkintaansa. Sanoisin, että 85 prosenttia pitää paikkaansa.
Ja sen verran erikoinen elämäntilanteeni on, ettei sitä olisi millään pystynyt arvaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082294- 842031
- 551606
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai511527- 1541508
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461406Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441328Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261166- 1121150
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251104